Pensulele preferate 2016 I | Pensule de fata

Acum mai bine de 3 ani (!!!) am scris un astfel de articol, in care va prezentam pensulele preferate pe care le foloseam mai mereu atunci cand ma machiam. Intre timp, am reusit sa adun in colectia multe alte pensule, ba chiar recent a trebuit sa-mi schimb paharele in acre le tineam pentru ca s-au strans atat de multe incat nu mai incapeau. Asa ca am zis ca ar fi interesant sa va prezint din nou, pensulele pe care le folosesc acum. Sigur, in general le folosesc cam pe toate, prin rotatie insa sunt anumite pensule care-mi plac atat de mult incat le spal mai des astfel incat sa le pot folosi cam la fiecare machiaj.


Initial planul era sa le includ pe toate intr-un singur articol asa cum am facut prima insa m-am lungit prea mult asa ca astazi am sa va vorbesc doar despre pensulele pentru fata si intr-un alt articol vi le voi prezenta si pe cele de ochi.

1. Real Techniques Contour Brush



Desi destul de mult timp am aplicat fondul de ten cu pensule iata ca, datorita Beautyblender-ului, sunt din nou intr-o perioada in care folosesc buretei pentru aplicare si nu pensule insa trebuie sa mentionez pensula Real Techniquies Contour Brush. Asa cum scriam si in articolul vechi, inca o folosesc atunci cand imi conturez fata. Desi nu fac asta mereu, atunci cand e cazul, apelez mereu la Contour Brush pentru ca imi place forma ei, dimensiunea si cum aplica si difuzeaza produsul. Insa pe langa cotnturarea fetei, acum imi place foarte mult s-o folosesc si pentru aplicarea fondurilor de ten cu texturi mai cremoase, ca Max Factor Skin Luminizer, pentru ca intinde foarte bine produsul si ma ajuta sa injumatatesc cantitatea de fond de ten folosita.

2. EcoTools Concealer Brush



Iata inca o pensule mentionata si in primul articol. Imi place atat de mult aceasta pensula incat inca o folosesc foarte des dupa atatia ani si atatea alte pensule. Se pastreaza in continuare la fel de fina si nu a pierdut fire deloc desi are o varsta venerabila de 5 ani aproape. Insa de mult timp nu o mai folosesc pentru anticearcan dar imi place foarte mult pentru fixarea antucearcanulu cu pudra. Fiind mica si pufoasa, aplica foarte bine pudra, mai ales in coltul interior al ochiului. Si pe langa fixarea antucearcanului, ati mai vazut-o in actiune pentru aplicarea iluminatorului pe ten. Din nou, forma ei este cea care m-a determinat s-o folosesc si in acest scop.

3. Sephora PRO #53 Full Coverage Airbrush



Pensula mentionata si printre preferatele lunii Februarie si una dintre noile pensule lansate in aceasta primavara. Forma ei este usor ciudata fata de orice alta pensula de fond de ten folosita de mine pana acum pentru ca se aseamana cu o pensula evantai fiind insa mai groasa si mai densa. Insa chiar forma mai neobisnuita o face foarte buna pentru ca te poti folosi de ea pentru locurile mai mici unde necesita o pensula mai mica cum ar fi laterala nasului sau sub ochi. Desi imi place pentru aplicarea fondului de ten, in general folosesc pensula pentru a ma asigura ca produsele aplicate in obraz sunt bine difuzate iar trecerea de la blush la iluminator, sau de la blush la bronzer sau contur este insesizabila.

4. Marionnaud #31 Powder



Nu am mai mentionat pana acum aceasta pensula insa cu siguranta este una dintre cele mai folosite pensule din colectie. Este cea mai mare pensula pe care o am insa nu este foarte densa si firele sunt foarte flexibile. Imi place ca nu ia foarte mult produs dar atunci cand aplici ceva cu ea, produsul se aseaza foarte bine pe ten si il intinde foarte bine. De aceea este pensula pe care o folosesc mereu pentru bronzer, nu folosesc nimic altceva pentru ca stiu ca aceasta pensula va aplica bronzer-ul foarte bine si nu ma voi trezi cu o pata mai intensa de culoare. Iar cand nu o folosesc pentru bronzer, aplic pudra cu ea.

5. Elf Studio Blush Brush



Ultima pensula pentru fata pe care vreau sa v-o prezint este pensula de blush de la Elf. Sunt chiar impresionata de calitatea pensulelor Elf cu maner negru, se comporta foarte bine la spalat, sunt foarte fine, sunt sintetice (ceea ce caut in general) si sunt foarte ieftine, mai ales daca le luati de pe iHerb pentru ca practic platiti pretul din SUA pentru ele (si mai putin daca prindeti vreo reducere). De cand am descoperit pensula, a devenit preferata mea pentru aplicarea fardului de obraz si mi-am dorit inclusiv sa am doua in colectie. Nu este foarte densa, este destul de flexibila si de aceea mi se pare ca aplica foarte bine fardul de obraz, nu ia prea mult produs si il intinde foarte bine pe ten. Iar atunci cand nu o folosesc pentru aplicarea fardului de obraz, imi sa aplic pudra cu ea daca vreau o aplicare mai precisa.

Voi ce pensule de fata folositi cel mai des?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

2 comments:

  1. Si eu folosesc pensulele de la Real Techniques si am cateva si de la EcoTools! Sunt minunate! :)

    ReplyDelete
  2. Pensula de contur eu o folosesc acum pentru difuzarea concealerului, e foarte misto mai ales in combinatie cu unul mai dens, asa cum e Estee Lauder.
    In rest, folosesc cu drag pensula de blush RT si pensulele de tus RT pentru pinpoint Concealing.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram