Best of 2014: Produse de unghii


RO: Ca de obicei, inchei seria in cel mai colorat mod posibil: cu produsele de unghii, oje in principal. Cred ca anul asta mi-am luat mai putine oje si am folosit ce aveam deja, am facut si o triere a celor existente, am pastrat doar ce stiam sigur ca voi mai folosi si sunt incantata de faptul ca mi-am gasit base si top coat de care sunt mai mult decat incantata.

BASE COAT
OPI Natural Base Coat


TOP COAT
CND VINYLUX Weekly Top Coat


CUTICLE TREATMENT
CND Solar Oil


NAIL POLISH REMOVER
Kallos Nail Colour Remover


RED NAIL POLISH
OPI Coca Cola Red


BLUE
Golden Rose Color Expert #41


PURPLE
OPI Dutch Ya Just Love OPI?


PINK
OPI Hey Baby


NUDE
Max Factor Max Effect mini 59 Silver Me


BRIGHT
CND Electric Orange


DARK
OPI Green On The Runway


METALLIC
OPI Push And Shove


GLITTER
OPI Today I Accomplished Zero


TEXTURED
Golden Rose Galaxy #12


***

Iata ca am mai incheiat inca o serie Best of, sunt curioasa cum vi s-au parut alegerile mele iar daca ati ratat vreuna dintre postari, la sfarsitul fiecarui articol gasiti link-uri catre celelalte.

Seria de articole Best of 2014 include urmatoarele postari:
  1. Produse pentru ten
  2. Produse pentru par si corp
  3. Produse de machiaj
  4. Produse de unghii

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. cel mai mult imi place verdele <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca a fost una dintre cele mai ravnite oje de mine in 2014 <3

      Delete
  2. Vai, ce frumos e movul ala de la Golden Rose!

    ReplyDelete
  3. Imi plac toate nuntele fara dar si poate.....in afara de cea texturata :))

    Superbe!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram