Comanda iHerb Octombrie 2015 (2)


RO: Am profitat de faptul ca azi am ridicat de la posta cea mai recenta comanda iHerb pentru a v-o arata. Comanda asta a fost una de moment pentru a profita de unadintre ofertele pe care le-au avut la Daily Deals, am mai aruncat repede cateva chestii pe care voiam oricum sa le iau si aia a fost comanda deci nu am multe produse.


Andalou Naturals Night Repair Cream Resveratrol Q10

* 4.79$ / 12 ml * reviewlink produs *


Motivul pentru care am dat aceasta comanda a fost crema aceasta de la Andalou Naturals care a costat doar 1$. M-am uitat repede pe ingrediente si am vazut ca sunt ok si ca este o crema mai emolienta datorita untului de cacao (desi nu cred ca este intr-o concentratie prea mare). Nu m-a deranjat faptul ca este doar un sample de 12 ml pentru ca am luat-o pentru prietenul meu care are pielea mai uscata si am zis ca o sa-i prinda bine. La o prima impresie textura e placuta si destul de fluida, nu grasa, se absoarbe repede si miroase usor a cacao.

Ingrediente: Aloe barbadensis juice*, vegetable glycerin, theobroma cacao (cocoa) butter*, helianthus annuus (sunflower) oil*, lauric acid, cetearyl alcohol, ethylhexyl palmitate, fruit stem cells (malus domestsica, solar vitis) and bioactive 8 berry complex*, resveratrol, ubiquinone (CoQ10), magnesium ascorbyl phosphate (vitamin C), hydrolyzed wheat and hydrolyzed rice proteins, lycium barbarum (goji) glycopeptide, fagus sylvatica (beech) extract, tocopherol (vitamin E), linum usitatissimum (flax) oil*, hyaluronic acid, borago officinalis (borage), persea gratissima (avocado), rosa canina (rosehip) and oenothera biennis (evening primrose) oils*, olive squalane, camellia sinensis (white tea), aspalathus linearis (rooibos) and hibiscus sabdariffa extracts*†, allantoin, mangifera indica (mango) butter, phenethyl alcohol, ethylhexylglycerin, symphytum officinale (comfrey) extract*

Nature's Way Alive! Multi-vitamin

* 9.44$ / 90 capsule * link produs *


Am luat o noua cutie de Alive! pentru ca ramasesem fara si voiam neaparat sa avem mai ales pentru ca vine iarna si dieta sufera din aceasta cauza. Asa ca dupa ce am pus crema in cos am aruncat repede si o cutie de suplimente. Le luam regulat de ceva vreme deja si ma simt bine iar pretul este foarte bun. Apropo, stiu ca aceste suplimente se gasesc si in farmaciile de la noi insa preturile sunt atat de umflate incat nu as cumpara in veci atunci cand am la dispozitie iHerb-ul: o cutie de 30 capsule costa mai mult decat am dat eu pe cutia mea cu 90.

Elf Blush Brush

* 3$ * link produs *


Tocmai am verificat si cam toate comenzile date in ultimul an au avut cel putin cate o pensula deci cred ca ar fi timpul sa fac o pauza. Dar pensula asta Elf voiam s-o iau de la comanda anterioara insa atunci nu am mai prins-o in stoc asa ca am profitat de faptul ca de data asta era si am luat-o repede. Andreea este vinovata pentru aceasta achizitie, ii place pensula si momentan tot nu am niciuna preferata pentru fardul de obraz, alternez intre mai multe insa nu am gasit-o pe aceea care sa fie perfecta asa ca am zis s-o incerc pe asta. Pensula e foarte fina si ma astept sa reziste foarte bine asa cum au facut-o si celelalte pensule Elf pe care le am in colectie.

Nature's Gate Biotin + Bamboo Shampoo

* 5.86$ / 532 ml * link produs*


La fix a venit acest sampon pentru ca exact ieri seara scuturam bidonul de Nature's Gate Jojoba pentru a scoate sampon si tocmai pentru ca stiam ca e pe terminate samponul l-am comandat pe acesta. E a nu stiu cata oara cand comand unul dintre aceste sampoane Nature's Gate si le folosesc cu succes de vreo 2 ani deja insa recent, am observat ca pe iHerb a intrat o varianta noua, o formula usor a aschimbata acestui sampon. Oricum voiam sa fac o pauza de la cel cu jojoba si sa-l iau pe cel cu biotina iar cu aceasta ocazie am sa vad daca ma inteleg la fel de bine si cu noua formula. Asadar, dupa ce vad cum sta treaba am sa revin cu update/review nou pentru varianta reformulata. 

Ingrediente vechi: Water, cocamidopropyl hydroxysultaine, sodium cocoyl isethionate, disodium cocoamphodiacetate, glycerin, biotin, panthenol, hydrolyzed soy protein, hydrolyzed vegetable protein, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, borago officinalis (borage) seed oil, tocopherol (vitamin E), ascorbic acid (vitamin C), hordeum vulgare (barley) extract, geranium maculatum extract, olea europaea (olive) leaf extract, viola tricolor (pansy) extract, sodium riboflavin phosphate, niacin, sodium PCA, sodium lactate, cysteine, arginine, serine, threonine, folic acid, aspartic acid, ascorbyl palmitate, PCA, glycine, alanine, valine, isoleucine, proline, histidine, phenylalanine, polysorbate 20, sorbitan sesquicaprylate (coconut and corn derived), hydroxypropyl methylcellulose (plant derived), glyceryl undecylenate (vegetable derived), sodium hydroxide, phenoxyethanol, fragrance*.
*Phthalate free

Ingrediente noi: Water, cocamidopropyl hydroxysultaine, sodium cocoyl isethionate, disodium cocoamphodiacetate, lauryl glucoside, glycerin, biotin, panthenol, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, borago officinalis (borage) seed oil, tocopherol, ascorbic acid, geranium maculatum (geranium) extract, olea europaea (olive) leaf extract, viola tricolor (pansy) extract, bambusa vulgaris (bamboo) leaf/stem extract, niacin, sodium PCA, sodium lactate, cysteine, arginine, serine, threonine, aspartic acid, ascorbyl palmitate, PCA, glycine, alanine, valine, isoleucine, proline, histidine, phenylalanine, polysorbate 20, leuconostoc/radish root ferment filtrate, hydroxypropyl methylcellulose, glyceryl undecylenate, sodium hydroxide, phenoxyethanol, citric acid, fragrance (parfum)*.
* Phthalate free

***

Daca sunteti la prima comanda pe iHerb, puteti folosi codul SIH411 (sau puteti da click pe link-urile de mai sus si vi se va aplica automat) pentru a beneficia de o reducere de 10% reducere din valoarea totala (si veti obtine si 10% credit de loialitate pentru a fi folosit la urmatoarea comanda. 

Incepand din August 2016 s-a trecut de la International Airmail la Global Mail by DHL iar cu aceasta schimbare coletele iHerb nu mai ajung la posta locala ci la cea vamala unde se percepe TVA (9% pentru suplimente si alimente / 20% pentru restul produselor). De asemenea, pentru provincie pot aparea intarzieri mari datorita timpului mare cat ii ia Postei Romane sa proceseze coletele ajunse in tara. Pentru orice eventualitate, puteti opta pentru plata prin Paypal, disponibila doar cand selectati ca preturile sa fie afisate in dolari sau euro. Pentru comenzi peste 150 euro va fi nevoie sa platiti atat TVA cat si taxe vamale (12.8% din valoarea comenzii)

Daca nu aveti radbare si doriti sa aveti tracking , puteti opta pentru una dintre cele trei variante de transport prin curier: DHL, UPS sau DPD. In acest caz, coletul va fi livrat direct la adresa.

  • Trebuie sa aveti insa in vedere ca DHL percepe un comision de vamuire (in jur de 100 lei/ evitabil daca aveti nr. EORI si platiti personal taxele catre stat) pe langa taxe, care se platesc in functie de continutul comenzii (9% TVA pentru alimente si suplimente, 20% restul). Pe langa asta, procesul lor de vamuire necesita si destul de multe acte, inclusiv o traducere a facturii. 
  • Exista si varianta de transport prin UPS, mai scumpa ca DHL insa nu vi se va percepe acel comision de 100 lei si veti plati doar taxele vamale aferente comenzii. Transportul este inclus atunci cand se calculeaza taxele si veti plati 9% din valoarea totala (comanda+transport). Nu este nevoie nici de documente suplimentare dar la prima comanda cu ei veti fi contactati de ei pentru a va cere datele personale necesare vamuirii.
  • DPD este cea mai noua metoda de transport si pretul platit pe site include taxele. Insa, per total, transportul prin UPS este mai convenabil si nu cunosc mai multe detalii despre livrare.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. Sa le folosesti cu placere!:-**

    ReplyDelete
  2. Sa le folosesti cu drag! Pupici

    ReplyDelete
  3. Off, eu astept un colet de la ei, trimis de pe 30 septembrie! Si asta n-ar fi nimic, doar ca in aceeasi zi am dat o comanda si la Makeup Revolution, pe care, ghici ce, nu am primit-o. Ma intreb cat de ghinionista sa fiu...

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram