T*I*S: Alba Botanica pe OrganicBaby.ro


RO: Azi cand am primit newsletter-ul de la Organic Baby, doar citind titlul mi-a crescut interesul: Alba Botanica exclusiv la Organic Baby. Apoi l-am deschis, citit, si am vrut sa impart cu voi vestea cea buna.

Daca sunteti cliente iHerb, sigur v-ati "lovit" de acest brand, frunzarind site-ul, sau poate ati citit despre produsele lor pe bloguri. Ei bine, diferenta  fata de preturile de pe iHerb nu este mare si m-am gandit ca aceasta informatie va este utila. Eu una nu pot decat sa ma bucur de faptul ca exista o varianta mai la indemana, un transport mai rapid si, mai important de atat, transport mai sigur. Uneori e cam enervant sa depinzi de comenzi "de peste mari si tari", nu vi se pare?

Gama de produse nu este inca foarte variata, dar in functie de cum sunt primite produsele, am inteles ca aceasta se va diversifica. Aici gasiti toate produsele disponibile in acest moment. Eu am pus deja ochii pe cateva produse.

Produsele Alba Botanica sunt 100% vegane si cruelty free, nu contin parabeni, sulfati sau ftalati.

Ce ziceti de initiativa celor de la Organic Baby? Ati incercat pana acum produse Alba Botanica?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram