Promotii tentante in DM #10

RO: Guess what? Tocmai ce-a aparut ieri noul catalog DM cu noile promotii valabile pentru luna Martie si pentru ca urmeaza 1 si 8 Martie, e plin de promotii tentante. :)



Promotiile sunt valabile in perioada 27.02 - 18.03.2014
Parfumuri

Playboy EDT 50 ml 26.99 lei (54.99)

Dita Von Teese EDT 40 ml 99 lei (199)

***

Produse machiaj

Max Factor Excess Volume Extreme Impact Mascara + Max Factor Mastertouch Concealer 44.99 lei
(numai rimelul costa 60 lei in mod normal, gasiti si review pentru el)

Max Factor Whipped Cream Foundation 34.99 lei (49.99)

Rimmel Glam Eyes HD 14.99 lei (34.99)
Recunoasteti paleta? A fost multa agitatie cu ea in UK, si nu stiu daca merita sau nu, dar 15 lei e un pret ok, 35 lei sigur nu as plati pe 5 farduri Rimmel, sorry. :)

Rimmel Match Perfection 19.99 lei (39.99)

Nicole by OPI 23 lei (35)

Maybelline Color Whisper 19.99 lei (34.99)

***

Produse cosmetice

Sampon Syoss 500 ml 11.99 lei (20.99)

Nectra Color 17.49 lei

Balea Dusch Bodymilk 400 ml 14.99 lei
Se pare ca acum exista lapte de corp sub dus si de la Bales, am dat chiar si peste ingredientele lui.

Bourjois No Defaut deo spray 200 ml 7.89 lei (14.49)

***

Ca de obicei, va las si catalogul complet pentru a-l frunzari.



Va tenteaza vreuna dintre noile promotii?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

11 comments:

  1. Promotiile la cosmetice sunt super tentante!! Mi-e si frica sa intru cu bani acolo luna asta :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aoleo, rezista atunci, nu ceda tentatiei. :) Cunosc si eu sentimentul.

      Delete
  2. Cred ca e cel mai tentant pana acum :D. Ma bate gandul sa incerc fardurile de la Rimmel pt ca nici eu nu as plati pretul intreg. Si fdt are un pret bun si mie imi place mult de tot. Hmm..poate incerc si un ruj Maybelline :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si ia uite cum a crescut lista. Cand o comiti, share the punders :)) Pup :*

      Delete
  3. Cred ca imi iau fondul de ten de la Rimmel. Prea are multe review-uri bune. :) Ai naibii nu bagau rujurile de la Rimmel Moisture Renew la oferta. :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Fix la asta m-am gandit si eu, ba au bagat unele de la Maybelline (Color Sensational parca) si eram sigura ca sunt Rimmel Moisture Renew, tot cautam la preturi Moisture Renew pana am vazut ca erau Maybelline. :(

      Delete
  4. Chiar ca tentante. Pacat ca-s in faliment, ca altfel as fi dat iama in toate prostioarele. :))

    ReplyDelete
  5. Azi m-am invartit 10 min prin dm si nu am vazut nimic care sa-mi atraga atentia. Asta pentru ca nu stiam noile oferte.
    O primavara frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu stii ce fac, inainte de toate ma duc si iau de la casa catalogul, apoi intru in magaizn la shopping. Dar nu-i nimic daca nu stiai, acum o sa stii ce sa iei cand mai ajungi prin DM.

      Mersi, o primavara frumoasa si tie! Pup :*

      Delete
  6. Gelul de dus ma tenteaza, mereu incerc ceva nou cand e corba de gel de dus, creme de corp...

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram