Review: Benzi depilatoare pentru fata Farmec [RO only]

Hello ladies!




RO: Inainte sa trec la subiect voiam sa va povestesc putin despre micile schimbari pe care le-am facut azi-noapte :D Daca ati observat (sau nu?) am schimbat inca o data pozele din slide-ul de sus doar ca de acum, daca va intereseaza o categoria in special, fie review-uri, fie swatch-uri etc, cu un simplu click pe poza va directioeaza catre categoria respectiva. Ce ziceti, va este mai usor asa cu categorii? De mult voiam sa includ cateva categorii, dar nu stiam exact cum sa fac asta si sa mentin un aspectul blogului, iar cum noaptea ma loveste pe mine de obicei inspiratia,

Sii...ca sa trecem la oile noastre, astazi m-am hotarat (de fapt m-am hotarat de ieri, dar nu am apucat sa termin articolul ;;) ) sa va vorbesc despre benzile depilatoare de la Farmec. Indepartearea pilozitatii este asa o bataie de cap, cel putin din punctul meu de vedere, si in functie de zona aleg ce metoda de epilarea mi se pare mai convenienta, eficienta, putin dureroasa si daca se poate neiritanta, cu atat mai bine. Astfel eu am ajuns sa folosesc: ceara clasica, epilator, lama si benzi de ceara...ma ia durerea de cap cand ma gandesc :))

Istoria mea cu benzile de ceara este foarte scurta si nefericita: nu am incercat decat 1 data niste benzi de la Veet, am vrut sa ma fac inghinal iar rezultatul...total failure. Aceste benzi le-am luat pentru a le folosi exclusiv pe fata (desi pe cutie se specifica faptul ca pot si folosite pentru corectii, am ezitat, tocmai din cauza experintei anterioare ;;) ) si nu le-am folosit pana acum decat pentru a-mi indeparta "umbra de deasupra buzelor" (if you know what I mean ;;)...si o citez pe Jules aici) si am sa va spun cum m-am impacat cu ele.


Descrierea produsului*: 

Adresabilitate
Pentru indepartarea firelor nedorite de pe fata.

Actiune
Cu Ceara pura de albine si Ulei de Migdale dulci, indeparteaza eficient si delicat parul nedorit.

Rezultat
Indeparteaza eficient parul nedorit si lasa pielea catifelata datorita uleiului de migdale cunoscut pentru efectele hidratante si calmante.

Mod de utilizare
Pielea trebuie sa fie perfect curata si uscata. Incalziti banda dubla frecand-o intre palme timp de 30 de secunde. Aplicati una din cele 2 parti ale benzii pe piele, in directia cresterii firelor de par. In timp ce cu o mana intindeti bine pielea, cu cealalta mana indepartati banda rapid cu o singura miscare in directia opusa cresterii firelor de par, paralel cu pielea. Repetati operatiunea daca este necesar. Dupa epilare, utilizati servetelele cu ulei de Aloe Vera pentru indepartarea cerii.

Cantitate 20 benzi, 2 cate 2 si 2 servetele cu aloe vera

Pret: 6-7 lei (din cate imi amintesc)

Unde cumpar: 
DM, hypermarket-uri, magazine naturiste gen Plafar (banuiesc, dar nu sunt sigura)

Valabilitate inscriptionata pe fiecare banda

Ingrediente:
Ceara - TRIETHYLENE GLYCOL ROSINATE, CERA ALBA, CERA MICROCRISTALLINA, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, AMYL CINNAMAL, BENZYL ALCOHOL, LIMONENE, GERANIOL, LINALOOL, PARFUM
Servetel - PARAFFINUM LIQUIDUM, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, COUMARIN, CITRONELLOL, BUTHYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, PARFUM, ALOE BARBADENSIS EXTRACT

Precautii
Benzile depilatoare sunt destinate folosirii pe fata, zona inghinala si micile corectii dar nu sunt indicate pentru sprancene, nas, urechi. Benzile nu sunt indicate pentru sani, zona genitala si perianala.
Nu folositi benzile pe vene varicoase, alunite, cicatrici, piele crapata, iritata sau aarsa de soare sau daca sunteti alergica la soare.
Nu le folositi imediat dupa dus sau baie fierbinte, cand piela este mult mai sensibila.
evitati contactul cu ochii. Daca accidental intra in contact cu ochii, clatiti imediat cu multa apa si consultati medicul. In caz de ingerare consultati un doctor si prezentati-i ambalajul.

Quick pros and cons:
 + indeparteaza eficient firele de par
 + pielea ramane fina
 + fara reactii adverse

Detaliere:

 -> Benzile si cele doua servetele vin ambalate intr-o cutie de carton cat palma pe care sunt inscriptionate cam toate informatiile pe care vi le-am dat eu mai sus. Un lucru foarte bun pentru cele car nu au mai folosit pana acum acest mod de epilare.

 -> Trebuie sa recunosc ca mi-a trebuit ceva exercitiu pentru a deprinde indemanare. Initial nu trageam destul de repede banda si nu obtineam rezultatele dorite, mai ramaneau fire incapatanate dar cum "practice makes perfect", acum nu mai am probleme de niciun fel. 

 -> Eu folosesc cate o pereche de benzi la fiecare folosire, cate una pentru fiecare parte. Aplic banda, presez iar apoi printr-o miscare foarte rapida o indepartez. Trebuie sa fie ceva foarte rapid, este dureros, dar durerea imi trece repede iar rezultatele sunt foarte bune.

 -> Daca va miscati repede cand indepartati benzile, nici nu va ramane multa ceara in urma. Oricum, pentru a indeparta resturile folositi servetelul si ceara se va duce imediat, daca ati ramas fara servetel, puteti folosi ulei de masline/migdale dulci, merge la fel de bine

 -> Dupa ce termin zona ramane foarte fina, catifelata, roseata este minima iar in cazul meu dispare in cateva minute. Totusi zona ramane sensibila pentru aproximativ o zi.

 -> Nu am avut nicio reactie adversa sau problema in urma folosirii benzilor.

 -> Acum am vazut p-acolo cativa posibili iritanti deci v-as recomanda ca inainte sa va avantati in folosirea lor, cu cel putin 24 de ore inainte, sa incercati produsul pe o portiune mica si sa vedeti daca va creeaza neplaceri, asa cum este si indicat pe ambalaj.

 -> Daca firele nu sunt crescute destul de mult, nu prea functioneaza, cam asta ar fi singurul lucru de care ma plang.

Concluzie:

Mie imi plac aceste benzi de ceara, au un pret bun si sunt destul de eficiente doar ca mie, orice metoda de smulgere as folosi, imi apar mici puncte albe si nu-mi place deloc. Asadar cred ca am sa renunt la la ele si sa sa incerc o crema depilatoare.

Voi ati incercat aceste benzi depilatoare?

PS: Nu uitati de giveaway-ul Mazza si de micul concurs Revicel.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

8 comments:

  1. Imi place la nebunie slide-ul de sus!

    ReplyDelete
  2. @Pinkie - ce ma bucur ca iti place ;;)

    ReplyDelete
  3. Sunt frumoase panourile, dar daca nu spuneai tu, nu il vedeam si pe al doilea.
    In ceea ce priveste subiectul postarii: ai incercat ceara de unia folosinta? eu m-am uitat azi toata ziua pe net si cred ca o sa ma aventurez (vreau sa cumpar doar rezerva si benzi, pentru ca am inteles ca merg incalzite si in apa). Benzi din astea am avut si eu, nu mai stiu exact de la ce firma, si am ramas cu o impresie foarte proasta. Pe de alta parte, cu ceara clasica fac numai boacane :))

    ReplyDelete
  4. uh, sunt veche in domeniul benzilor de ceara pentru fata.. si trebuie sa-ti spun ca si acum trebuie sa-mi fac curaj sa trag banda :)) De obicei ma uit la oglinda si cand ma vad n-am curaj sa mai trag :)))

    ReplyDelete
  5. @Andreea - hm,cred ca o sa pun un fel de PS la fiecare postare si o sa specific si asta, ca si asa voiam sa pun pentru basic info. Eu cu ceara clasica ma inteleg bine, de atatia ani, mi-am facut mana (dar cand o comit, o fac bine :))), dar dureaza pana o incalzesc si chiar n-am rabdare s-o folosesc si pe fata. La ceara de unica folosinta ma tot uitam si eu, dar si aia trebuie sa stai, s-o incalzesti...ufff...the things we do just to be presentable :)

    ReplyDelete
  6. @Miuri - :)) si eu exact fac la fel, ma uit in oglinda si nu-mi vine sa mai trag

    ReplyDelete
  7. =)) eu numar pana la trei; de mai multe ori :)))

    asa e, suntem chinuite rau, dar pana si noua ne place de noi cand suntem ca scoase de pe paginile unei reviste :D si, serios acum, prefer asta plus problemele lunare, decat sa trebuiasca sa ma rad pe fata zilnic sau o data la 2 zile :-s

    ReplyDelete
  8. La mine au fost total failure benzile astea.In cazul meu Veet rules! Pupici!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram