Colectia de Craciun Sephora

Iarna si-a intrat in drepturi, suntem deja in Decembrie si numaratoarea inversa pana la Craciun a inceput, insa ce cadouri luam anul asta? Sau ce cadouri sa cerem anul asta? Sephora a pregatit, ca in fiecare an, numeroase surprize pentru noi. Eu le-am descoperit in urma cu ceva timp si abia asteptam sa vad ce au pregatit iar acum am sa va impartasesc si voua noutatile pe care le gasiti deja in magazine.

Am si incercat cateva dintre ele asa ca saptamana viitoare am sa incep si sa va vorbesc despre ele si sa va dau mai multe detalii. Si prin articol am presarat cateva link-uri catre review-uri pentru anumite produse pe care am apucat sa le folosesc pentru a va fi de ajutor cu impresii in caz ca va tenteaza ceva anume.

TOO FACED


  1. GRAND HOTEL CAFE GIFT SET - 212 lei - un set ce include 3 palete a cate 6 farduri de ochi si un fard de obraz, adunand in total 18 farduri de ochi a cate 1.14 g (20.52 g in total) si 3 de obraz a cate 5.39g. la care se adauga si un mini rimel Better Than Sex. Mi se pare foarte misto ideea pentru ca paletele sunt destul mici, chiar perfecte pentru deplasari, ca tot e sezonul, iar pretul pe cat produs primesti il face tare tentant.
  2. THE CHOCOLATE SHOP GIFT SET - 259 lei - celalat set mare al lor cuprinde o paleta cu 21 farduri (18 mici a cate 0.85 g si 3 mari a cate 2 g)  in finish-uri foarte variate, de la mate la satinate si chiar cu sclipici, iluminator, bronzer Chocolate Soleil, blush (fiecare avand 2.26 g) si include 1 mini baza de ochi Shadow Insurance, mini Melted Chocolate in nuanta Milkshake si mini rimel Better Than Sex. In ultima luna eu am tot folosit aceasta paleta asa ca asteptati-va la un articol despre ea saptamana viitoare.
  3. MERRY KISSMAS SET - daca sunteti fane ale rujurilor lichide Too Faced Melted sau poate vreti sa le incercati, acest set include 4 nuante: 2 in formula clasica Melted - Chiuaua si Fig, 1 Melted Chocolate in nuanta Honey si Malted Matte in nuanta Lady Balls.
  4. LET IT GLOW GIFT SET - 98 lei - un set adorabil ce contine 3 produse in varianta mini - Love Flush Blush in nuanta Love Hangover (2 g), iluminatorul Candlelight Glow in Rosy Glow (2.5 g), Snow Bunny Bronzer (2.5 g) - si o mini pensula in forma de inima. Eu sunt fana a fardurlor de obraz Love Flush Blush iar cand am vazut acest set am zis trebuie sa-l am pentru ca aveam ocazia sa mai incerc si alte doua produse noi si, la fel, va voi povesti despre ele saptamana viitoare.
  5. MELTED KISSES & SWEET CHEEKS KIT - 56 lei - acest set a fost si anul trecut dar ma bucur ca l-au adus din nou, mi se pare ca are un pret foarte bun iar produsele pe care le contine sunt foarte misto. Eu am setul de anul trecut si puteti gasi un review pentru el aici
  6. MINI BETTER THAN SEX XMAS EDITION - pe langa setul de mai sus, au readus si ornamentul de brad ce contine faimosul rimel. Iar daca nu l-ati folosit pana acum pot sa va recomand review-ul meu pentru rimelul Better Than Sex

URBAN DECAY



ULTIMATE BASICS PALETTE - 236 lei - Unul dintre lucrurile pe care Urban Decay le fac foarte bine sunt fardurile mate si ador, ador paleta Naked Basics. Texturile fardurilor sunt de vis si la ea apelez de fiecare data cand vreau un machiaj mat. Urban Decay si-a ascultat fanii si ins farsit a scos o paleta complet mata cu 12 nuante a cate 1.2 g (deci dublu fata de paletele Naked Basics). Asa ca daca va placea ideea paletelor Naked insa sunteti mai degraba fane ale fardurilor in finish-uri mate, va recomand paleta.

FULL SPECTRUM PALETTE - 307 LEI - la polul opus paletei Ultimate Basics este aceasta paleta perfecta pentru iubitoarele de culori vibrante, pentru fanele machiajelor cat mai vii colorate. Paleta este in editie limitata si contine 21 nuante a cate 1.2 g organizate in trio-uri de culori iar finish-urile sunt variate.

BLACKMAIL VICE LIPSTICK PALETTE - 177 lei - iubitoarele de rujuri pot alege aceasta paleta ce contine 12 dintre cele 100 de nuante de ruj Vice alaturi de o pensula de buze care sa va usureze aplicarea lor. Fiecare pastila contine 0.7 g pentru un total de 8.4 g ceea ce mi se pare o alternativa foarte avantajoasa avand in vedere ca un ruj Vice costa 98 de lei si are 3.1 g.


BENEFIT COSMETICS

GIRL O'CLOCK ROCK SET - asa cum ne-a obisnuit in ultimii ani, Benefit a pregatit un nou calendar advent pentru acest an in care veti gasi 12 dintre cele mai populare produse ale lor, numai bune de pus in portfard si de luat cu voi in vacanta de Sarbatori.
Produsele incluse: The POREfessional; They're Real Mascara in beyond black; Benetint, Posietint, Lollitint; They're Real Remover, It's Potent! Eye cream; Ultra Plush Lip Gloss In Lollipop; Hoola, Dandelion: BADgal lash; High Beam



GIRLESQUE KIT - 230 LEI - un set ce vine intr-o cutie foarte simpatica si in care veti gasi 3 produse full size - Benefit Hoola, primer-ul The POREfessional si rimelul They're Real - plus un mini Benetint. Tinand cont cat costa fiecare produs, acest set mi se pare o alternativa extrem de avantajoasa.


DOLLY DARLING KIT - 230 LEI - un set aproape identic cu cel de mai sus insa rimelul inclus este Roller Lash iar produsul mini este gelul de sprancene Gimme Brow  in nuanta 3.

GIRL-A-RAMA KIT - 183 lei - acest ultim set Craciunesc contine doar miniaturi si include: They're Real! Duo ShadowBlender in Brazen Bronze (Full-Size); The POREfessional (Mini-Size); Benetint (mini-size); Roller lash (Mini-size); CORalista / Rockateur in split pan;

SEPHORA 


Ca de obicei, sephora a pregatit o gramada de noutati special pentru Craciun dintre care am selectat cateva pe care sa vi le prezint aici insa le gasiti si online aici

ADVENT CALENDAR - 1 zi = 1 cadou! De la calendarele cu ciocolata pe acre le aveam atunci cand eram copii am trecut acum la astfel de calendare iar cel Sephora ascunde 24 de cadouri, cate unul pentru fiecare zi din Decembrie pana la Craciun. Apropo de asta, puteti urmari pe Instagram cum desfac calendarul de-a lungul lunii, gasiti pozele sub hashtag-ul #JuliexSephoraAdventCalendar. 
Produsele incluse: 3 x Creamy Body Wash in Cotton Flower, Peony, and Monoi, 2 Fizzing Cubes in Strawberry and Blueberry,  Color Hit Nail Polish in L74 Cross the Line, Eye Shadow in No. 298 Tiramisu, Eye Pencil in Midnight Black, 2 x Eye Makeup Remover Wipes, 2 x Nail Polish Remover Wipes, Honey sleeping Mask, Clear Brow Seal, Colorful Blush in 05 Sweet On You, Nano Lip Liner in Real Red, Cream Lipstick in R04 The Red, 2 x Hair bands, Cuticle sticks, Nail file, Pocket mirror, 2 x Tutorial cards, Stickers

SHIMMERY BODY POWDER IN A PUFF - 55 lei - "Elegant și rafinat, descoperiți în interiorul acestei cutii elegante un burețel pentru pudră care vă va înfrumuseța cu mii de perle argintate, pentru un look incredibil de sublim. Îndrăzniți să aplicați aceste reflexe minunate pe corp, pe păr și pe decolteu."

SEPHORA GOLDEN BATH - In acest an, sarbatorile se imbraca in auriu sau trandafiriu, in pachete decorate cu paiete, in editie limitata, afisand nuante sclipitoare. Toate poarta, ca semn distinctiv, parfumul inimitabil al florii de bumbac, acest mix perfect de note de flori de migdal, in miere și mosc alb. Selectia de produse cuprinde crema de corp, gel de dus spumant, sapun crema, infuzii de baie, spuma de corp hidratanta, capsule de baie efervescente si alte sapunuri parfumate.

THE ENCHANTING PALETTE - 69 lei - 2 farduri iluminatoare, 2 pudre pentru sprancene, 6 farduri de pleoape, 1 fard de obraz + 1 tutorial de frumusete: in aceasta paleta de farduri incredibil de completa, gasesti toate produsele indispensabile pentru un look complet – machiaj pentru ten, ochi si chiar sprancene!

MASCARA SET - 83 lei - Set care include noul mascara Sephora „The Mascara” Ultra Black si creionul de ochi mini Noir Nr. 09 Intense Black.

THE WONDERFUL BRUSH SET - reuneste trei pensule aurii - pensula pentru pudra, pensula pentru fond de ten si pensula multifunctionala pentru pleoape - intr-o trusa eleganta, usor de transportat 

MINI KISS ME SET - 46 lei - set ce contine 3 mini balsamuri de Kiss Me pentru buze catifelate, frumos colorate si parfumate.

MAKE UP FOR EVER



ARISTIC ESSENTIALS SET - 141 lei - un set super dragut ce vine intr-o cutie metalica si contine 5 miniaturi: primer Step 1 hidradant, faimoasa pudra HD, creion AquaXL negru mat, rimel Excessive Lash si Artist Gloss.

ARTIST SIGNATURE ARTWORK PALETTE - contine o selectie de 9 farduri Artist Shadow mate grupate in trio-uri astfel incat sa usureze crearea machiajelor. Desi nu detin farduri MUFE, stiu ca sunt foarte apreciate pentru calitatea lor  dar si pretul este pe masura (dar si gramajul este foarte generos intr-o pastila, fiind adresate profesionistilor) asa ca avantajul paletei este ca ofera multe culori la un pret mult mai accesibil decat luate separat.

ARTISTIC EYE MUST-HAVES - 118 lei - include 3 miniaturi pe care le folosesti la orice machiaj (sau indepartarea lui in cazul de fata): un creion AquaXL negru mat, rimelul Excessive Lash si demachiant Sens'eyes pentru ochi si buze.


ARTISTIC SMOKY EYE KIT - 98 lei - cu 2 creioane AquaXL, unul negru si unul maro, alaturi de acelasi rimel Excessive Lash. Apropo, sunt absolut obsedata de rimelul asta si trebuie sa va povestesc neaparat despre el.


K-BEAUTY



Cred ca in primavara va povesteam faptul ca in Sephora gasim acum si cateva brand-uri Coreene de la care puteti alege dintre seturile pe care le-au pregatit pentru Craciun, alaturi de un brand complet nou.

  1. ERBRORIAM PERFECT SKIN TRIO SET - pentru iubitoarele de produse de ingrijire Coreeana, Erborian are un set foarte dragut ce include Cleansing Creme pentru curatarea tenului, Pink Perfect Creme, o crema iluminatoare intr-o nuanta usor rozalie (Coreencele adora aceste iluminatoare pentru ca dau prospetime tenului) si CC Creme pentru uniformizarea tenului.
  2. TONYMOLY HAPPY SWEET HAND BUTTER TRIO - 56 lei - este un trio foarte simpatic de creme de maini parfumate in arome specifice: scortisoara, cirese negre si macaron. Iar ambalajul lor este adorabil, ca la toate produsele brand-ului, de altfel.
  3. ETTANG MODELLING TAKE-OUT CUP PACK - este noutatea de care va scriam mai sus si sunt niste masti de fata care vin sub forma de praf la care trebuie sa adaugi apa. Din cate am citit, pasta care rezulta cumva se usuca si devina cauciucata si se indeparteaza ca o masca peel-off. Mi se pare interesant conceptul si as fi atre curioasa cum sunt.

SETURI EXCLUSIVE



Iar pentru un adevarat rasfat, am pastrat seturile pregatite de casele de parfumuri si cele alese de mine sunt doar cateva dintre cele pe care le gasiti in magazin.

LANCOME LA VIE ESTE BELLE EDP SET - 425 lei - un parfum dulce si vanilat, delicat si feminin, ce imbina notele  irisului de Florenta, ale iasomiei din Arabia, florii de portocal si esentei de patchouli.
Note: varf - coacaze negre, para / mijloc - iris, iasomie, floare de portocal / baza - vanilie, patchouli, praline, boabe tonka


HUGO BOSS BOSS THE SCENT FOR HER EDP SET - 259 lei - un parfum lansat in aceasta vara  pe care il ador si pe care vi-l recomand, e o combinatie seducatoare de note florale cu fructate si am purtat in continuu parfumul in aceasta vara.

Note: varf - piersica, frezie / mijloc - osmanthus / baza - cacao


YSL BLACK OPIUM EDP SET - 380 lei - iata si un set care, pe langa parfum, include si doua produse de machiaj iconice ale casei YSL: rimelul Volume Effet Faux Cills si Rouge Volupte Shine nr. 49, ambele in varianta mini. Cat despre Black Opium, este si el un parfum care m-a marcat si m-a cucerit cu aroma lui gurmad florala si nelipsitele note de vanilie (mai toate parfumurile acre-mi plac au note de vanilie).
Note: varf - piper roz, floare portocal, para / mijloc - cafea, iasomie, migdale amare, lemn dulce (licorice) / baza - vanilie, patchouli, cedru, lemn de casmir. 


Care dintre noutati va tenteaza cel mai mult? 
Pe lista mea pentru Mosu' e paleta Urban Decay Ultimate Basics (desi numai o paleta in plus nu-mi mai trebuie dar...deh, Mosu' intelege)

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

19 comments:

  1. Paleta Naked Basics este superba , exact pe gustul meu

    ReplyDelete
  2. Of, of! Ce ne face Sephora in perioada sarbatorilor :)). Nu pot sa ma hotarasc intre cele 2 palete de la Too Faced, iar paleta de rujuri de la UD arata genial (culori exact pe gustul meu si de ambalaj nici nu mai zic) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. De-ar fi doar in perioada sarbatorilor, dar mereu cand vad noutatile imi sclipesc ochii! :D Pup :*

      Delete
  3. Am intrat si eu zilele trecute in magazin sa cercetez putin produsele si Ultimate Naked este clar pe lista pe care i-o trimit lui Mos Craciun. Imi fac si alte lucrusoare cu ochiul, dar paleta asta trebuie neaparat sa se alature colectiei mele!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa curga cu Ultimate Basics de la Mosu'! :)) Pup :*

      Delete
  4. Unele seturi au preturi piperate pentru bugetul meu, altelele sunt destul de acceptabile. La noi in oras nu stiu daca e Sephora dar am sa caut magazinul sa vad ce imi achizitionez.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intr-adevar, exista si seturi scumpe insa exista si multe variante la preturi mai mici, eu nici nu amprezentat absolut tot pentru ca ar fi fost o postare kilometrica. Oricum, exista ceva pentru orice buget. Iar daca nu stii sigur daca e Sephora in orasul tau poti intra pe site-ul lor, sephora.ro si ai optiunea de a cauta magazin. Pup :*

      Delete
  5. Oho, dar trebuie neaparat sa aleg!?
    Eu as alege mai degraba 1-2 produse pe care sa le sara!
    Sephora e si la mine prima alegere, intotdeauna!!!

    ReplyDelete
  6. Deci e clar , tu vrei sa mi se faca rau :))) sau sa mi golesc si ultimele economii (glumesc) , sunt atatea care imi fac cu ochiul dar am cheltuit tot ce stransesem :)) deci anul asta nu cred ca ma aleg cu nimic din colectia asta frumoasa de iarna.

    ReplyDelete
  7. Sunt toate atât de frumoase, doar ca anul acesta m-am hotărât sa nu mai fiu luata de val.

    ReplyDelete
  8. Adevarul e ca au niste ambalaje superbe!

    ReplyDelete
  9. Girlesque kit ma tenteaza cel mai tare, contine toate produsele pe care as vrea sa le incerc dar si pretul pachetului Ysl e bun. Te pup! :*

    ReplyDelete
  10. I don't need, I don't neeeeeed it.. da? Zic de paleta cu mate de la Urban Decay. Am mai gasit in schibm ceva dragut (in Douglas) si la pret foarte ok. E ceva set de miniaturi Clarins - crema de noapte(haha), balsam si gel de curatare - cu vreo 55 lei.
    Azi iau la puricat produsele, sa vad daca merita sau nu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, you don't need it but waant it! :)) Hm, suna misto setul Douglas, ar trebui sa intru la ei pe site si sa vad ce au si ei. Pup :*

      Delete
  11. Vai cat de dragute sunt toate produsele noi de la Too Faced! Cadourile perfecte pentru orice pasionata de make-up <3 Kisses

    ReplyDelete
  12. Mereu am avut o slabiciune pentru produsele de la Too Faced. Poate sunt de vina ambalajele sau mirosul, either way, i love them! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  13. Stiu ca se folosesc in alte scopuri, dar mie imi vine sa le mananc, atat de bine arata.

    ReplyDelete
  14. Vai, cum arata toate minunatiile astea!!!! <3

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram