T*I*S: New Nivea In Shower Body Milk


RO: In vara, curiozitatea mea a invins, si mi-am cumparat lotiunea Nivea In Shower Body Milk pentru piele uscata. Mi-am impus, atunci cand am intrat la dieta, sa-mi schimb atat obieceiurile alimentare dar sa lucrez si la aspectele legate de rutina de ingrijire a corpului aka sa aplic ceva hidratant la fiecare dus. OMG! :) Am intuit ca lotiunea Nivea va fi un aliat de nadejde in atingerea scopului meu si asa a fost.


Dimineţi active? Duşul este obligatoriu, dar hidratarea pielii după? Studiile au arătat că multe persoane folosesc ocazional sau chiar deloc o loţiune pentru corp, deoarece nu au timp sau nu le place senzaţia de piele lipicioasă după aplicarea acesteia. Statisticile arată că în România doar 7 din 100 de femei folosesc o loţiune de corp cu aplicare lichidă.

Si totusi nu-mi vine sa cred ca inca nu i-am publicat review-ul, care sta in calculator de aproape jumatate de an, dar de care am uitat complet pana acum. Mi-am adus aminte de articol pentru ca de acum nu mai sunt doar Nivea In Shower Body Lotion si In Shower Body Milk, ci l-i s-a alaturat Nivea In Shower Body Milk Smooth Sensation pentru piele foarte uscata.

NIVEA continuă seria inovaÅ£iilor pentru femeile active ÅŸi lansează NIVEA Lapte de Corp Delicat sub DuÅŸ, un nou produs de hidratare sub duÅŸ pentru pielea foarte uscată. Formula sa delicată ce conÅ£ine Unt de Shea ÅŸi Ulei de Migdale hidratează intens pielea uscată în timp ce faci duÅŸ, lăsând-o moale ÅŸi catifelată  pe parcursul întregii zile. Ingredientele sale hrănesc intens ÅŸi rapid pielea, datorită formulei speciale ce se activează la contactul cu apa. După aplicare clăteÅŸte, usucă-te ÅŸi te poÅ£i îmbrăca imediat, bucurându-te de o piele hidratată, moale ÅŸi catifelată. 

Pretul recomandat pentru In Shower Body Milk Smooth Sensation este 17 lei pentru varianta de 250 ml si 22.2. lei pentru cea de 400 ml.

Voi ati incercat una dintre cele doua variante?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram