Comanda iHerb Noiembrie 2015


RO: Am sa incep intai prin a va cere scuze pentru ca nu am terminat cu #luxuryweek. Am tutorialul aproape editat insa ca o ultima chestie de moment, m-am trezit in focul mutarii. M-am mutat si pe langa asta 4 zile ne-am "luptat" cu netul pentru ca cel care ni l-a pus si-a batut joc atunci cand a facut mufele pentru cablu, nu le-a verificat, noi nu eram acolo, o intreaga aventura. Asadar, cam asta ar fi explicatia disparitiei mele si nici nu am mai avut starea de a ocupa si de al doilea clip. Dar el va aparea oricum, doar ca saptamana viitoare.

Intre timp m-am ocupat de unboxing-ul ultimei comenzi iHerb din acest an. Am asteptat-o cu mare entuziasm pentru ca mi-am cumparat cateva produse pe care mi le doream destul de mult si am prins chiar oferte foarte bune. Iar cum a venit de ceva timp, partea buna este ca va pot da cateva impresii despre toate produsele comandate.


St. Dalfour Golden Mango Green Tea

* 3.32 $ / 25 plicuri * link produs *


Pentru ca, spre deosebire de ceaiul negru, ceaiul verde nu imi place la gust si nici variantele clasice cu menta sau lamaie, mi l-am comandat pe acesta. Imi place mult gustul, cel de mango e subtil insa indeajuns cat sa beau cu placere cam cate un ceai pe zi. Ba chiar am descoperit o combinatie foarte buna si pot spune ca in sfarsit imi place sa beau un ceai verde. Dar va voi povesti pe viitor care e secretul.


Nestle Hot Cocoa Mix Mini Marshmallows

* 2$ / 6 plicuri * link produs *


E chiar buna aceasta ciocolata calda, o zic acum, post video, dupa ce mi-am adus aminte cum sunt si cele din comert insa e cam enervant ca o cutie are atat de putine plicuri si este grea, de aceea am luat doar una desi initial aveam 2. Ah, si marshmallows sunt atat de mici incat nu prea apuci sa te bucuri de ele, mai bine pui separat unele mai mari.


Nature's Way Alive Multi-vitamin

* 10.07$ / 90 capsule * link produs *

Sunt vitaminele pe care le iau zi de zi si cum nu mai dau vreo comanda in Decembrie nu am vrut sa raman fara pentru ca iau atat eu cat si za boyfriend.

Thompson Rutin

* 3.04$ / 60 tablete * link produs *

Mare noroc am avut ca a intrat in stoc atunci cand voiam sa dau comanda, altfel este un produs dupa care cam trebuie sa astepti.

Andalou Naturals Pumpkin Honey Glycolic Mask

* 11.96$ / 50g * link produs *

O masca pe care ati tot vazut-o in comenzile din ultimul an pentru ca o folosesc cu regularitate de un an deja. Pentru ca era pe terminate cea pe care am luat-o in comanda din Aprilie am comandat imediat una de rezerva.

Andalou Naturals Body Butter Passion fruit

* 11.2$ / 236 ml * link produs *


Daca si voua vi se pare uspr enervant atunci cand trebuie sa va dati un unt de corp ambalat la borcan, trebuie sa-l incercati pe acesta. Si nu e doar usor de folosit si aplicat dar este foarte hidratant, se absoarbe repede si face fata cu succes zonelor uscate pe care le am. Parfumul este unul discret, din pacate, dar se compenseaza. Si formula e buna, bogata in uleiuri si unturi de corp.

Ingrediente: Aloe barbadensis juice*, helianthus annuus (sunflower) oil*, capric/caprylic triglycerides, butyrospermum parkii (shea) butter*†, theobroma cacao (cocoa) butter*, fruit stem cells (malus domestica, solar vitis) and bioactive 8 berry complex*, cetyl alcohol, vegetable glycerin, passiflora incarnata (passion fruit) extract*, cera alba (beeswax)*, theobroma grandiflorum (cupuacu) and mangifera indica (mango) butters, punica granatum (pomegranate) oil*, calophyllum tacamahaca (tamanu) oil, oenothera biennis (evening primrose) oil*, prunus armeniaca (apricot) oil, pichia/resveratrol ferment extract, citrus medica limonum (lemon) extract*, glyceryl stearate, panthenol (pro-vitamin B5), allantoin, camellia sinensis (white tea) and hibiscus rosa-sinensis extracts*†, stearic acid, agathosma capensis (buchu) oil, cananga odorata (ylang ylang) oil*, ethylhexylglycerin, phenethyl alcohol, citrus tangerina (tangerine) and citrus aurantium dulcis (orange) oils*.

Physician's Formula Argan Oil Blush in Rose

* 12.49$ * link produs * review *


Pe cat de frumos arata acest fard de obraz, pe atat de enervant e pentru ca la suprafata este plin de sclipici auriu mare. Trebuie neaparat sa-l dai la o parte si eu am facut-o frecand intai cu un servetel si apoi cu pensula, proces in timpul caruia m-am umplut de sclipici pe maini. Dar merita pentru ca textura e matasoasa si placuta, este pigmentat si e perfect pentru aceasta perioada. 

Physician's Formula Eye Booster Eyeliner in Ultra Black

* 10.51$ * link produs * review *


Este un tus super usor de folosit, nuanta de negru este intensa si de cand l-am desfacut, l-am folosit la absolut orice machiaj. Nici nu-mi vine sa cred ca de des am folosit tus in ultima vreme, mai ales ca eu il folosesc din an in Paste.

Life Flo Pure Rosehip Seed Oil

* 5.52$ / 30 ml * link produs * review *



Cred ca de un an ma gandesc daca sa comanda sau nu acest ulei. Am ezitat in principiu pentru ca in trecut nu am fost foarte consecventa cu folosirea uleiurilor pe ten insa de cand am ridicat comanda, l-am folosit in fiecare seara. Imi place mult si inca din prima diferenta am observat o diferenta notabila in felul in care se simtea pielea. Cred ca e cel mai iubit produs din rutina in momentul de fata.

Real Techniques Eyelining Set 

* 20$ * link produs *


In ultima vreme am tot cumparat pensule mai mari insa imi trebuiau si cateva pentru detalii, mai ales ca ochii mei sunt mici, nu am mult spatiu pe pleoapa si am nevoie de ceva mai multa precizie la aplicare, Asa ca atunci cand am vazut ca acest set e din nou la Daily Deals si era doar 10$, am dat comanda fara sa mai stau prea mult pe ganduri. Ce-i drept, nu am apucat sa folosesc nicio alta pensula inafara de cea unghiulara care a devenit noua mea preferata pentru umplerea sprancenelor. Dar sigur revin cu un review detaliat dupa ce le folosesc si pe celelalte 3.

***

Daca sunteti la prima comanda pe iHerb, puteti folosi codul SIH411 (sau puteti da click pe link-urile de mai sus si vi se va aplica automat) pentru a beneficia de o reducere de 10% reducere din valoarea totala (si veti obtine si 10% credit de loialitate pentru a fi folosit la urmatoarea comanda. 

Incepand din August 2016 s-a trecut de la International Airmail la Global Mail by DHL iar cu aceasta schimbare coletele iHerb nu mai ajung la posta locala ci la cea vamala unde se percepe TVA (9% pentru suplimente si alimente / 20% pentru restul produselor). De asemenea, pentru provincie pot aparea intarzieri mari datorita timpului mare cat ii ia Postei Romane sa proceseze coletele ajunse in tara. Pentru orice eventualitate, puteti opta pentru plata prin Paypal, disponibila doar cand selectati ca preturile sa fie afisate in dolari sau euro. Pentru comenzi peste 150 euro va fi nevoie sa platiti atat TVA cat si taxe vamale (12.8% din valoarea comenzii)

Daca nu aveti radbare si doriti sa aveti tracking , puteti opta pentru una dintre cele trei variante de transport prin curier: DHL, UPS sau DPD. In acest caz, coletul va fi livrat direct la adresa.

  • Trebuie sa aveti insa in vedere ca DHL percepe un comision de vamuire (in jur de 100 lei/ evitabil daca aveti nr. EORI si platiti personal taxele catre stat) pe langa taxe, care se platesc in functie de continutul comenzii (9% TVA pentru alimente si suplimente, 20% restul). Pe langa asta, procesul lor de vamuire necesita si destul de multe acte, inclusiv o traducere a facturii. 
  • Exista si varianta de transport prin UPS, mai scumpa ca DHL insa nu vi se va percepe acel comision de 100 lei si veti plati doar taxele vamale aferente comenzii. Transportul este inclus atunci cand se calculeaza taxele si veti plati 9% din valoarea totala (comanda+transport). Nu este nevoie nici de documente suplimentare dar la prima comanda cu ei veti fi contactati de ei pentru a va cere datele personale necesare vamuirii.
  • DPD este cea mai noua metoda de transport si pretul platit pe site include taxele. Insa, per total, transportul prin UPS este mai convenabil si nu cunosc mai multe detalii despre livrare.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

8 comments:

  1. Uleiul Life-flo, I need it! Si eu il tot pandeam dar nu eram convinsa ca l-as folosi. Daca spui ca iti place, data viitoare il iau si eu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, you need it! Este foarte misto uleiul, mai ca acum sunt curioasa cum o fi si ala Pai. :D Pup :*

      Delete
  2. O comanda plina de bunatati, sa le folosesti cu drag :X

    Gya

    BLOG: gya-make-up.blogspot.ro
    FB: www.facebook.com/Gyaandmakeup
    INSTA: instagram.com/gyamakeup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Gya insa te-as ruga pe viitor sa te rezumi la un singur link.

      Delete
  3. In afara de blush, vitamine si crema de corp le am pe toate in wishlist, insa comanda nu va pleca decat la anul :(, sper sa fie o oferta faina in ianuarie. Abia astept uleiul de fata, mi-au ramas ochii la el de cand l-am vazut pe site. Sa le folosesti sanatoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sper sa nu fie nicio oferta misto in Ianuarie, ca sa-mi fie mai uspr sa ma abtin. :)) Am zis ca ca o sa evit si luna Ianuarie, nu numai Decembrie, ca sa fiu sigura ca revine totul la normal. Pup :*

      Delete
  4. Mie încă mi-e frică să dau comandă pe Iherb. Nu mă încumet. Aștept să reintre în stoc loțiunea de corp de la Neoteric și sper să îmi fac curaj să dau comanda. Să le folosești cu plăcere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi! Merita sa-ti faci curaj, au atatea bunatati. <3 Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram