Saptamana L'Oreal #1: Maybelline SuperStay Better Skin


RO: Dupa o saptamana de stat in pat, dupa o saptamana departe de blog revin in forta si cu o noua serie de articole. Cum mi-a venit ideea de a face "Saptmana L'Oreal"? Pey in primul rand, m-a inspirat Ioana, cu saptamanile ei tematice. Apoi, am realizat ca am strans cateva produse ale unor brand-uri apartinand grupului L'Oreal Paris despre care voiam sa va vorbesc si am zis sa incep seria cu un articol pe care-l tin in drafts de ceva timp deja.

Fondul de ten Maybelline Superstay Better Skin mi-a atras atentia pentru ca era nou, are o lista de ingrediente curata si daca tot tocmai terminasem un fond de ten iar cel de la Maybelline era la oferta am zis de ce nu.

Bun, s-o luam cu inceputul. Ambalajul este de sticla, are o pompa, deci dozarea produsului se va face usor si igienic, nu are parfum si este disponibil in 8 nuante:
  • 005 Light Beige
  • 010 Ivory
  • 020 Cameo Beige
  • 021 Nude/Beige
  • 030 Sand/Sable
  • 032 Golden
  • 040 Fawn
  • 048 Sun Beige
Selectia nunatelor nu e tocmai minunata, Ivory, a doua nuanta, fiind destul de inchisa iar cand citesti Ivory te astepti la o nuanta foarte deschisa, potrivita unui ten de portelan. Eu am luat Light Beige, cea mai deschisa nuanta, si am sperat ca subtonul nuantei sa reflecte denumirea deci, sa fie bej. Din pacate este roz si am observat ca inclusiv nuantele mai inchise pastreaza acelasi subton. Din punctul meu de vedere acesta este un minus desi am reusit sa rezolv cumva acest aspect.

Acoperirea este spre medie, cu siguranta este "buildable", consistenta este una mai cremoasa iar finish-ul este mat. Ce-am observat de-a lungul zilei a fost faptul ca tinde sa luceasca destul de usor, deja la cateva ore, tenul lucea in cazul in care aveam sub el o crema cu spf matifianta. As spune ca se adreseaza doar unui ten normal (asa cum scrie si pe ambalaj), pe unul uscat ar scoate in evidenta portiunile uscate.

Si sa va povestesc ce-am facut eu pentru a-i rezolva subtonul: l-am amestecat cu Inglot Cream Concealer in nuanta 34. Amestecand cele doua produse, nu numai ca am reusit sa obtin o nuanta perfecta pentru tenul meu dar ii cresteam puterea de acoperire si cea de matifiere.

Totul bine si frumos doar ca pe masura ce am folosit fondul de ten, tenul arata tot mai rau si eu simteam nevoia sa ii tot cresc gradul de acoperire. Initial am crezut ca o fi de la noul exfoliant AHA pe care il foloseam si ca l-as fi folosit din prima prea des si am intrerup atat folosirea exfoliantului dar si cea a fondului de ten. Tenul si-a revenit cat de cat si intr-o zi m-am hotarat sa folosesc din nou fondul de ten. Seara cand m-am demachiat am constatat ca aveam nu stiu cate puncte rosii, semne ca acolo se formau cosuri iar in acel moment am decis sa nu mai folosesc fondul de ten. Better skin? I don't think so.

De ce cred ca fondul de ten este vinovatul? Pentru ca toate celelalte produse le-am mai folosit in trecut sau am continuat sa le folosesc dupa ce am renuntat la Maybelline Superstay Better Skin iar tenul arata tot mai bine. In plus, initial l-am folosit fara sa-l amestec cu nimic si pe masura ce l-am tot folosit tenul a inceput sa arate tot mai incarcat si sa fiu nevoita sa folosesc un grad de acoperire tot mai mare.

In general, tenul meu reactioneaza foarte rar asa, in ultimii 3-4 ani un singur fond de ten mi-a mai facut astfel de probleme desi nu mi-am dat seama care ar fi problema.






le-am asezat asa ca sa vedeti diferenta de culoare

Ca o concluzie, nu l-as recomanda decat daca va stiti cu subton roz, altfel, intr-un buget de aproximativ 50 lei sigur veti gasi variante mai bune.

Produs fond de ten Maybelline SuperStay Better Skin
Nuante disponibile
8
Textură  cremoasa
Rezistenta cel mai mult l-am purtat 8 ore
Cantitate
30 ml
Expiră  12 luni de la deschidere
Ingrediente 
Aqua, dimethicone, isododecane, polypropylsilsesquioxane, c30-45 alkyldimethylsilyl polypropylsilsesquioxane, silica, glycerin, peg-10 dimethicone, disteardimonium, hectorite, dimethicone/polyglycerin-3 crosspolymer, sodium chloride, nylon-12, phenoxyetanol, 3-0-ethyl ascorbic acid, caprylyl glycol, panthenol, disodium stearoyl glutamate, sodium dehydroacetate, disodium edta, acrylonitrile/methyl methacrylate/vinylidene chloride polimer, aluminium hydroxide, dipropylene glycol, zinc gluconate, magnesium aspartate, paraffin, copper gluconate [+/- may contain: ci 77891/titanium dioxide, ci 77491, ci 77492, ci 77499/iron oxides]
Rezumat
+ consistenta placuta
+ se intinde usor
+ ambalaj igienic
+ formula fara iritanti
- nuante cu subton roz, inclusiv cele inchise (030 sand)
- mi-a provocat cosuri
- putere mica de matifiere

Unde cumpar magazinele care comercializeaza Maybelline
Pret aprox. 50 lei
Rating:
 
Ati avut ocazia sa incercati acest fond de ten?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

13 comments:

  1. Mie îmi place foarte mult fondul ăsta de ten, îl folosesc de ceva vreme, și alternez cu Infallible și cu BB creams de la No 7 si de la Skin 79. Nu mi-a făcut probleme, eu cu AHA nu mă înțeleg deloc. Încearcă să renunți o vreme, vezi ce se întâmplă. Pare rău de problemuțe, puuup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am incercat si nu-mi mai trebuie. :( Pup :*

      Delete
  2. Si.eu il folosesc de ceva timp si, in afara de subtonul usor roz si de senzatia ca se strange.putin sub ochi in timpul zilei, nu prea am ce sa-i reprosez. imi pare rau ca ti-a facut probleme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca tu te-ai inteles bine cu el

      Delete
  3. Vai..uite asa am patit eu cu CSH..asa arata tenul meu :|. Clar nu il voi incerca. Mai sunt si alte fonduri de ten pe piata, iar eu sigur nu am subton roz :)). Bine ca ti-au trecut bubulitele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh :( bine macar ca te-ai prins ca CSH-ul e de vina

      Delete
    2. M-ai facut in schimb curioasa de Inglot :D. Cred ca il voi incerca sambata pt ca imi doresc de ceva timp un concealer crema.

      Delete
    3. E misto dar daca zici de Cosmobeauty, sa stii ca nu am vazut Inglot pe lista expozantilor. :(

      Delete
    4. Nu? Vai :(( si aveam cateva produse pe lista. Uite ca n-am mai verificat lista..pff..trist

      Delete
  4. Momentul horror: ăla în care îţi pui bazele că vei mai adăuga ceva pe lista de produse OK, but no :) Bine că ţi-ai revenit şi că ţi-ai dat seama că e de la el.

    ReplyDelete
  5. Eu am in general o problema cu produsele pt ten, de la Maybelline. Toate, dar absolut toate imi fac cosuri. Probabil am eu o alergie la unul dintre ingrediente, chiar nu stiu. Dar e nasol, asa ca nu am de gand sa mai incerc ceva de la ei. Am testat Better Skin (05) si pe pielea mea grasuna arata atat, dar atat de nasol, ca m-am demachiat in cateva minute. Si bineinteles, cateva zile dupa, am tras cu cosurile. :-j
    Sunt incantata de produsele lor pentru ochi si buze, sunt incantata de oja, dar fondurile de ten si BB-urile imi fac rau. :(

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram