Actuala colectie de oje


RO: Daca tot e atat de urat afara, am simtit nevoia unei postari colorate si am supus votului ce ati vrea sa vedeti pe blog, Rimmel Apocalips sau oje. Sa fiu sincera, nu m-a surprins faptul ca am avut mai multe voturi pentru oje, dar speram totusi sa castige Apocalips pentru ca erau mai putine poze la mijloc. Nu-i nimic, ma conformez, asa ca pregatiti-va pentru multe poze si multe link-uri.



Nu stiu daca trebuie dar voi mentiona oricum ca aceasta postare nu e pentru a ma lauda, I have a problem and I admit it! :) Si probabil, contrar asteptarilor voastre, nu vor fi atat de multe pentru ca in momentul de fata am o cutie in care tin numai ojele pe care stiu ca le voi mai folosi iar pe celelalte le-am pus deoparte, fie pentru a le da, fie le voi pune la un blog sale, ba chiar am si aruncat vreo 2-3, deci nu va mirati daca nu revedeti oje, fie din postarea de acum 2 ani, fie pe care le-ati vazut deja blog. Mi-am dat seama ca daca strang prea multe, nu mai stiu ce sa aleg asa ca le triez periodic.

OPI MonSooner Or Later (India) / Red My Fortune Cookie (Hong Kong) / Big Apple Red (NY City) / Wocka Wocka (Muppets)

OPI A Good Man-darin Is Hard To Find (Hong Kong)/ Big Hair...Big Nails (jelly, Texas) / Die Another Day (Skyfall)

OPI Do You Think I'm Tex-y (jelly, Texas) / Houston We Have a Purple (jelly, Texas) / Anti Bleak (Mariah Carey)/ Dutch You Just Love OPI (Holland)

OPI My Address Is Holywood (Touring America) / Gouda Gouda Two Shoes (Holland)/ San Tan-tonio (Texas)

OPI On Her majesty's Secret Service (Skyfall)/ Push And Shove (Gwen Stefani)/ Midnight in Moscow (Russian)

OPI Tiny Takeouts minis (da, incepand de ieri am RMFC in varianta mini si full-size :D )


Orly Go Deeper (Flash Glam FX)/ Close Your Eyes / Moonlit Madness

Orly Luxe / Last Dance / Naughty / Wandering Vine


China Glaze Put A Bow On It (Happy HoliGlaze)/ Sexagon (Kaleidoscope)/ All Wrapped Up (Happy HoliGlaze)

Sephora L87 M-Maybe / L89 Comic Time / 88 Art Attack / Diving in Malaysia / Twinkle, Twinkle

Nails Inc. Brick Lane / 2-in-1 Angel / Upper Street / 2-in-1 Knightsbridge Place / Sloane Street

Texturate: Nicole by OPI I Lilac Gumdrops  (Gumdrops)/ essence 156 me and my lover / Zoya Vespa (PixieDust) / Rimmel 005 Total Eclipse

Kiko #245 / Melkior Pure Seduction si Valentine / Peggy Sage Mystic Violine

SpaRitual Emerald City / Rimmel Misty Jade si 053 Apricot Punch

Max Factor 59 Silver Me / Flormar P05 si P20

Flormar 424 si 423 / Color Club 914 Masquerading / Golden Rose Scale Effect 15

clasicele negru si alb

Acestea ar fi ojele care stau in cutia mea. Link-urile va redirectioneaza catre postarile pentru ojele respective sau catre poza cu swatch (pentru cele carora nu ama pucat sa le dedic un articol) iar acolo unde nu ati gasit link deci swatch, stati linistite pentru ca ele vor veni cu siguranta.

Mi-am recunoscut deja problema cu ojele rosii dar o tin sub control (nu cumpar oje rosii, daca le primesc in schimb, nu ma supar), acum se pare ca am una cu cele mov, mi-am redescoperit pasiunea pentru unghiile pastel si in acelasi timp nu ma mai atrag atat de mult ojele inchise, nu am mai purtat ceva inchis pe unghii de mult timp.

Cum vi se pare colectia? Sper ca a reusit sa va coloreze putin seara dupa o zi atat de urata.

PS: Ma uitam la pozele facute acum 2 ani si ma minunam de calitatea pozelor, amintindu-mi cat de mandra eram de ele atunci. How times change :D

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

26 comments:

  1. Ma omori cu pozele tale, mie nimic nu-mi iese pe vremea asta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :"> Nu ma plang, dar sa stii ca si mie imi da batai de cap lumina, imi distorsioneaza nuantele.

      Delete
  2. Mi-am făcut și eu curaj și le-am numărat :)) Am vreo 214 :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Doamna, eu stiu ca nu-i de gluma cu tine. La mai multe! :))

      Delete
  3. O colectie superba si ideal de variata! Superbe poze! Pup

    ReplyDelete
  4. Foarte misto, multe pe gustul meu.
    Eu numai cu darks o ard in ultimul timp. Pastelurile parca nu mi se potrivesc deloc...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu stiu ce am patit, dar mi s-au schimbat coplet gusturile.

      Delete
  5. Uau, o colectie impresionanta. :) Eu nu am decat vreo 16-17, ceva de genul asta. Si planuiesc sa mai iau vreo doua. :D Dar atat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie mi se trage si de la blog, tot prezentand oje aici, s-au strans cateva desi, nu ca nu mi le-as dori. :D Am o slabiciune pentru sticlutele colorate. Pup :*

      Delete
  6. Hai ca nu sunt asa multe..doar 66 :D Eu am 28; cel mai mult am avut vreo 50, dar mi-am dat seama ca fie nu-mi fac unghiile atat de des incat sa le termin pe toate, fie am nspe sticle din aceeasi culoare de roz :)). Asa ca le-am mai pasat mamei sau le-am dat.
    Mai am cateva pe lista, dar de fiecare data nu erau pe stoc la Roxana :))) Sa fie oare un semn? Hmm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Mersi pentru numaratoare, eu nu o facusem. Ma si gandeam in timp ce faceam postarea ca probabil am life time supply, tu in schimb te tii foarte bine. Pup :*

      Delete
  7. Cand am trecut de 10 si nu s-a plans nimeni, nici ca le-am mai numarat :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) si eu am renuntat la un moment la numarat

      Delete
  8. Ai o colecÅ£ie superbă! ♥
    Tot ce pot să-Å£i doresc este să le foloseÅŸti mult timp, cu acelaÅŸi drag de la-nceput ♥

    ReplyDelete
  9. omg, ce oje superbe!!! le ador pe toate!

    ReplyDelete
  10. sunt foarte frumoase. sa le porti cu placere!

    ReplyDelete
  11. Sti cum se spune nu cantitatea conteaza ci calitatea, e o colectie cu oje superbe si deosebite, sa le folosesti pe toate cu mare drag.Paste fericit!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta asa e! Mersi, Paste fericit si tie! Pup :*

      Delete
  12. Ai o colecție minunată! Eu am foarte puține, dar nu știu exact câte. Paște fericit! :)

    ReplyDelete
  13. Vai de mine si de mine :D
    Ai niste comori <3

    ReplyDelete
  14. Oje de calitate si poze pe masura! Nu stiu cum reusesti dar ai niste poze de nota 10! Bravo!
    Poza 3 e wanted! <3

    ReplyDelete
  15. Ce culori frumoase, de vis pozele! Imi fac rau de tot cu ochiul cele 2 in 1 de la Nails Inc.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram