Si colega mea de testare e...

Hello ladies!

RO: Nu au fost foarte multe inscrieri, 5 comenatrii, raspunsuri mai ample sau mai succinte. Sincer, ma asteptam la mai multe, avand in vedere ca 700 de persoane s-au inscris in campanie, but no biggie, mi-a fost mai usor sa ma hotarasc pe cine sa aleg.  So...far sa ma mai lungesc, castigatoarea este:

Congrats toppy_alix!
Celulita e foarte greu de tratat o data ce ai pasit in lumea ei. Din pacate multe facem aceeasi greseala, tratam in loc sa prevenim. Mi-a luat mult pana sa inteleg ca mult iubitele acidulate favorizeaza celulita. Dar am decis ca atata timp cat tine numai de mine sa scap de ea am sa fac orice sacrificiu necesar. Am inceput sa mananc sanatos, am renuntat la sucuri accidulate, prajeli nu mai mananc de 3 ani de zile, dulciuri cat mai rar, carne la gratar si legume in loc de cartofi. Am mers si la sala un an de zile, lucru care m-a ajutat mult, intr-o perioada aproape ca nu mai era vizibila. De vreun an de zile mi s-a schimbat complet viata, m-am casatorit, m-am mutat in alta casa, am dat peste alte obiceiuri alimentare, m-am angajat si totul s-a dat peste cap. Caut o sala in apropiere de mine si as dori sa incerc in paralel si o crema anticelulita pentru a grabi procesul. Din pacate celulita este o slujba care necesita atentie 24/7 iar eu am nevoie de un soldatel ajutator in lupta mea cu denivelarile. De aceea sper ca Revicel sa fie ce am eu nevoie.
Te pup


Acesta a fost comentariul lasat de ea, cat de poate de complet, mi-a placut ca a atins puncte pe care asteptam sa le vad in comentariul pe care voiam sa-l aleg. Asa ca ea va fi cea care va testa impreuna cu mine, si celelalte trenderita crema anticelulitica Revicel.

Daca va intereseaza, pot publica si toate celelalte comentarii, am ales sa nu le mai public, dar ma conformez dorintelor voastre. Let me know.

Si acum am sa ma bag la somn, am stat si am asteptat special pentru a da vestea cat mai repede.

Nighty night!

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

1 comment:

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram