Cum a fost la seminarul Vichy [RO only]

Hello ladies!

demonstratie cum putem atenua cearcanele folosind numai fond de ten

Georgia a avut parte de de un machiaj made by the man himself, Marian Tanase

si un machiaj smokey, really really pretty colors <3 (exact pe gustul meu)


si Elena Ciric a fost rasfata cu un machiaj by Tase (isn't she gorgeous?)

yours truly, Cristina (Vichy Romania), Pixie



RO: Va ziceam in postarea anterioara ca voi merge la un seminar organizat de Vichy Romania, cu ocazia unei campanii de testare pentru fondurile lor de ten si initial ma asteptam sa fie cu totul altceva. Cu o seara inainte, cand m-a sunat Jules si mi-a zis ca cei de la Vichy ne asteapta cu trusele de make-up reactia mea a fost: "Hoopaaa!  Interesant..."

Asa ca m-am comformat, iar vineri la 11:30 m-am prezentat cu o cutiuta mica in care am inclus o mare parte din produsele mele de make-up, care nu sunt atat de numeroase de altfel (dar se inmultesc pe zi ce trece :D), deci nu a fost greu sa ma hotarasc ce sa aleg. A fost foarte amuzant atunci cand a ajuns Jules, cu un ghiozdam plin ochi plus inca o geanta, la fel de plina, cu ce altfel decat make-up goodies, va dati seama ca noi toate celelalte am "navalit" sa-i admiram colectia. Sa va mai spun ca fiecare din noi venise cu macar o paleta Sleek? :))

Pentru inceput, Cristina ne-a spus cate ceva despre Vichy, cum a luat nastere acest brand, ne-a aratat poze cu orasul Vichy din Franta, poze mai vechi dar si actuale. Orasul Vichy este cunoscut pentru cele 15 izvoare termale iar proprietatile apei sunt cunoscute inca din Evul Mediu, oamenii se duc acolo la tratament, si daca ati vedea ce bine arata centrul balnear 8->

Iar dupa ce a terminat Cristina, am fost luate in primire de catre Marian Tanase, care ne-a vorbit despre machiaj, despre principiul formei care primeaza asupra principiului culorii, despre subtonurile pielii si alegerea culorii fondului de ten. Ne-a spus atat de multe si toate lucrurile prezentate veneau cu explicatii, mi-a placut acest lucru foarte mult. De exemplu, poate ati citit faptul ca exista make-up artists (kandee johnson stiu sigur) care recomanda sa mergem mai degraba pe fonduri de ten cu subton galben chiar daca noua ni se potriveste unul roz. Ei bine, Marian, a punctat foarte bine ca pot exista persoane deja mai galbui la fata iar in momentul in care ii mai pui si un fond de ten cu subton galben, persoana respectiva va arata bolnava, it really makes sense :D. Deci atunci cand nu sunteti sigure ce subton are o persoana, puteti amesteca 50% cu 50%, fond de ten cu subton galben si cu subton roz. Ar fi atatea de povestit, in orice caz, am plecat de acolo mult mai informata. Nu va mai zic faptul ca ne-a cucerit inca de cand s-a prezentat :)

Urmatorul pas a fost sa trecem la machiaj, ca pana la urma ce e teoria daca nu exista si putina practica? Dar inainte de practica, a mai fost putina teorie, legata de aplicarea fondului de ten, apoi ne-a dat fiecareia cate un buretel si am trecut la treaba. A fost pentru prima data cand am aplicat astfel fondul de ten, dar se pare ca m-am descurcat ;;) Dupa ce am terminat cu fondul de ten, ne-a vorbit despre aplicarea blush-ului si a luat-o pe Georgia la demonstratie (lucky girl!!!) si i-a aplicat 3 culori de blush, dar ne-a spus ca poate ajunge si pana la aplicarea a 6 (!!!) blush-uri, rezultatul a fost superb si nu s-a oprit doar la aplicarea blush-ului, a machiat-o si la ochi, un machiaj superb. Si pentru ca nu amstat doar sa admiram, am trecut si noi la treaba, uimidu-l pe "domnul machior" cu talentele noastre mai mult sau mai putin ascunse ;;) Iar dupa o pauza mica, am avut parte si de o demonstratie de un machiaj smokey, inspirat de nuantele pe care Andreea le avea in par: cupru, maroniu <3<3<3<3

Am mai aflat si ca fardurile de ochi Jordana sunt fenomenale (cuprul din machiajul smokey este unul Jordana), ne-am clatit ochii cu multe multe farduri de la MUFE si in loc sa terminam la 3 seminarul, am stat pana la 5, spre bucuria noastra. A fost o zi foarte frumoasa  and thank you Jules :*

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram