Monthly review: Martie 2014

RO: Ia ziceti, ati pacalit azi pe cineva sau ati fost pacalite? Eu nu am nicio pacaleala pentru voi azi insa, 1 Aprilie inseamna ca s-a mai scurs o luna si ca e timpul pentru Monthly review, sa va arat ce m-a incantat in luna ce tocmai scurs. Apropo, deja s-a dus prima luna de primavara, si ce repede s-a dus...

***
Martie pe Instagram (@sihayasworld)


Obisnuitele poze cu "doamnele mele" ♥: Dara si Boondy/ Cristina, Stella, Andreele si Antonia / Ioana si Sabina (care nu e bloggerita dar ne-a fost model)


Gene, gene si iar gene. Sau mai degraba, extensii de gene si nu oricare, Xtreme Lahses. Le-am purtat, le-am pozat si acum ma laud in stanga si in dreapta cu a treia poza. Sunt foarte mandra de ea. :D


Ca evenimente in Martie, pe la inceputul lunii am avut ocazia sa merg la petrecerea aniversara de 10 ani a L'Oreal Paris Professionnel unde am asistat la cateva demonstratii de coafuri. Apoi, v-am povestit de noul domn din viata mea, domnul Tassimo, care ma incanta mereu cu Caramel Macchiato. Si tot la inceputul lui Martie, cei de la Promenada au avut 3 seminarii interesante despre tendintele acestui sezon si cum le integram in garderoba noastra iar eu am admirat intens acea fusta midi cu pliuri. (Zara, btw :D)


Nu stiu daca si voi ati auzit de Maqpro, eu auzisem de acest brand de la Wayne Goss si m-am bucurat sa aflu ca acum veti gasi acest brand de produse profesionale si in Romania. Nu stiu daca ati ajuns, insa au fost si la Cosmobeauty in weekend.

Daca tot veni vorba de Cosmobeauty, am semnat condica de prezenta, am postat si cateva poze pe Instagram de la fata locului, dar a fost cam trist targul si am simtit lipsa unor expozanti. Insa am gasit niste lumanari super dragute de la Castelbel, uitati si voi ce dragute sunt recipientele lor!

Si nu in ultimul rand, ieri am fost la lansarea noutatilor OPI: colectia Gwen Stefani *link preview* la care urmeaza cat de curand swatch-uri, colectia Sheer Tints si baza peel-off Glitter Off. Pe toate le gasiti acum in magazinele Top Line si in saloanele partenere.

Faves



1. Garnier Micellar Cleansing Water

Am uitat de ea luna trecuta, dar nu si acum. Eficienta, ieftina, formula de baza curata, fara iritanti si parfum. This is good stuff!

2. Physiogel Body Lotion

O crema luata de nevoie, din cauza unor probleme pe care le am, am vrut ceva emolient, curat si fara parfum. Am dat peste lotiunea Physiogel si mi s-a parut nemaipomenita, aveam o piele atat de uscata pe picioare si a reusit s-o hidrateze excelent. Este mai scumpa comparativ cu cremele din comert dar m-a convins, iar la Farmacia Tei e vreo 35 lei. Apropo, am observat ca ingredientele lotiunii de corp sunt identice cu cele ale cremei de fata, ordinea usor schimbata, pe ici pe colo, insa, daca va place crema de fata, ignorati faptul ca scrie pe ea lotiune de corp si o puteti incerca, vine la 200 ml in loc de 75 ml, cam la acelasi pret iar consistenta e chiar mai light.

3. Givenchy Very Irresistable L'Intense

Parfumul pe care l-am purtat cel mai des in ultima luna.
Note: varf - pruna / mijloc - trandafir / baza - mosc, patchouli.

4. Max Factor Colour Elixir Giant Pen Stick in Foxy Amber

Este din nou printre preferate, il port permanent in geanta pentru ca se aplica foarte usor iar culoarea este foarte frumoasa.

5. Sleek Face Form

Mi se pare in continuare un produs super util pentru ca ai intr-o singura paleta tot ce-ti trebuie pentru conturarea fetei: nuanta de contur, iluminator si fard de obraz. Plus oglinda mare care e foarte utila.

6. Maybelline Color Tattoo in Pink Gold
*review*

Nuanta pe care am pus mana de curand, mi se pare perfecta pentru primavara, mai ales ca aveam chef de niste roz, era si redus, mai ca striga la mine sa-l iau acasa. Zilele astea va povestesc mai pe larg despre el si despre On and on bronze.

7. Revlon Photoready Cream Blush in Coral Reef

Nu are tocmai cea mai misto textura insa culoarea este foarte frumoasa, nu este prea pigmentat si se "blenduieste" usor, deci trebuie sa te chinuiesti ceva ca sa exagerezi cu produsul la aplicare.

8. Anastasia DipBrow Pomade in Dark Brown

Cred ca nu e vreo surpriza prezenta produsului printre preferate si promit solemn sa-i scriu review-ul cat mai repede.

9. Extensii de gene Xtreme Lashes

Revin la gene, si nu puteam sa nu le mentionez, nu mi-a fost dor de rimel si am vazut ce impact pot avea numai prin simplul fapt ca sunt de un negru intens. Pe langa asta, efectul este natural, prietenul din dotare nici nu s-a prins initial ca aveam extensiile puse. In colajul de sus sunt genele mele, ca sa vedeti diferenta.

Top 5 articole
  1. Produsele preferate
  2. Ins & Outs #4
  3. Rutina de ingrijire a parului (februarie 2014)
  4. Cele 7 produse pe acre le-as lua pe o insula pustie
  5. Impachetarea cosmeticelor cand plecati in calatorie
***
Care au fost produsele voastre preferate?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

2 comments:

  1. Si eu sunt indragostita de Foxy Amber, deja ma sperie gandul ca l-as termina candva si ma bucur ca l-am descoperit. Foarte fain iti vin genele!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce ma bucur ca si tie iti place atat de mult Foxy Amber. Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram