L'Oreal Miss Manga review

rimel l'oreal miss manga review

RO: Iata ca dupa ce v-am povestit de L’Oreal False Lash Wings, astazi i-a venit timpul unui rimel pe care eram nerabdatoare de a-l incerca din cauza buzz-ului creat in jurul lui: L’Oreal Miss Manga. De fapt l-am tot pomenit de-a lungul scolii de Beauty Blogging asa ca l-ati tot vazut aplicat la ochi. Dar inainte de scoala eu deja avusesem ocazia sa-mi fac o buna idee despre rimel pentru ca am profitat acum ceva timp de faptul ca era la promotie in DM si l-am luat dar nu am ales varianta clasica, ci Black Angel adica Extra Black.

Descoperă cea mai recentă inovaÈ›ie de la L’Oréal Paris, mascara Miss Manga! PeriuÈ›a sa conică, flexibilă 360, îti oferă de 15X ori mai mult volum pentru un look spectaculos.
Genele superioare capătă mega volum și intensitate, iar cele inferioare curburi excepționale. Mega volumul la care ai visat!

Periuta este conica si cu peri clasici de la foarte scurti in capat catre mari spre maner si pentru prima oara incerc un rimel cu aplicator flexibil: capatul cu periuta se indoaie. Pe de-o parte acest lucru e destul de util pentru ca asta ajuta periuta sa se muleze perfect pe gene, pe de alta parte, faptul ca nu am mai folosit pana acum un aplicator flexibil s-a vazut si tind sa spun ca le prefer pe cele care nu se misca. Mi s-a parut ca e foarte usor sa ating cu el pleoapa, pentru ca genele mele sunt destul de curbate si trebuia sa am ceva mai multa atentie atunci cand aplicam Miss Manga.

rimel l'oreal miss manga review

Formula este destul de lichida la inceput si mi s-a parut ca din aceasta cauza ramane prea mult produs pe aplicator dar dupa ce s-a uscat putin mi-a placut mult mai mult. 

Cat despre efecte, trebuie sa recunosc ca imi place extrem de mult faptul ca alungeste foarte bine genele si le ofera volum. Insa mi se pare ca forma periutei, partea cu peri scurti,  tinde sa lipeasca foarte usor genele intre ele si eu prefer genele bine definite. Am observat ca pe langa faptul ca trebuia sa am grija sa nu dau cu rimel pe pleoapa trebuia sa am si grija sa nu aplic un strat prea gros de rimel si mereu ma opream la un singur strat, rareori aplicam cu mare grija al doilea si atunci trebuia sa revin cu o periuta cu care sa separ genele. Daca nu ar fi fost asta, cu siguranta as fi fost super incantata incantata de rimelul L’Oreal Miss Manga. 

rimel l'oreal miss manga review

De-a lungul zilei nu s-a intamplat sa-mi cada bucatele de rimel sub ochi, mi s-a cam intins sub ochi si pe pleoapa insa nu sunt o referinta avand in vedere ca am aceasta problema cam cu aproape orice rimel.  

Am sa va mai las si cateva poze cu mine purtand rimelul pentru a va face o idee cum arata si de la distanta.




Deci, daca sunteti fane ale acestui efect de gene dramatice usor lipite intre ele va recomand sa incercati L'Oreal Miss Manga. Eram foarte curioasa cum o sa mi se para rimelul, dupa ce tocmai folosisem False Lash Wings si periuta celui din urma imi place mult mai mult iar daca sunteti ca mine si va plac genele definite, incercati-l pe acesta.

Ati apucat sa incercati rimelul L'Oreal Miss Manga?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

3 comments:

  1. Nu l-am incercat pana acum, dar imi place efectul pe genele tale!

    ReplyDelete
  2. Nici eu nu l-am incercat, desi este pe listuta mea de dorinte. Momentan am vreo 4 mascara pe care trebuie sa le termin inainte de a incepe altele. :)

    ReplyDelete
  3. Arata frumos Manga. Imi place cum arata cu 2 straturi de rimel.

    www.rokolla.blogspot.ro

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram