Diminetile le incep cu domnul T


RO: Miercuri am avut parte de un eveniment foarte dragut, ba chiar unul dintre cele mai frumoase si reusite la care am avut ocazia sa particip de cand sunt bloggerita.

Desi dimineata respectiva era mohorata, cu o vreme urata, totul s-a schimbat atunci cand am intrat in Maison 13, locatia aleasa pentru eveniment. Decoratiuni dragute si feminine, flori si lumanari peste tot, accente de culoare. Apoi, tot ce-ti trebuie pentru un mic dejun frantuzesc, prajituri si cafea la care se mai adauga companie placuta. Am stat la povesti cu fetele in timp ce degustam cafeaua facuta de domnul T, am savurat prajiturile si apoi am urmarit spectacolul de pantomima.





via




Si cine este domnul T? Este Tassimo, un aparat inteligent, foarte simpatic si foarte practic. Se distinge prin tehnologia INTELLIBREW, tehnologie bazata pe citirea codurilor de bare de pe fiecare T DISC de cafea. Astfel, aparatul stie exact ce cantitate de apa este necesara, la ce temperatura, timpul de preparare si tu nu trebuie decat sa bagi T DISC-ul si sa apesi un buton.


Din punctul meu de vedere, este perfect pentru o "neinitiata" in prepararea cafelei, cum sunt eu. Nu sunt bautoare de cafea, dar imi plac variatiile gen caramel macchiato, mocha, orice include lapte si siropuri. Insa, cum noi nu bem cafea, nici nu ma pot rasfata cu astfel de bunatati decat daca le cumpar gata preparate. Not anymore! :)

TASSIMO îşi doreşte să ofere consumatorilor libertatea de a alege dintr-o gamă variată de produse băutura pe care si-o doresc. În acest moment, gama de băuturi disponibile pentru aparatul TASSIMO cuprinde sortimente de cafea Jacobs, ciocolată caldă Milka şi ceai Twinings. Începând cu luna martie a acestui an, portofoliul de produse este completat de cele două sortimente Carte Noire, dedicate iubitorilor de cafea premium.

Motivul pentru care ne-am strans Miercuri la Maison 13 a fost lansarea cafelei Carte Noire in Romania, cafea creata in 1978 in Franta si care a devenit rapid cafeaua numarul 1 in aceasta tara, cafea ce se distinge prin aroma unica si intensa, prin gustul catifelat.

Carte Noire se adresează adevaraÅ£ilor cunoscători de cafea, întruchipând perfecÅ£iunea în ceea ce priveÅ£te calitatea cafelei. ÃŽn România, cele două sortimente lansate sub marca Carte Noire sunt: Café Long Délicat ÅŸi Carte Noire Café Long Intense. Acestea sunt disponibile sub formă de T-discuri pentru aparatul TASSIMO.


Acum, de fiecare data cand o sa am pofta de o cafea buna, nu trebuie decat sa ma duc pana in bucatarie la Tassimo Charmy, aleg cafeaua, apas pe buton si gata. Iar cafeaua musai o voi bea in noua mea preferata.


Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

2 comments:

  1. Chiar pare ca a fost un eveniment reusit :) Eu sunt o bautoare de cafea, dar cum nu stiu sa o prepar aleg cafeaua instant sau la plic, macar sa-mi satisfac necesitatea pana ce voi reusi sa am si eu un domn T in bucataria mea :)) sa-l folosesti cu placere :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu tot la cafeaua instant mai apelam din cand in cand, ca sa-mi cresc tensiunea, dar nu se compara. Atunci iti urez sa pui mana cat mai repede pe un domn T. ;) Pup si mersi :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram