Biotissima make-up

biotissima make-up cover

RO: Cum puteam incepe mai bine o noua saptamana daca nu cu o lansare a unei colectii de machiaj? Asa ca luni dimineata am fost sa aflu mai multe despre Biotissima make-up de la Life Care iar astazi va prezint si voua produsele lansate.

Prima reactie pe care am avut-o atunci cand am vazut produsele a fost: „vai ce ambalaje dragute!”. Si nu a fost doar a mea, si chiar sunt super dragute cu aspectul vintage inspired. Apoi am incercat produsele si am fost placut surprinsa.

Biotissima make-up curprinde fond de ten, corector, pudra, blush, farduri de ochi, rimel, rujuri si luciuri de buze. Din ce am incercat eu, fondul de ten are o textura lichida, foarte placuta si o acoperire buna, corectorul arata foarte bine si are un finish mat dar pentru mine vedetele colectiei au fost rujurile: culori frumoase, foarte pigmentate si un finish mat. Chiar discutam cu Oana Orbulescu, make-up artist care a contribuit la crearea produselor, ca nu-i plac rujurile nepigmentate, nu-i place cand vede rujul de-o culoare iar cand il aplica constata ca nu obtine aceeasi culoare si stiti ca eu nu sunt o fana a rujurilor sheer, drept dovada fiind colectia mea.

Toate produsele sunt deja disponibile si le puteti comanda direct de pe life-care.com iar preturile sunt destul de accesibile. Ce ar mai fi de adaugat este faptul ca sunt produse BIO certificate, asa ca daca sunteti fane ale acestei categorii de produse, puteti arunca un ochi. Oricum m-am uitat pe site si pagina fiecarui produs are disponibila lista de ingrediente, un mare plus din punctul meu de vedere.

Momentan gama este destul de restransa insa am inteles ca planuiesc sa lanseze si alte produse (cum ar fi oje) dar iata care sunt cele disponibile in acest moment impreuna cu preturile lor.
biotissima make-up fond de ten
Fond de ten 50lei

biotissima make-up corector
Corector 38 lei

biotissima make-up pudra
Pudra 40 lei

biotissima make-up blush
Fard de obraz 40 lei

biotissima make-up fard de ochi
Fard de pleoape 58 lei

biotissima make-up tus
Tus 38 lei

biotissima make-up mascara
Rimel 40 lei

biotissima make-up ruj
Ruj 35 lei

biotissima make-up lip gloss
Luciu de buze 36 lei
Cum vi se pare gama Biotissima make-up, va tenteaza ceva?

PS: Voi reveni cu mai multe impresii despre cateva produse Biotissima make-up: rujul Deep Red, paleta de ochi Violets si fardul de obraz in  nuanta Pink


Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

1 comment:

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram