Monthly review: Septembrie 2015

RO: Cu ceaiul langa mine, m-am asezat in fata monitorului si incerc sa-mi puin gandurile cap la cap pentru a va povesti cum a fost si ce mi-a mai placut in luna care tocmai s-a scurs, prima luna de toamna desi, numai toamna nu ai fi zis ca e, poate doar in ultimele zile. Apropo, va scriam saptamana trecuta ca sunt dornica sa-mi port botinele si paltonul luat in vara iar asta am si facut zilele astea.

#InstaSeptembrie



  1. Comanda iHerb din aceasta luna, zilele astea am ridicat inca una de la posta insa veti vedea duminica ce am comandat de aceasta data.
  2. Una dintre activitatile mele preferate in weekend: manichiura.
  3. Inainte sa se strice vremea, am mai dat o fuga pana la munte si nu ma satur de aceasta privesliste. Mi se pare ca muntii se vad cel mai frumos din Busteni, dintre statiunile de pe valea Prahovei.
  4. Si pentru ca nu mai aveam foarte mult din crema Bioderma Photoderm Max SPF50, am luat o noua crema. Ivatherm Sunlight SPF50.
  5. Am facut-o si pe asta, am coborat de la cota 1400 pe drum, deci am facut 11 km doar la coborare dar privelistea merita. Pe traseul forestier nu prea ai ce admira.
  6. In Septembrie Bioderma a sarbatorit 20 de ani de Sensibio H2O si cam asta a fost tinuta mea pentru eveniment.
  7. Si machiajul din care evident ca nu putea lipsi putin roz care a fost pe buze, evident. Doar ma stiti.
  8. O premiera si prilej de mare bucurie pentru mine: a aparut revista Elle de Octombrie in care gasiti un articol cu trucuri de la bloggerite de beauty, printre care si moi.
  9. A venit si sezonul nenumaratelor cani de ceai cald pe zi si l-am inaugurat cu un nou ceai, Demmers Indian Chai cu ceai negru, combinatia mea preferata. Si l-am baut intr-o cana foarte draga mie, primita de la el atunci cand am aniversat 3 luni, deci acum multi ani. Este o cana Jamie Oliver Cheeky mug si stia ca-mi placeau mult, asa ca mi-a luat una.

Preferatele lunii




Daca ati apucat sa cititi review-ul pentru acest gel de curatare, cred ca nu e nicio surpriza faptul ca se regaseste printre preferate.

Inglot Cream Concealer #34

Este un produs la care revin periodic iar recent l-am tot folosit pentru acoperirea petelor pigmentare. Cred ca este corectorul cu cea mai mare acoperire pe care il am in colectie si fix asta mi-a trebuit: ceva care sa poata camufla maroul petelor.

Sephora 101 Contour Palette

Imi place mult aceasta paleta, este versatila, include nuante de conturare in tonuri reci dar si pudre de iluminare pentru tenuri deschise, cea bej, dar si mai inchise, cea galbena. 

Oje Nails inc.

Foarte rar se intampla sa port o luna intreaga exclusiv aceeasi masca de oje, insa fix asta s-a intamplat in Septembrie  si nu am purtat nimic altceva inafara de ojele Nails inc. V-am povestit deja despre setul Mini Gel Effect Autumn Winter collection si de-a lungul lunii am purtat toate cele 5 nuante, cei drept 4 dintre ele au fost purtate doua cate doua.

Babyliss Curl Secret

Parca nici nu-mi vine sa cred ca un ondulator este atat de usor de folosit  si sunt deja dependenta de el, am sa va povestesc cat de curand mai multe si am sa va arat si cum functioneaza exact.

Top 5 articole

***

Pe final, vreau sa va urez sa va bucurati de Octombrie si spor la shopping celor care fug la Cosmetics Beauty Hair sau la Top Beauty Trade Show. 

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. Super :) oficial cel mai frumos articol de acest gen. :)

    ReplyDelete
  2. Poate pe viitor împrumut și eu ideea, dacă nu te superi, bineînțeles

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sincer, as prefera sa nu. :D In general nu am nimic impotriva insa postarea asta e "my baby", la un moment dat am stat si m-am gandit la acest concept, si nimeni altcineva din blogosfera de beauty romaneasca nu are un format asemanator.

      Delete
  3. Cum este crema cu retinol de pe iHerb?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anca, pentru ca sunt cam lenesa si nu mi-am curatat inca recipientul in vid in care vreau sa mut crema (si mutatul trebuie sa il fac noaptea) nu am folosit-o inca. E ascunsa bine in cutie, in sertar, ca sa nu cumva sa se degradeze retinolul. Dar, fii sigura ca revin cu impresii pe blog atunci cand o voi folosi. :D

      Delete
  4. Multumesc, abia astept!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram