Best of 2014: Produse pentru ten


RO: Pentru ca am intrat in ultimele zile ale acestui an, numaratoarea inversa pentru 2015 a inceput si pentru a pastra traditia, imediat dupa Craciun incep postarile cu produsele preferate ale anului. Anul asta am fost constiincioasa si mi-am creat lista inca de prin vara iar in toamna am tot inceput sa completez campurile ca in  Decembrie s-o finalizez. Anul asta am incercat pe cat posibil sa vorbesc despre fiecare produs ce va fi mentionat si mi-a cam iesit asa ca va invit sa cititi articolele daca va intereseaza vreun produs in mod deosebit.

Ca de obicei, voi incepe cu produsele pentru ten, voi continua cu par si corp, machiaj si voi incheia cu produsele pentru unghii. Iar ca sa nu ma mai lungesc, iata ce produse pentru ten m-au impresionat in 2014.

CLEANSER
Paula's Choice Earth Sourced Perfectly Natural Cleansing Gel


LOTIUNE TONICA
Paula's Choice Earth Sourced Purely Natural Refreshing Toner


CREMA HIDRATANTA
Bioderma Sensibio Tolerance Plus+


O crema care mi-a placut atat de mult, incat m-a determinat s-o declar castigatoare in defavoarea castigatoarei de anul trecut: masca Paula's Choice Skin Recovery.

CREMA DE OCHI
Paula's Choice RESIST Retinol Serum


Momentan nu prevad nimic ce poate detrona acest serum din postura de produs preferat pentru ochi, poate doar cel nou cu 1% retinol (dar pe care nu l-am incercat inca si nu stiu daca il pot tolera in zona ochilor dar daca da, el ar putea fi noul preferat pentru ochi).

CREMA CU PROTECTIE SOLARA
Bioderma ABCDerm Solaire SPF50


O crema cu protectie solara pe care am ajuns s-o folosesc tot anul, nu numai vara, crema cu care in continuare ma impac cel mai bine.

PRODUS TRATAMENT
Paula's Choice Clear Regular Strength Acne Treatment w/ 2.5% Benzoyl Peroxide



DEMACHIANT
Garnier Micellar Cleansing Water


O micelara care a detronat Bioderma Sensibio H2O fiind la fel de eficienta dar mult mai ieftina.

BALSAM DE BUZE
Kiss My Face

***

Seria de articole Best of 2014 include urmatoarele postari:
  1. Produse pentru ten
  2. Produse pentru par si corp
  3. Produse de machiaj
  4. Produse de unghii

Care au fost produsele voastre preferate pentru ten din 2014?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

13 comments:

  1. din pacate la mine nu merg linkurile...si ma interesa asa tare produsele pentru unghii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu merg link-urile pt ca nu am publicat inca articolele dar le-am pregatit de pe acum. Maine va fi al doilea, pe 29 vor fi produsele de machiaj si pe 30 cele de unghii.

      Delete
  2. N-am incercat nimic de la Paula's Choice pana acum. Sunt curioasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebuie sa le incerci, o crema hidratanta sau un exfoliant. :)

      Delete
  3. eu apa micelara am descoperit o recent si e ok! produsul meu preferat e Gel de curatare cu arbore de ceai de la Korres. An nou fericit!

    ReplyDelete
  4. Imi place mult ce e pe lista ta, ca de obicei avem multe lucruri in comun. :D
    Urmeaza sa primesc si eu serumul Resist si sper ca pielea ochilor sa-l tolereze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt foarte curioasa sa citesc si preferatele tale cat despre ser, si eu sper sa-l tolerezi la ochi. Pup :*

      Delete
    2. Nu cred ca vei avea mari surprize in lista mea! Si eu sper sa tolerez Resist la ochi, acolo imi doresc cel mai mult sa-l folosesc.

      Delete
  5. Lotiunea micelara Garnier mi-a placut si mie mult! :)

    ReplyDelete
  6. De unde ai luat crema cu 2.5% Benzoyl Peroxide? Numai pe site-ul american parca am vazut-o (poate ma insel)...
    P.S. Produsele Paula's Choice sunt f bune, dar s-au scumpit f tare de la inceputul anului (si asta doar pe site-urile din Europa. Pe cel American sunt in continuare la acelasi pret si oferte extrem de bune :(( )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din SUA este luat produsul Clear. Ce veste neplacuta, eu nu apucasem sa ma uit pe site anul acesta si chiar ca unele produse s-au scumpit foarte mult. :((

      Delete
    2. claudiapitulac@gmail.com5 January 2015 at 22:02

      Ms pt raspuns! Voi incerca sa dau si eu comanda in SUA lunile urmatoare, prin cineva care este acolo...pe site-ul din Romania/Europa mi se pareau scumpe pana acum, insa acum chiar ca nu mai sunt accesibile deloc....diferente de cc 15-20 lei/produs este cam multicel.
      Te pup.
      Astept urmatoarele articole :)

      Delete
    3. claudiapitulac@gmail.com5 January 2015 at 22:04

      *diferenta

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram