Testam impreuna Revicel - CLOSED




RO: Daca nu ati auzit de Trender sau de cea mai noua campanie WOM a lor am sa va povestesc eu astazi cate putin. Cea mai recenta campanie este pentru crema anticelulitica cu ardei iute si alge marine Revicel. Eu nu auzisem de ea pana acum, deci nu stiu la ce sa ma astept dar sunt nerabdatoare s-o incerc

Si pentru ca primim nu una, ci doua creme si pentru ca stiu ca sunt multe trenderite care isi doresc sa incerce crema dar numai 200 vor fi selectate, si pentru ca stiu cat de greu mi-a fost sa-mi expun motivul in numarul limitat de caractere m-am gandit sa mai ofer cuiva sansa de a incerca crema.

In caz ca nu stiti despre crema Revicel, iata si cateva informatii**:

Este o crema anticelulitica care combină efectele pozitive ale extractului de ardei iute cu cel al algelor marine, rezultatul fiind arderea grăsimilor, eliminarea celulitei şi a vergeturilor şi asigurarea echilibrului biologic al pielii.Extractul de ardei iute restabileste circulatia sangvina în timp ce extractul de alge marine accelereaza procesele naturale de regenerare, redand impreuna cu celelalte ingrediente active ale cremei fermitatea si elasticitatea pielii.

Crema anticelulitică Revicel contribuie la :
 -> Diminuarea Å£esutului adipos subcutanat, redistribuirea armonioasă a adipocitelor,  creÅŸterea elasticităţii ÅŸi fermităţii pielii;
 -> Regenerarea pielii îmbătrânite ÅŸi eliminarea depozitelor de toxine prin drenajul  sistemului limfatic;
 -> Hidratarea pielii în mod corespunzator prin asigurarea necesarului de nutrienÅ£i la nivel celular;
 -> ÃŽntărirea Å£esuturilor de consolidare ÅŸi conjunctive, diminuarea aspectului de coajă de portocală ÅŸi eliminarea celulitei persistente.

Singurul lucru pe care trebuie sa-l faceti pentru a participa este sa completati formularul de mai jos, in care sa imi spuneti cum luptati voi celulita si de ce va doriti sa incercati aceasta crema. Primesc inscrieri pana in momentul in care voi primi eu coletul de la Trender (care banuiesc ca se va intampla pana in 20 noiembrie), cand il primesc voi anunta ca se opresc inscrierile iar comentariul cel mai convingator va fi cel castigator. Foarte simplu, ce ziceti? Daca ati fost acceptate in campanie deja va rog sa nu va inscrieti.

LE: Am hotarat ca duminica, 20.11 este ultima zi in care mai primesc inscrieri iar luni, dis de dimineata (sau poate nu atat de dimineata ;;) ) am sa desemnez colega mea de testare Revicel.

Daca sunteti acceptate intre timp, mai puteti completa formularul inca o data si sa-mi lasati mesajul: "ma retrag din concurs" cu acelasi mail pe care l-ati lasat initial, pentru a va putea identifica

Am o rugaminte pt castigatoare: sa-mi trimita prin email o parere despre produs pana pe 16 decembrie, parere pe care o voi publica pe blog ca un guest post.

PS: Choco ofera si ea acelasi lucru, de altfel postarea ei m-a convins sa ofer si eu una din creme unei cititoare.



*sursa foto: Trender.ro
**sursa info: Choco

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. Vai! Asa multe fete s-au inscris incat nu stiu pe care sa o aleg. :))
    Iti tin pumnii sa ai mai multe inscrieri decat am eu.

    ReplyDelete
  2. :)) Lasa Choco, si una e buna, daca ea isi doreste, cu atat mai bine pentru ea. Poate mai apar dupa ce se definitiveaza lista celor care participa la campanie. Mersi oricum. Baci! :)

    ReplyDelete
  3. Inseamna ca trebuie sa prelungesc perioada de inscriere. Am lasat pena pe 16, iar pe 17 sa anunt castigatoarea.

    ReplyDelete
  4. I just came across your blog and found it be really helpful in my evaluation

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram