Comanda iHerb Ianuarie 2016 | Loyalty credits

comanda iHerb

Zilele trecute mi-a ajuns prima comanda plasata pe iHerb in 2016 si am profitat de ocazie pentru a va arata ce am mai luat dar si pentru a va da cateva informatii noi.

In primul rand ar fi faptul ca iHerb a introdus un program de loialitate pentru cei care fac comenzi. Deci, pe langa cei 5$ reducere pe care ii ofera la prima comanda (folositi codul SIH411 pentru a beneficia de reducere) acum, dupa fiecare comanda plasata, veti primi inapoi sub forma de credit 10% din valoarea comenzii anterioare. Asa ca la urmatoarea comanda pe care o faceti, acest credit vi se va scadea automat din suma totala (fara transport) insa trebuie sa aveti in vedere expira in 2 luni, deci daca nu ii folositi in acea perioada suma nu va mai fi disponibila. Imi place sistemul si ma bucur ca l-au introdus avand in vedere ca eu comand destul de des pe iHerb.

O alta schimbare semnificativa despre care nu am apucat sa vorbesc oe blog ar fi ca iHerb a introdus in sfarsit plata prin Paypal. Aceasta varianta este insa disponibila doar daca alegeti dolarul sau euro ca valuta in care sa achitati comanda. Deci, platind prin Paypal, stiti ca in caz ca se pierde comanda aveti optiunea de a deschide caz pentru a va recupera banii (bineinteles dupa ce incercati sa vorbiti cu cei de la iHerb intai asa cum recomanda oricum Paypal inainte de a deschide orice caz).

Bun, acum ca v-am spus care ar fi noutatile, haideti sa trecem si la produse.

Neoteric Cosmetics Alpha Hydrox Silk Wrap Body Lotion

* 11.23$/ 340g * link produs * review *

comanda iHerb AlphaHydrox Silk Wrap Body Lotion

Am observat ca cei care se ocupa de stocuri au remarcat cererea mare pentru aceasta crema de corp asa ca au facut un stoc serios iar in ultima vreme nu am mai vazut acest produs out of stock. Un lucru foarte bun avand in vedere ca trebuia sa astepti cateva luni ca sa intre in stoc si apoi s-o comanzi in ziua in care intra pentru ca altfel iar trebuia sa astepti dupa ea. 

Am comandat un nou tub pentru ca este o crema de corp excelenta care trateaza multe probleme deranjante pentru noi: piele foarte uscata, cosuri, estompeaza semne si previne aparitia firelor crescute pe sub piele.

iHerb Stainless Steel Tea Infuser

* 8.95$ * link produs *


comanda iHerb infuzor ceai

comanda iHerb infuzor ceai

Produsul care m-a determinat sa dau comanda mai devreme decat mi-as fi dorit a fost acest infuzor de ceai care se afla la Daily Deals si costa doar 10 centi. V-am mai povestit ca mie imi place foarte mult sa-mi fac Chai Latte si prefer sa cumpar de la Demmers Teehaus un sortiment varsat asa ca imi trebuie un infuzor. Cel pe care-l foloseam (unul din acela gen biluta) era greu de folosit, si mai greu de spalat iar ceaiul negru din amestec i-a dat o culoare nu foarte placuta. Cel nou e foarte practic, se curata mult mai usor si sita este mult mai fina. Cum am ajuns acasa, mi-am si facut un Chai Latte pentru a-l inaugura.

Momentan, infuzorul este la oferta si este 4.95$ dar daca luati un sortiment de ceai Just a Leaf, infuzorul va fi 1.95$.

St. Dalfour Golden Mango Green Tea

* 3.32$ * link produs *

comanda iHerb ceai verde St Dalfour Golden Mango Green Tea

Mi-a placut foarte mult acest ceai verde desi eu nu sunt fana a ceaiului verde datorita aromei placute de mango pe care o are si pentru ca am terminat cutia luata in comanda trecuta intr-un timp record, am mai luat una. Am si descoperit o combinatie care-mi place mult si ma face sa beau cam cate-o cana pe zi. Iar acum St Dalfour este si la Brands of the week deci toate produsele beneficiaza de 20% reducere.

EcoTools Pure Complexion Sponge Deep Cleansing

* 6$ * link produs *

comanda iHerb burete konjac Ecotools

Stiu ca tocmai ce va povesteam ca am scos din rutina buretele konjac insa deja s-au facut 2 luni de cand nu-l mai folosesc. L-am comandat pe acesta pentru a fi acolo in caz ca se mai intampla sa am cate-o zona cu descuamari. Am avut zile in care am patit asa ceva si erau zone dure la atingere dar am zis ca nu mai fac scrub-uri asa ca am luat din nou buretele pentru o exfoliere mult mai blanda si fara efecte negative asupra tenului.

Epic Bar Bites Beef Steak with Cranberry&Sriracha

* 6.56$/ 71g * link produs *

comanda iHerb Epic Bar Bites

comanda iHerb Epic Bar Bites

Mai mereu iau de pe iHerb chestii doar pentru mine insa m-am gandit sa-i fac o surpriza placuta prietenului meu si cum vazusem eu acum multa vreme ca exista o categorie beef jerky pe site am studiat-o putin si am ales doua sortimente. Primul ar fi aceste cubulete care nu sunt chiar beef jerky insa sunt interesante, gustul e placut dar nu foarte picant si nici nu costa foarte mult si nici nu sunt foarte grele. I-au placut si chiar am sa mai iau, asa o sa fim amandoi entuziasmati cand mai vine cate-o comanda. 

Ostrim Beef&Elk Snack stick Teriyaki

* 23$/ 10 sticks 42 g each * link produs *

comanda iHerb Ostrim Beef&Elf Snack

comanda iHerb Ostrim Beef&Elf Snack

Celalalt sortiment  ales a fost de la Ostrim care a fost mai scump insa am zis ca si cantitatea e mai mare dar in acelasi timp mi-a ocupat mare marte din greutatea disponibila. Acestea ar fi niste batoane asemanatoare cu niste carnati insa textura este neobisnuita si nu intr-un sens bun si ni s-au parut prea sarate. Am vazut ca se lauda Ostrim ca ar fi o gustare la care apeleaza atletii pentru procentul mare de proteine, noi ne-am fi bucurat mai mult daca ar fi fost beef jerky.

***

Daca sunteti la prima comanda pe iHerb, puteti folosi codul SIH411 (sau puteti da click pe link-urile de mai sus si vi se va aplica automat) pentru a beneficia de o reducere de 10% reducere din valoarea totala (si veti obtine si 10% credit de loialitate pentru a fi folosit la urmatoarea comanda. 

Incepand din August 2016 s-a trecut de la International Airmail la Global Mail by DHL iar cu aceasta schimbare coletele iHerb nu mai ajung la posta locala ci la cea vamala unde se percepe TVA (9% pentru suplimente si alimente / 20% pentru restul produselor). De asemenea, pentru provincie pot aparea intarzieri mari datorita timpului mare cat ii ia Postei Romane sa proceseze coletele ajunse in tara. Pentru orice eventualitate, puteti opta pentru plata prin Paypal, disponibila doar cand selectati ca preturile sa fie afisate in dolari sau euro. Pentru comenzi peste 150 euro va fi nevoie sa platiti atat TVA cat si taxe vamale (12.8% din valoarea comenzii)

Daca nu aveti radbare si doriti sa aveti tracking , puteti opta pentru una dintre cele trei variante de transport prin curier: DHL, UPS sau DPD. In acest caz, coletul va fi livrat direct la adresa.

  • Trebuie sa aveti insa in vedere ca DHL percepe un comision de vamuire (in jur de 100 lei/ evitabil daca aveti nr. EORI si platiti personal taxele catre stat) pe langa taxe, care se platesc in functie de continutul comenzii (9% TVA pentru alimente si suplimente, 20% restul). Pe langa asta, procesul lor de vamuire necesita si destul de multe acte, inclusiv o traducere a facturii. 
  • Exista si varianta de transport prin UPS, mai scumpa ca DHL insa nu vi se va percepe acel comision de 100 lei si veti plati doar taxele vamale aferente comenzii. Transportul este inclus atunci cand se calculeaza taxele si veti plati 9% din valoarea totala (comanda+transport). Nu este nevoie nici de documente suplimentare dar la prima comanda cu ei veti fi contactati de ei pentru a va cere datele personale necesare vamuirii.
  • DPD este cea mai noua metoda de transport si pretul platit pe site include taxele. Insa, per total, transportul prin UPS este mai convenabil si nu cunosc mai multe detalii despre livrare.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

10 comments:

  1. nu am luat nimic de mult de la ei, sa ma mai uit putin :)

    ReplyDelete
  2. Merci de informatii! Nu stiam de noutatea de pe Iherb legata de acest nou sistem, foarte fain de altfel. Te provoaca s comanzi mai des! :)
    Fain infuzatorul! Imi place!
    Sa le folosesti cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, da, cam asa e. Dar e foarte misto pentru cei care comanda des de la ei. Pup :*

      Delete
  3. sa folosesti cu placere toate produsele. imi e dor sa dau si eu inca o comanda pe iHerb. As lua mai mult produse alimentare decat cosmetice. si multe ceaiuri. :D
    puuup!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Buna! Se pot oare face si comenzi la post restant? La oficiul postal de care apartin nu pot ajunge in timpul programului lor de lucru..Multumesc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna! Nu stiu, cel mai bine ii intrebi direct pe ei folosind customer service iar daca faci asta seara incepand de la 8 iti raspund repede.

      Delete
  5. elena
    Buna! se platesc taxe vamala si daca comand prin airmail(4$)?coletul ajunge la posta de care apartin sau la posta vamala?multumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, Elena! Asa cum am scris, coletul ajunge la posta normala nu cea vamala deci nu trebuie sa platesti taxe pentru el.

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram