T*I*S: Zoya Spring '14 - Awaken / Naturel / Magical Pixie



RO: V-am zis ca pastrez tema ojelor, am ramas cam in urma cu noutatile si vreau sa recuperez asa ca, dupa ce v-am prezentat colectia de vara Ciate, ne intoarcem putin in timp si vreau sa va arat lansarile Zoya pentru primavara, pe care le puteti cumpara deja, urmand ca intr-un articol viitor sa va arat ce au pregatit pentru vara.

Awaken collection


Asa cum natura se trezeste la viata o data cu venirea primaverii, Zoya Awaken vine in intampinarea unui nou sezon plin de culoare. Sase oje in culori vii alcatuiesc colectia, fie cu finish creme, fie cu unul metalizat, toate opace si "BIG5FREE".

Pe langa cele 6 culori ale colectiei, exista si un top coat cu sclipici, Monet.


click pentru a mari poza

Naturel collection


Zoya Naturel include 6 nuante neutre delicate, opace si cu subton roz ce sunt minunate fie pentru o manichiura simpla, fie sub forma de accente. Cautand informatii despre colectie, am dat peste un articol despre asemanarea nuantelor colectiei cu cele din paleta Urban Decay Naked 3 si coincidenta lansarilor succesive ale celor doua brand-uri. Great minds do think alike. :D Iar ojele sunt superbe.

click pentru a mari poza


Magical Pixie collection


Daca am zis ca ojele PixieDust chiar iti dau impresia ca porti praf de zane pe unghii, colectia Magical Pixie vine cu o noua formula PixieDust, ce contine particule de sclipici holografic, asa ca as spune ca Magical Pixie e praf de zane pe steroizi. :) Voi ce ziceti?

***

Cam acestea ar fi colectiile de primavara si le puteti gasi deja aici. Dintre cele 3, preferata mea este Magical Pixie. Dupa ce m-au cucerit cu PixieDust, avand in vedere ca pana atunci nu ma impresionasera ojele texturate, Zoya au reusit sa ma surpinda din nou cu aceasta colectie.

Care este colectia voastra preferata?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

2 comments:

  1. Vreau toata colectia Naturel si Dot din Awaken :D Se vede ca am o "problema" cu rozul :)))

    ReplyDelete
  2. Rue e tare frumusica. Am nevoie de o oja nude! :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram