Pachetele Solaris Hai la... perfecte de luat oriunde

Una dintre cele mai intalnite scuze pe care le avem atunci cand ne loveste foamea pe drum, la birou, la scoala, oricand nu suntem acasa, e aceea ca nu ai la indemana variante de gustari sanatoase dar care sa-ti si potoleasca foamea pentru cateva ore bune. Si ce-i drept, cam asa este, in ziua de azi gasesti la tot coltul chipsuri, biscuiti, saratele si tot felul de gustari pline de zahar, pline de ingrediente daunatoare si cu un aport nutritional foarte slab. Eu cu siguranta sunt vinovata de asta.

De aceea mi-a placut foarte mult ideea celor de la Solaris, cu noile mixuri Hai la, pentru ca sunt destul de mici si practice incat sa le iei cu tine in geanta sau in ghiozdan, pot fi combinate  si sunt o alternativa mult mai buna ca gustarile de care va povesteam mai sus.


Exista 4 pachete diferite ce combina mixuri de nuci, fructe uscate sau biscuiti cu saratelesau grisine deci in fiecare pachet veti gasi atat ceva dulce cat si ceva sarat:

  • Hai la birou 150g/ 9.52 lei - Am pregatit un mix gustos pentru zile solicitante si pline de creativitate. In cele trei compartimente vei gasi: Saratele crocante cu seminte de susan si in;Tentatii dulci (stafide, caise, caju,migdale, cirese); un amestec delicios din fulgi de porumb fara zahar, fulgi cu tarate de grau si fulgi pentru silueta.
  • Hai la drum 105g/ 8.04 lei -  Am pregatit un mix gustos pentru drumetiile pline de aventuri alaturi de cei dragi. In cele trei compartimente vei gasi: Saratele crocante cu ceapa si chimen; Saratele savuroase cu rosii si oregano; un amestec delicios de merisor, stafide, caju, migdale si fulgi de porumb fara zahar. 
  • Hai la fitness 150g/ 11.4 lei - Am pregatit un mix cu energie pentru tine, potrivit in momentele cand faci efort si doresti rezultate pe masura. In cele trei compartimente vei gasi: un amestec crocant din migdale, caju, alune; un mix din stafide multicolore, pline de gust; Grisine din faina integrala cu tarate de ovaz.
  • Hai la scoala 150g/ 9.52 lei - Am pregatit un mix sanatos pentru elevii mici si maricei, silitori si zglobii. In cele trei compartimente vei gasi: Biscuiti cu fructe uscate fara zahar; amestec crocant de migdale, caju si stafide; Grisine din faina integrala cu tarate de grau.
Eu le-am incercat pe toate si toate mi-au placut, am incercat sa aleg unul dintre pachete ca preferat dar fiecare pachet in parte are cate ceva care mi-a placut super mult.


Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

1 comment:

  1. Nu am luat pana acum. Daca le vad caut sa imi iau si eu unul din ele.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram