Review: Crema contur de ochi Cosmetic Plant [RO only]








RO: Ultimul produs dintre cele 3 primite de la Trender de care va voi vorbi astazi este Crema contur de ochi, tot din gama cu catina si ulei de masline. Dintre cele 3 produse, acesta m-a impresionat cel mai putin, de fapt nu m-a prea impresionat, nu ca ar fi ceva cu crema, dar cred ca vinovatul este uleiul de migdale dulci pe care am inceput sa-l folosesc intens in ultimul timp. Zic vinovat, pentru ca imi place foarte mult si atunci cand dadeam cu crema mereu ma gandeam: "mi-as dori sa mai mai ...asa cum e uleiul de migdale" dar nu ma mai lungesc aici, intai va las cu informatiile despre produs.


Descrierea produsului*: 

Adresabilitate:
Ten normal si mixt

Actiune
Hrănitoare, hidratanta, regeneranta, aceasta crema ofera o ingrijire delicata zonei din jurul ochilor. Catina, uleiul de masline si cel din samburi de struguri, in combinatie cu vitaminele A, E si pantenol, fortifiaza pielea si ajuta la reducerea liniilor fine si a ridurilor. Peptidele din extractele de orez si soia impreuna cu oxidoreductase si extractul de albastrea, diminueaza cearcanele si pungile de sub ochi pein imbunatatirea micro-circulatiei si fortifierea tesutul conjuctiv.

Ingrediente active**



Textura
Crema densa de culoarea galbuie.

Mod de utilizare
Dimineata si/sau seara, luati o cantitate mica de crema, aplicati punctat in jurul ochilor (zona trebuie sa fie curata) si apoi masati pana crema intra in piele.

Cantitate 50 ml

Pret: ??? (momentan site-ul CP are redirectionari aiurea si nu pot vedea pretul)

Unde cumpar: 
on-line: www.cosmeticplant.com
off-line: DM, magazine naturiste gen Plafar, Planteea

Valabilitate 12 luni

Ingrediente: AQUA, CETYL ALCOHOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, STEARIC ACID, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, ISOPROPYL MYRISTATE, DIMETHICONE, HYDROLYZED RICA BRAN PROTEIN, GLYCINE SOJA PROTEIN, OXIDO REDUCTASES, TITANIUM DIOXIDE, ALUMINA, SIMETHICONE, C13-14 ISOPARAFFIN, LAUREATH-7, POLYACRYLAMIDE,  OLEA EUROPAEA OIL, VITIS VINIFERA SEED OIL, HIPPOPHAE RHAMNOIDES OIL, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, RETYNIL ACETATE, CENTAUREA CYANUS FLOWER EXTRACT, SODIUM BENZOATE, DISODIUM EDTA, METHYLPARABEN, BHA

Daca va intereseaza analiza d.p.d.v. al ingredientelor puteti citi acest articol: http://www.trender.ro/blog/analiza-ingrediente-crema-contur-de-ochi-anticearcan

Quick pros and cons:
 + fara parfum si coloranti
 + nu am avut reactii adverse
 - ambalaj neadecvat
 - aplicata o cantitate prea mare, nu intra in piele si se usucala suprafata

Detaliere: 

 -> Nu stiu daca voi cunoasteti cealalta crema de ochi de la Cosmetic Plant, cea din gama cu Q10, acea vine intr-o sticluta cu pompita, minunat. Ei bine, aceasta crema de ochi vine ambalata intr-un borcanel, fara pompita, fara nimic de dozat. Nu imi place deloc acest aspect (nu mai zic ca la cum sunt eu zapacita, mi-a cazut capacelul plin de crema fiix in geanta, ah ce m-am mai enervat atunci). Bun, nu mai am de gand sa comentez apropo de cremele de fata care vin la borcanas, am zis destul, dar macar cea de ochi, iar ambalajul oricum exista...In orice caz, nu mi se pare deloc igienic acest ambalaj, este totusi o crema pentru o zona sensibila si delicata si as fi preferat sa vina intr-un tub sau sticluta cu pompita cum e cea cu Q10.

 -> M-a surprins textura densa a cremei, m-as fi asteptat sa fie ceva mai usoara, tinand cont ca este pentru zona ochilor, asa era in mintea mea. Mirosul si culoarea cremei se datoreaza uleiului de catina si mi se pare un lucru nemaipomenit ca nu exista parfum sintetic in crema, tinand cont din nou ca este o crema pentru cona ochilor, zona foarte sensibila.

 -> La capitolul ingrediente, sta bine, bune si foarte bune (si iar BHA).

 -> Eu am aplicat-o doar dimineata, seara am ramas la uleiul de migadale dulci.

 -> De hidratat, hidrateaza, dar nu cat as vrea eu, pielea ramane fina, dar nu cum ramane de la uleiul de migdale, de reprosat, nu am ce sa reprosez la acest aspect, dar parca nu e ca uleiul meu de migdale (acum intelegeti ce ziceam la inceput, nu?). Nu m-a dat pe spate.

 -> Nu am avut niciun fel de reactie adversa, in sensul ca mi-au lacrimat ochii sau m-au usturat, in acest sens am apreciat crema, eu avand niste ochi destul de sensibili.

 -> Ca urmare a texturii dense, nu este atat de usor de intins cum ar fi in cazul altor creme, nici acest lucru nu m-a incantat..

 -> In ceea ce priveste efectul anticearcan nu ma pot pronunta, nu am probleme mari si oricum folosesc de ceva timo uleiul de migdale care are si el efect anticearcan.

Concluzii:

Eram foarte entuziasmata de a incerca aceasta crema, dar nu m-a multumit deloc, o folosesc momentan pentru ca am ramas fara ulei de migdale si nu am apucat sa recumpar, inca dar nu o voi mai folosi si imi pare rau ca nu am ce sa fac cu ea, nu pot s-o dau pentru ca mi-am bagat gherutele in ea. Chiar nu pot sa o dau cuiva s-o foloseasca. Cred ca cel mai probabil voi ajunge s-o folosesc pentru calcaie.

* si **: sursa info si foto www.cosmeticplant.com

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram