Ivatherm Sunlight SPF50


In toamna va povesteam ca am introdus in rutina o noua crema cu protectie solara: Ivatherm Sunlight SPF50. Intre timp am si revenit la vechea mea preferata, Bioderma Photoderm Max Creme SPF50 insa cum nu am apucat sa-i dedic celei Ivatherm un review, am zis ca trebuie sa remediez problema astfel incat sa mai trecem in revista inca o crema cu protectie solara. Mi-am dorit mult sa incerc aceasta crema din cauza Andreei, ea a tot laudat-o in vara asa ca am zis ca trebuie sa vad cum e.

Un tub de crema contine 50 ml iar sistemul de dozare este unul foarte bun care nu-ti permite irosirea produsului. Textura cremei este una onctuoasa si destul de densa insa se aplica destul de usor dar, spre deosebire de Andreea, mie mi se pare ca trebuie sa masezi tenul 1-2 minute astfel incat crema sa fie intinsa perfect, sa nu existe dungi albicioase si mi se pare ca-i trebuie putin timp cat sa se absoarba. Acestea fiind zise, pe mine nu ma deranjeaza si mi s-a parut ca se aseamana in multe privinte cu Bioderma Photoderm Creme, doar ca cea din urma are o consistenta mai usoara.


Finish-ul este usor spre lucios dar nu uleios, nu mi se pare ca incarca tenul insa nu este o crema matifianta. Mi se pare ca nu este una dintre cremele care lucesc inestetic orice ai face si orice ai pune peste dar nu influenteaza in mod special luciul. Iar pentru cele dintre voi cu tenuri de la normale la grase, poate chiar si cele cu ten uscat, probabil nu va mai fi nevoie de niciun alt produs hidratant aplicat inaintea cremei.

Ca in cazul tuturor cremelor cu protectie solara pe baza de filtre chimice, exista mereu sansa de a ma irita, avand un ten foarte sensibil. Asa ca, pentru cele dintre voi care va regasiti in aceeasi situatie, tin mereu sa precizez daca o crema sau ma irita. Din fericire, nu a fost cazul cu Ivatherm Sunlight SPF50 si nu am avut nicio problema in aceasta privinta.

Per total mi-a placut crema insa ca un minus ar fi faptul ca nu este trecut si factorul de protectie UVA, ceea ce ma intereseaza in mod special pe mine.


Daca vreti s-o cumparati, ea este disponibila oricand (inclusiv acum iarna, cand protectia solara cam dispare de la raft) in shop-ul Ivatherm si costa 57.76 lei.

Pentru ca Ivatherm are trecute ingredientele doar pe cutie, se pare ca atunci cand m-am uitat am uitat sa iau si cutie asa ca am preluat o poza pentru a vedea si lista INCI.

via

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. Eu eram curioasa de crema asta.. chiar ma gandisem la final de vara ca dupa ce o termin pe cea de la Bioderma poate o incerc si pe asta.. Dar uite ca am intrat in Sensiblu si nu am putut rezista ofertei de -50% la Photoderm Max.. si mi-am refacut stocul :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu vreau sa imi iau tot Photoderm Max si vroiam sa merg in farmacia Tei. La Sensiblu cu cat ai luat-o redusa? Merci :)

      Delete
    2. Am luat-o cu 26 de lei (sau 26 si un pic).

      Delete
    3. Numai sa suni inainte sa intrebi daca au.. ca eu nu am gasit in prima farmacie in care am intrat, iar in a 2-a am luat chir ultimele 2 bucati (bine, asta in Timisoara)

      Delete
    4. Dar vai, ce oferta buna pentru Sensiblu. :D Fetelor, doar sa va uitati si sa verificati data de expirare a cremelor ca sa le folositi inainte de ea. Pup :*

      Delete
  2. Nu am incercat-o dar vara imi trebuie. Poate.... :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram