Castigatoarea Vichy Aerateint Pure


RO: Intentionam sa fac extragerea de ieri dar cum am fost ocupata am amanat-o pe azi dimineata, si azi dimineata ghiciti cine s-a trezit la ora 10 cand la 11 trebuia sa plece? Moi, evident, asa ca acum daca am prins putin timp am extras repede castigatoarea ca s-o pot anunta.

Ca de obicei am facut o lista cu incrierile si o puteti verifica, in caz ca s-a strecurat vreo greseala.

Legenda:
rosu: nu ati indeplinit regula obligatorie sau cel putin eu nu v-am gasit in lista de GFC in momentul terminarii giveaway-ului deci ati fost descalificate
portocaliu deschis: nu am putut verifica, cel mai prbabil nu ati setat share-ul sa fie public
portocaliu inchis: ati dat share adresei blogului nu adresei postarii
roz: inscrieri duble sau venite dupa ora incheierii giveaway-ului.

Bun, ca de obicei am realizat si lista dupa care am facut extragerea si daca nu ma credeti pe cuvant puteti s-o descarcati si sa verificati inscrierile :D. Ca pana acum am pus intai toate persoanele inscrise, apoi cele care au dat like, apoi cele care au dat share, in total s-au strans 225 inscrieri. Am randomizat lista de 3 ori si am filmat, dar filmuletul il voi putea pune mai tarziu. Sa stiti ca exista time stamp la randomizarea listei ca sa nu existe dubii asupra datei si orei (care vedeti ca este in Coodinated Universal Time, noi suntem UTC+3) la care s-a facut extragerea.

Si ca sa n-o mai lungesc, castigatoarea fondului de ten Vichy aerateint Pure crema este:

Felicitari! Astept un mail de la tine la lov3ly.sihaya(at)yahoo(dot)com cu adresa unde sa-ti trimit fondul de ten pana Joi, ora 15:30.

Intotdeauna imi pare rau atunci cand trebuie sa extrag o castigatoare dar sa stiti ca diseara sau maine dimineata voi mai da drumul unui alt giveaway la care veti avea sansa sa castigati cateva produse de ingrijire apartinand unui brand  foarte cunoscut si apreciat in lume. Mai multe nu va divulg. sper ca v-am facut curioase.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. Pff cum am ratat eu ga-ul asta? Chiar vroiam sa incerc si eu fix Aerateint de la Vichy :) Pup!

    ReplyDelete
  2. @Andreea - :(( gripa bat-o vina, dar voiai varianta crema? Eu p-asta l-am avut. Pup :*

    ReplyDelete
  3. Cat imi doream fondul asta de ten, n-am fost nici pe aproape. Felicitari castigatoarei

    ReplyDelete
  4. @AlexandraS - imi pare rau :(, stiu cum e dar las ca mai am eu ceva pentru voi :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram