Best of 2014: Produse de machiaj


RO: Am ajuns si la a treia postare iar astazi am sa va arat produsele preferate de machiaj. Nu am sa ma lungesc cu introducerea pentru ca deja am ratat termenul de 9 seara pentru publicarea postarii si nu am vrut sa treaca ziua fara aceasta postare. Asadar...

FOND DE TEN
Benefit Big Easy


Desi cam tooate fondurile de ten pe care le-am incercat mi-au placut mult, preferatul absolut este Benefit Big Easy pentru textura, finish si pentru cum se comporta pe ten de-a lungul zilei.

CORECTOR
Oriflame THE ONE Illuskin Concealer


Am fost mai mult decat placut impresionata de produsele THE ONE, drept urmare am inclus anticearcanul la preferate pentru textura placuta

PUDRA
Oriflame THE ONE Illuskin Powder


De cand am primit pudra, am folosit-o aproape mereu si e tot timpul in geanta pentru a retusa tenul atunci cand e nevoie.

PRIMER DE OCHI
Too Faced Shadow Insurance

Desi am mai incercat si alte produse asemanatoare anul acesta, nimic nu se apropie de calitatea lui TFSI.

FARD DE OCHI MONO
Inglot #402P


FARD DE OCHI CREMA
Make-up Studio Eyeshadow Mousse in Be Bronze


Textura, pigmentatie si rezistenta excelente, atat pot spune despre acest fard. L-am purtat excesiv in aceasta vara.

PALETA
Urban Decay Naked
*review*2012 winner*


Anul asta, mai mult ca niciodata, am purtat predominant farduri mono si am cam neglijat paletele dar atunci cand am facut vreun machiaj mai elaborat, cel mai des l-am facut folosindu-ma de paleta Naked.

CREION DE OCHI
Xtreme Lashes GlideLiner in Truffle&Rose Gold


Trebuie sa va povestesc despre creioanele Xtreme Lashes GlideLiner pentru ca sunt preferatele mele in momentul de fata si nu numai ca nu am mai folosit altele de cand le am, dar m-au si determinat sa folosesc creion de ochi mult mai des. Dintre cele 5 culori pe care le am folosit cel mai des Rose Gold si Truffle care prcatic sunt jumatati ale aceluiasi creion.

EYELINER
MAC Blacktrack


Daca sunteti curioase, sa stiti ca este acelasi borcanas pe care-l vedeti de 3 ani deja (nu va speriati, nu este expirat, puteti citit review-ul pentru mai multe detalii). Pentru ca il folosesc rar, inca nu l-am terminat dar are in continuare aceeasi consistenta.

RIMEL
Max Factor Excess Volume Extreme Impact Mascara


PRODUS DE SPRANCENE
Anastasia DipBrow Pomade


BRONZER
Sephora Sol de Rio
*August favourite*


Pacat ca acest bronzer a fost editie limitata pentru ca mi s-a parut unul foarte bun si mi-a parut rau ca am stat atat de mult pana sa-l incerc. Din acest motiv nici nu am mai scris despre el. Culoarea este foarte buna pentru tenuri deschise  pentru ca nu e portocaliu si arata natural iar textura este una matasoasa, foarte placuta.

FARD DE OBRAZ
Inglot AMC Face Blush #30
*swatch*January favourite*


FARD DE OBRAZ CREMA
Revlon Photoready Cream Blush Coral Reef
*March favourite*


ILUMINATOR
Physician's Formula Shimmer Strips in Vegas Strip


RUJ
Inglot Lipstick #103


LIP GLOSS
Sleek Matte Me in Fandango


***

Seria de articole Best of 2014 include urmatoarele postari:
  1. Produse pentru ten
  2. Produse pentru par si corp
  3. Produse de machiaj
  4. Produse de unghii

Care au fost produsele voastre preferate de machiaj?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. Din pacate n-am incercat nimic din aceasta lista, dar toate arata genial, despre toate am citit numai de bine, asa ca le voi lua in considerare pt anul viitor

    ReplyDelete
  2. Nu am incercat nimic din cele specificate de tine, insa rujul si glossul arata suuuper bine! :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar ti le recomand, trebuie sa scriu neaparat despre Matte me pentru ca are o formula foarte misto. Pup :*

      Delete
  3. Ce dragut e blush-ul de la Revlon..mi-ai amintit de el! :)
    Te pup si La Multi Ani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e foarte misto, pacat ca nu avem acces usor la ele. :( Pup si la multi ani!! :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram