De ce trebuie sa incercati Bioderma Atoderm Ulei de dus

Va povesteam in preferatele lunii despre cea mai noua lansare Bioderma, Uleiul de dus Atoderm, doar ca fiind restransa din cauza timpului alocat - a trebuit sa tai ceva din cat am vorbit de fapt - am zis ca cel mai bine va povestesc cu lux si amanunte pe blog. 

Ador uleiurile, le folosesc pe corp, par, ten, sunt preferatele mele pentru demachiere si fiind o persoana care "sufera" de piele foarte uscata pe picioare si maini, am fost mai mult decat incantata cand am aflat ca Bioderma, un brand drag mie, lanseaza un ulei de dus. Sigur, este laudatul ulei de dus L'Occitane dar mereu e bine cand ai si optiuni mai accesibile, cu atat mai mult cand stii ca formula produsului va fi buna.


Revenind la Atoderm Ulei de dus, fiind un ulei, agentii de curatare nu sunt atat de agresivi cu pielea si nu vor afecta bariera de protectie naturala a pielii care oricum are de suferit datorita frigului si vantului, mai ales in zonele expuse: fata, maini. De aceea pielea se usuca, se descuameaza, apar eczeme si tot asa, deci cel mai bine este sa alegeti produse de curatare cu formule mai blande si sa incorporati in rutina ingrediente reparatoare.

Eu de cand l-am primit, am incercat sa-l folosesc in diverse feluri si am descoperit cat de versatil este si cam acesta ar fi motivul principal pentru care vi-l recomand.

In primul rand l-am folosit la dus si am constatat ca pielea ramane fina si nu simt o nevoie acuta de a aplica imediat crema de corp, chiar si in zonele uscate. Sigur, tot trebuie sa folosesc dar cum mi-e lene de obicei - si sigur nu sunt singura in aceasta situatie - mai pot sari peste acest pas. 

Apoi mi-am dat seama ca Atoderm Ulei de dus ar merge si ca gel de curatare a fetei, ca tot am simtit eu din cand in cand ca ma tine tenul dupa acest pas. Si cam asa a si ramas, pe marginea chiuvetei si il folosesc dimineata si seara. Imi place foarte mult pe post de cleanser si nici nu am mai avut acea senzatie de piele care tine de cand il folosesc. Nici cu parfumul nu am avut probleme, inclusiv in zona ochilor.

Fiind acolo la chiuveta, l-am folosit inclusiv pe post de sapun pentru maini, mai ales ca in ultimul timp am avut niste maini foarte uscate iar ca o ultima utilizare l-am incercat pentru a-mi spala pensulele. 

Cand v-am povestit despre cum imi curat pensulele cred ca am mentionat faptul ca pensulele Sigma E25 primesc mereu tratament preferential, fiind din par natural si pentru ca tind sa se aspreasca daca le curat doar cu alcool iar de obicei nu ma rezum doar la spalat ci le pun si niste balsam de par. Dupa ce le-am spalat cu Atoderm nu a mai fost nevoie de niciun balsam pentru ca erau moi, plus curate asa ca am sa repet miscarea.

Pretul recomandat pentru Bioderma Atoderm Ulei de dus este 79 lei pentru varianta de 1L (dar la Farmacia Tei il gasiti la 53.5 lei) si 15 lei pentru cea de 100 ml.

Ingrediente: AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, LAURYL GLUCOSIDE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, CITRIC ACID, PEG-90 GLYCERYL ISOSTEARATE, FRAGRANCE (PARFUM), MANNITOL, POLYSORBATE 20, XYLITOL, LAURETH-2, RHAMNOSE, NIACINAMIDE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE. [BI 725]

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

2 comments:

  1. L-am gasit intr-o farmacie la 14 lei - varianta pentru 100 ml! pacat ca nu se gaseste si in varianta pe care o ai tu,cea de 200. Dar cred ca il voi incerca pana la urma! Vreau sa incerc mai multe produse de la Bioderma anul asta, asa ca voi incepe cu el! :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram