Rutina de ingrijire a parului (februarie 2014)


RO: In cea mai recenta postare de Ins&Outs va aratam cum, intr-un  timp relativ scurt, am schimbat cam toata rutina de ingrijire a parului si m-am gandit sa va spun cum e cu noile produse. Dar, inainte sa va insir produsele am sa va povestesc cate ceva si despre parul meu.

Sunt "fericita" posesoare a unui scalp destul de gras, destul insemnand ca ma spal cam la 3 zile, firul de par este subtire, ondulat iar parul per ansamblu nu e prea cooperant. Buclele se pleostesc repede, cand il intind varfurile ajung sa stea tot cum vor ele, fin si pisicos, se electrizeaza usor, se usuca usor pe lungime, cam asa stau lucrurile. Asa ca sa trecem la produse...


Am sa incep cu samponul Garnier Ultra Doux Aloe Vera&Vegetable Milk, unul dintre putinele sampoane descoperite de mine pana in momentul de fata care nu-mi usuca scalpul si nu-mi fac matreata si cam asta a fost motivul principal pentru care l-am cumparat. Este bine formulat, bland cu scalpul meu dar si cu parul, nu-l usuca dar curata bine si, ca bonus, miroase dulceag (nu ca ar fi asta un motiv pentru care as cumpara un produs bun dar, nu ma supar sa am parte de placeri olfactive la dus, compensez pentru faptul ca pe ten nu pun produse parfumate). Formula are o consistenta laptoasa, cremoasa, placuta tocmai pentru ca nu este prea lichida incat sa ti se scurga printre degete si este un produs accesibil ca pret. Momentan nu am gasit ceva sa-i reprosez. Ba nu, mint, sambalajul imi cam da batai de cap: se inchide atat de bine incat trebuie sa ma chinuiesc putin pentru a-l deschide, norocul meu ca nu obisnuiesc sa-mi las unghiile lungi, sigur mi-as rupe una incercand sa deschid samponul.



***


Dupa ce ma samponez de doua ori, aplic balsamul Jason Revitalizing Vitamin E pe care l-am ales pentru ca scriau ei ca este pentru parul uscat si degradat. Eu as spune ca nu am parul degradat insa, se usuca usor pe lungime si dupa experienta mai mult decat placuta cu un alt balsam adresat aceluiasi tip de par si dupa ce am aruncat un ochi pe ingredientele lui, am zis ca am sa-l incerc. Vine in "ditai butelca" de 450 g, care m-a socat putin pentru ca nu ma uitasem la gramaj, este foarte dens, dar se aplica usor pe par, il lasa fin, usor de pieptanat si nu-i ia din volum. As avea ceva ce nu-mi place si la balsam, faptul ca parca miroase fix ca deodorantul cu aloe Jason, cel mentionat in "Dezamagirile lui 2013", deci va dati seama ca nu am amintiri frumoase legate de acel parfum dar in rest, sunt super multumita de balsam, d-asta l-am inclus si printre preferatele lunii Februarie.

Aplic o cantitate mai mult decat generoase de balsam si-l distribui de la varfuri pana destul de sus, aproape de radacina, am grija sa-l distribui bine si stau cu el in par cat ma spal pe restul corpului, dupa care il clatesc.



***

Dupa ce am terminat in dus, imi pun un prosop si stau cam jumatate de ora cu el, cat sa absoarba apa din par dupa care trec la al treilea pas: uleiul de par.

In prezent folosesc uleiul Moroccanoil care-si face treaba foarte bine, cuminteste parul, il face sa se aseze frumos, si practic cam tot ce am scris despre el in review, doar ca de data asta nu mi l-a mai incarcat. Desi nu este tocmai un ulei usor pentru un par fin si cu firul subtire, fiind atat de afectat de vreme, Moroccanoil a fost un produs salvator. De fapt v-am si povestit ca l-am reintrodus in rutina tocmai pentru ca cel L'Oreal nu mai facea fata.

***

Once in full moon, sau cand imi aduc aminte, de obicei prea rar, folosesc un amestec de uleiuri (cocos, migdale, macadamia si cam ce mai am prin casa) pe care il aplic pe scalp si par si il tin de la 30 de minute in sus. Cred ca anul asta ar trebui sa lucrez la aplicarea uleiurilor mai des, daca am reusit eu sa ma invat sa aplic o crema hidratanta dupa fiecare dus, trebuie sa ma invat sa aplic mai des o masca.

Si cam asta ar fi in ceea ce priveste produsele de ingrijire. In ceea ce priveste coafatul si produsele de styling, le pastrez pentru o postare viitoare ca sa nu ma lungesc foarte mult in acest articol

***

Produs Garnier Ultra Doux Softening Shampoo Aloe Vera&Vegetable Milk
Textura
textura uleioasa
Cantitate
250 ml / 400 ml 
Expira  12 luni de la deschidere

Ingrediente  Aqua, sodium laureth sulfate, dimethicone, coco-betaine, glycerin, sodium chloride, cetyl alcohol, hydroxystearyl, cetyl ether, guar hydroxypropyltrimonium chloride, sodium benzoate, sodium hydroxide, avena sativa kernel/oat kernel extract, ppg-5-ceteth-20, salycilic acid, limonene, propylene glycol, aloe barbadensis leaf juice, carbomer, citric acid, coumarin, parfum/fragrance (fil c51267/2).

 Rezumat+ nu usuca parul sau scalpul
+ curata bine
+ miros placut
+ produs accesibil si bun
- dopul se deschide greu

Rating:


Produs Jason Revitalizing Vitamin E Conditioner
Textura
densa, onctuoasa
Cantitate
480 ml 
Expira  12 luni de la deschidere

Ingrediente  Aqua (water), cetearyl alcohol, stearyl alcohol, stearalkonium chloride, polysorbate 60, aloe barbadensis leaf juice*, calendula officinalis flower extract *, camellia sinensis leaf extract *, chamomilla recutita (matricaria) flower extract, citrus grandis (grapefruit) seed extract, equisetum arvense leaf extract, lavandula angustifolia (lavender) flower/ leaf stem extract *, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil *, hydrolyzed wheat protein, ascorbic acid, cyclopentasiloxane, dimethicone, glycerin, linoleic acid, linolenic acid, panthenol, panthenyl ethyl ether, panthenyl  hydroxypropyl  steardimonium chloride, retinyl palmitate, tocopheryl acetate, tocopherol, alcohol *, benzyl  alcohol, potassium sorbate, sodium benzoate, fragrance (parfum).
* Certified Organic Ingredient


 Rezumat+ descurca parul bine
+ il lasa moale
+ cantitate generoasa
- miros usor neplacut
- capac firav (nu pare rezistent si cred ca se poate rupe destul de usor)

 Pret 48 lei
 Unde cumpar Organic Baby
Rating:

Ati incercat vrenul dintre produse?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

7 comments:

  1. M-ar tenta samponul, dar mi-e frica :|. Am avut o masca de la ei cu unt de karite si mi-a cazut o gramada de par de la ea (si nu numai eu, o prietena a patit la fel). Tot din gama ultra doux era..Am aplicat-o normal, pe varfuri si lungimea parului si am clatit-o dupa vreo 5 min si ramaneam cu smocuri in mana. Am aruncat-o cat colo :)).
    As vrea sa incerc alte sampoane, dar mi-e groaza :)) O sa iau vreo 2 bloguri la puricat sa vad ce-mi face cu ochiul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG! Iti inteleg retinerea fata de produsele Ultra Doux, probabil si eu as reactiona la fel daca as fi in locul tau. Si mie imi e groaza cand vina vorba de incercat sampoane noi, d-asta un an jumatate am folosit numai Nature's Gate, cu mici intreruperi, dar am ramas fara. :(

      Mai erau sampoane bine formulate, poate chiar de la Jason (desi nu am verificat), sau Gliss. Succes oricum in cautari! Pup :*

      Delete
  2. Eu doar uleiul l-am incercat, dar am avut mostra si tot am simtit efectele lui pozitive asupra parului meu ca m-a facut sa-mi doresc varianta full-size :) de la Garnier am mai avut sampon dar nu m-am inteles prea bine cu el, acum am de la Dove care pe placul parului meu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu tot mostra am dar te tine mult timp una. Sa stii ca de la Georgia stiu ca poate fi diferenta destul de mare intre sampoanele Ultra Doux, in sensul ca i-a placut asta pe care-l am si eu iar cel cu rodie (parca) i-a uscat parul. Eu de la Dove nu cred ca am mai folosit un sampon de ani si ani, nu m-a tentat vreunul pana acum. :)

      Pup :*

      Delete
  3. Nu ma inteleg sub nici o forma cu produsele Garnier pentru par :( sampoane, balsam, masti, spume de par...nimic nimic :( Ma bucur ca tie iti merge bine cu acesta :D

    ReplyDelete
  4. hmm cat de curand trebuie sa fac si postarea asta nu de alta dar mi-am schimbat cam toate produsele de ingrijire a parului, deci postarea de anul trecut... tine de trecut :D parul nostru seamana destul de mult, al meu se ingrasa foarte repede, nu prea are volum si ma enerveaza la culme ca nu este nici drept nici cret :-(

    ReplyDelete
  5. Uh, fix așa e și părul meu. Once upon a time aveam firul gros și se ondula fain, stârneam invidii. Acum e fin și mofturos, mai nou îi place să stea ca o mătură. Șamponul ăsta l-am avut și chiar mi-a plăcut. Next on my list: Moroccanoil - varianta mică.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram