Mothly review: Noiembrie & Decembrie 2015

Se pare ca devine cam o traditie faptul ca reusesc sa ratez postarea de Noiembrie asa ca la inceputul de an va prezint atat retrospectiva din Noiembrie, cat si pentru luna proaspat incheiata. Nu am sa ma mai lungesc cu introducerea pentru ca si asa postarea e lunga. Asa ca, iata cateva momente si preferate din ultimele doua luni ale lui 2015.

#InstaNoiembrie



  1. Doua rujuri noi Melkior, Deep Love si Closer care m-au cucerit instant si pe care le-am purtat mai mereu in Noiembrie. Pe Youtube v-am si aratat un machiaj in care am folosit nuanta Deep Love.
  2. O poza care cuprinde cam majoritatea produselor pe care le-am tot folosit in Noiembrie.
  3. Si machiajul realizat cu ele. Mi-a placut foarte mult sa port un machiaj cat mai simplu si natural dar sa pun accentul pe buze cu cele doua rujuri mentionate mai sus.
  4. Am incercat pentru prima data si lantul Second Cup, care vine din Canada, si mi-am luat o cana gigantica de Gingerbread Latte. Super buna, am mai revenit la ei de atunci si am luat acelasi lucru, dar in varianta medie.
  5. Daca e iarna, e timpul pentru editiile limitate The Body Shop si ma bucur ca au readus gama Glazed Apple. Ador jeleul de baie si untul de corp din aceasta gama.
  6. O alta placere specifica vremii reci: supa crema de linte. Pentru ca sunt prea comoda, prefer s-o iau de la Calif mai ales ca e super aproape de noi. E foarte consistenta si cremoasa, semn ca nu o indoaie cu multa apa asa cum fac cei de la Dristor Kebab. Si partea buna e ca atunci cand iei supa de la Calif, scapi de coada.
  7. Una dintre lansarile care m-au interesat cel mai mult a fost cea a noilor aparate Alma Lasers, Harmony si Soprano Ice. Sun aparate dedicate procedurilor cu laser iar tratamentele sunt mai putin dureroase si mai eficiente ca cele pe baza de IPL. 
  8. O surpriza matinala si delicata de la Nivea: gelul intim de curatare si servetelele plus un aranjament floral foarte frumos.
  9. Dupa o lunga perioada in care mi-am tinut unghiile scurte si pentru o scurta perioada le-am lasat mai lungi si in forma ovala. Iar pentru a le pastra intr-o forma cat mai buna m-am folosit de tratamentul CND RescueRx si de baza Nails inc. NailKale Superfood.

#InstaDecembrie



  1. Fix la inceputul lui Decembrie s-a intamplat sa incurc zilele si ca o cascata sa ma duc la un eveniment cu o zi inainte. Partea buna a fost ca am trecut prin Sephora si am facut doua achizitii de care sunt foarte incantata: Beautyblender si celalalt set Too Faced, cel cu mini Chocolate Soleil si rimeulul Better Than Sex.
  2. Pentru ca am fost cuminte, Mosul Solaris a venit cu multe bunatati si cred ca va voi povesti mai multe despre ele cat de curand.
  3. Si daca tot v-am spus ca Bioderma Photoderm Max Creme a fost preferata mea in 2015, am trecut pe la Farmacia Tei si mi-am facut stoc pentru 2016.
  4. Doua creme bune pentru cele cu tenul foarte sensibil/ intolerant: Bioderma Sensibio Tolerance Plus+ pentru tenuri normale spre mixte sau grase, Ivatherm Toleriskin pentru tenuri normale spre uscate.
  5. Cu mici exceptii, in Decembrie am fost adepta unui machiaj cat mai natural iar acestea ar fi alegerile actuale pentru asa ceva. Ce-i drept, in general pudra aleasa era cea Hourglass insa in acea zi am zis sa incerc si ceva mai matifiant pentru zona T.
  6. Alta zi, cam acelasi machiaj. 
  7. Cam asa au aratat serile de relaxare si puteti observa acolo cateva dintre produsele preferate pentru aceste ocazii.
  8. Cei mai "fluffy sosoni". M-am distrat copios cu papucii panda, ii gasiti la Deichmann daca vreti si voi sosoni haiosi. Au si alte modele misto.
  9. Pentru ca ne-am mutat si dulapul nu mai dadea pe-afara de cani, mi-am zis ca trebuie sa-mi iau o cana festiva iar aleasa este cea din imagine. In fiecare dimineata, in ea imi beau cafeaua. 

Preferate Noiembrie & Decembrie



PRODUSE MENTIONATE


Un unt de corp eficient si mult mai comod de folosit datorita ambalajului.


Chiar daca textura este mai densa, imi place ca hidrateaza bine mainile chiar atunci si cand mai uscate si le parfumeaza frumos.

Apivita Royal Honey Shower Cream

Textura cremoasa, miros divin de miere care persista si umple toata baia cu parfum, ador sa-l folosesc.



Chiar am sa va povestesc zilele urmatoare mai in detaliu despre noul ulei de dus Atoderm pentru ca intrat foarte repede printre preferate.

Katy Perry Killer Queen

Cred ca l-am mentionat si anul trecut tot la preferatele lunii Decembrie iar cand a venit frigul, fix la el am revenit pentru ca imi plac parfumurile dulci iar acum merge de minune.


Note: varf - capsune, litchi, mandarine / mijloc - lacramioare, violete, iasomie / baza - vetiver, chihlimbar, vanilie


Daca aveti parul fin si vi le electrizeaza, mai ales in perioada asta, uleiul acesta merge de minune pentru ca finiseaza parul dar nu-l incarca, chiar aplicat in repetate randuri.


Foarte misto uleiul asta, nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult insa tenul se simte asa fin si bine dimineata. Ma bucur ca l-am luat in sfarsit.


Un fond de ten misto dar scump. Daca aveti tenul uscat si cautati ceva cu acoperire mare, il puteti lua in considerare desi nuantele mi se par cam aiurea, deci nu v-as recomanda sa-l luati fara sa-l testati inainte ca sa vedeti exact in ce nuanta va incadrati.


Iata o alternativa mult mai accesibila pentru Magic Foundation, are un finish si o textura semanatoare insa acoperire mai mica. Doar sa nu aveti un ten prea deschis pentru ca nuanta 01 va va fi prea inchisa. Pacat.

Beautyblender

De cand l-am luat, la inceputul lui Decembrie, nu am mai folosit altceva pentru aplicarea fondului de ten.


Probabil nu e o surpriza dupa ce tosmai ati vazut-o mentionata in Best of 2015, Chiar a fost cea mai misto pudra incercata de mine in 2015.



Aceste doua rujuri au fost cam singurele folosite de mine in ultimele doua luni, au fost cateva exceptii dar in general aveam unul sau altul pe buze.


Tusul care m-a facut sa folosesc tus la fiecare machiaj si cred ca asta spune multe. Si daca am cel mai simplu si natural machiaj, tot aplic o linie subtire la baza genelor.

Benefit They're Real Tinted Primer

Deja cred ca niciun produs din gama They;re Real nu ma poate dezamagi. E un produs 2 in 1 foarte util si merge aplicat dimineata, de exemplu, pentru un look natural la scoala/serviciu iar apoi, seara pentru o iesire in oras, sa aplicati rimel peste pentru un efect mult mai dramatic. Eu il folosesc pe genele de jos si imi place ca nu se intinde, un lucru de care imi era frica si motivul pentru care evitam aplicarea rimelului.

Too Faced Love Flush Blush in Justify My Love

L-ati vazut in actiune si in tutorialul pentru #luxuryweek iar in ultimele doua luni l-am folosit fie pe el, fie cel Physician's Formula Argan Wear. Puncte bonus pentru numele care te duce cu gandul la melodia "kinky" a Madonnei.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

3 comments:

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram