Castigatoarea giveaway-ului Mazza.ro

Hello ladies!


*leb die sukunde nu a lasat link-ul corect, mi-a lasat link-ul de la profil, a fost singura care nu a lasat link-ul pe care l-am cerut, si nu a primit extra entry pentru share
**Melania Serban nu a pus link-ul, doar a inclus tag catre pagina Mazza si nu a primit extra entry pentru link.
Iar Crazy COCO a fost modesta si a zis ca e follower nou dar eu am gasit-o ca fiind follower vechi, deci a primit extra entry 



RO: Aseara cum nu am avut somn am verificat toate inscrierile si am facut listele, iar astazi am extras castigatoarea colierului oferit de cei de la Mazza.ro. Au fost 28 de inscrieri si 102 cu tot cu extra entries si am vrut sa creez lista finala astfel incat sa nu pun la un loc inscrierile unei persoane, ci sa le distribui in lista conform ordinii fiecarei cerinte optionale (sper ca intelegeti ce vreau sa zic, sunt destul de obosita :( ). Asa cum am anuntat, am folosit Random.org si am randomizat lista de 3 ori, iar castigatoarea colierului este:



Ai 48h la dispozitie pentru a-mi trimite datele tale: adresa de livrare si numarul de telefon, la lov3ly.sihaya(at)yahoo(dot)com. Altfel, voi face o noua extragere.

Mai jos aveti si filmarea extragerii:







Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

1 comment:

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram