Cum a fost la Styling Corner, Baneasa Shopping City


RO: Pentru ca am intrat in luna Martie, "luna femeii" am stabilit cu Andreea sa ne intalnim si noi ca fetele, unde altfel decat la mall, la Baneasa Shopping City :)) Eh, de fapt am avut un motiv bine-intemeiat pentru a ne aventura asa departe (dupa standardele mele si comparativ cu "resedinta" mea :D) si anume evenimentul organizat de ei cu ocazia venirii primaverii, intitulat Styling Corner.
Pentru ca ne aflam in prag de primavara, Baneasa Shopping City propune doamnelor si domnisoarelor sa se intalneasca la Styling Corner pentru sesiuni de infrumusetare, sfaturi, workshop-uri de machiaj, coafura, manichiura, dermatologie si sport.
Bine, planul a fost initial doar cu Andreea dar pe parcurs ni s-au alaturat Pinkie, Pixie si Mona. A fost mai distractiv asa in mai multe iar pentru mine este mereu o placere sa ma intalnesc cu ele.

In ce a constat mai exact acest eveniment? In dreptul magazinului Koton, pe culoarul din dreapta, cum veniti dinspre Carrefour, era construita o mica scena si  pe langa erau diversi expozanti printre care: Dior, L'Occitane, Mario Badescu, Sabon, SLA, Yves Rocher, Help Net, Flormar, Melkior, Marionnaud, Sensiblu.
Sa va spun si de ce va puteati bucura la aceste standuri:

 -> Dior - machiaj
 -> L'Occitane - masaj de maini
 -> Manichiura cu oja Zoya (nu stiu daca apartineau de cineva, dar am remarcat sticlutele de oja)
 -> Coafura
 -> Artistry - machiaj
 -> Mario Badescu - mostre de produse in functie de tipul de ten

 -> Help Net - diagnoza dermatologica
 -> Flormar - machiaj
 -> Melkor - manichiura si machiaj
 -> Marionnaud - machiaj cu produse The Balm si manichiura




Sensiblu a fost prezent cu L'Erbolario si Apivita

standul cochet al celor de la L'Occitane, plus lavanda de langa :)

standul Mario Badescu

standul The Balm

Pe langa acestea, pe scena au fost diversi invitati care impartaseau publicului din secretele lor: Dana Savuica a prezentat pe scurt tendintele in moda pentru sezonul P/V 2012, Irina, marketing manager Flormar, a prezentat pe scurt din tendintele in materie de machiaj si unghii (dar inainte de toate mi-a placut sfatul ei si anume sa alegem ce ni se potriveste si ce ne place), Oksana Salon au facut o mica demonstratie de impletituri de-a dreptul divine iar publicul feminin s-a aratat foarte dornic de a se lasa pe mainile Oksanei si a celor de la salon. Mi-as fi dorit tare mult sa o vad astazi la pe Dana Rogoz, si ea a vorbit despre tendintele noului sezon iar eu ii admir stilul si mereu ma inspira.


Dana Savuica vorbind despre noul trend in ceea ce priveste pantofii: pantofii cu bot ascutit revin

Irina vorbind despre tendintele in machiaj

Oksana cu mainile ei dibace

Ei, trebuie sa va povestesc cat de placut impresionata am plecat de la standul Mario Badescu, unde cel de la stand ne-a oferit fiecareia cateva produse dar nu inainte de a ne intreba tipul de ten. Ei asa da! Nu de multe ori atunci cand primesti produse de ingrijire nu esti intrebat ce tip de ten ai, ce probleme specifice si  nu de putine ori primesti produse neadecvate, dar nu si de aceasta data. Am fost intrebata daca am mai folosit produse Mario Badescu si ce produse anume iar in functie de raspunsuri am primit si cateva produse, dintre care unul full size. Am plecat impresionata, n-am ce zice altceva. Pe cuvant daca nu privesti cu mai mult interes un brand atunci cand intalnesti astfel de oameni, nu arhiprezentele "acrituri". Produsele pe care le-am primit au fost: Honey Moisturizer (full size), Seaweed Cleansing Soap (mostra), Alpha-Grapefruit Cleansing Lotion (mostra).


Dupa oprirea la stand-ul Mario Badescu am facut si un mic popas la cei de la SLA (sau Serge Louis Alvarez), unde o doamna foarte draguta ne-a impartasit faptul ca brand-ul are o gama de produse de makeup bio, cica singura gama bio de produse de makeup profesionale. Pe mine personal, nu ma impresioneaza cuvantul bio, nu rezonez atunci cand il aud si nu ciulesc urechile, dar ma gandesc ca poate unele din voi gasesc aceasta informatie folositoare asa ca eu v-am impartasit-o.



Apoi, la Yves Rocher unde ne-am facut card de fidelitate si am aflat cu putem achizitiona demachiantul bifazic cu albastrele la pretul de 15 lei (oferta valabila pentru posesorii de card) redus de la 30 de lei. Pe langa aceasta, periodic au fost organizate pe scena mici concursuri cu premii constand in produse Yves Rocher iar tot ce trebuia sa faci era sa fii prima persoana care raspunde corect la intrebarea pusa de prezentator. Daca ghiceai, primeai o punguta cu "goodies", nu stiu exact ce pentru ca nu am participat :D
Bun, urmatoarea oprire a fost la cei de la Help Net si ne-am facut diagnoza tenului. Eu am mai facut asa ceva acum un an, de data asta insa aparatul cu care s-a facut diagnoza a fost unul mai nou, marca Omron (asa ca informatie, am retinut usor pt ca eu cunosc brand-ul datorita automatelor lor :)) ) si nu a fost nevoie sa ne demachiem pentru a se face diagnoza. Ni s-a citit nivelul de sebum (dar datele erau clar influentate de machiajul pe care il aveam pe fata) in obraz si in frunte iar in functie de nivel se preciza tipul de ten (uscat, normal, gras). Apoi am aflat nivelul de hidratare si intr-un final se putea citi si nivelul de melanina din piele si in functie de nivel se preciza factorul de protectie necesar. 
Si cum stateam noi frumos la diagnoza ne-a sarit in ochi standul The Balm. Ta-na-na!! Am aflat ca cei de la Marionnaud Romania au adus si la noi acest brand de care citisem online si care atrage atentia prin ambalajele dragute ale produselor, toate inspirate din stilul anilor '50, stilul pin-up, elemente care mie mi-au placut intotdeauna. Unde mai adaugi si denumirile foarte haioase si catchy ale produselor. Ce ziceti de un rimel intitulat "Cheater", sau de un blush intitulat "Hot mama"? Totul a fost o mare surpriza pentru noi, nicaieri nu s-a zis/scris nici pas de acest lucru si cred ca ar fi avut mult mai mult de castigat daca se ocupau putin de mediatizarea stirii si eventual furnizarea unor informatii minime despre produseleThe Balm. Iar cand am intrebat de preturi, am constatat ca inca nu s-a ocupat nimeni de ele si nu exista o lista de preturi pentru produse. Atunci cand au fost intrebati de ele, cei din magazin au zis ca nu au avut timp pentru ca imediat cum a ajuns standul l-au si dus la Styling Corner. Deci probabil mai dureaza pana vor aparea preturile produselor pentru a putea face si noi o comparatie cu cele de pe site-ul The Balm. Din ce am incercat, fardurile erau foarte pigmentate, mi-au placut paletele Nude'Tude (pe care nu am vazut-o decat in varianta Nice) si cele Shady Lady, concealer-ul Time Balm acoperea destul de bine, glossurile aveau niste mirosuri absolut delicioase ce difera in functie de culoare iar blush-ul Hot Mama este foarte frumos doar ca nu trebuie exagerat cu cantitatea aplicata, Andreea chiar s-a lasat machiata cu produsele The Balm dar daca vreti cititi la ea si veti vedea la ea pozele cu machiajul, eu nu zic nimic :P
La standul Melkior puteai beneficia de manichiura, de care a profitat Pixie. Ojele folosite stiu doar ca nu erau Peggy Sage, nu stiu exact ce marca erau dar sigur se uscau mai repede decat Peggy Sage si aveau niste culori vii si foarte atragatoare.
La Flormar am avut placerea sa o reintalnim pe Irina(careia i-am admirat machiajul superb pe care l-a avut la ochi, era superb, acum imi pare asa rau ca nu l-am pozat :(()  si sa vorbim putin cu ea, sa mai aflam cate ceva despre ce se mai intampla "in culisele" Flormar. Ea ne-a spus ca este in lucru platforma pentru un magazin online Flormar, deci ferice de cele care nu au acces la produsele lor, in curand le veti putea gasi si comanda online. Mi se pare extraordinara ideea, pentru ca stiu ca printre voi sunt si cititoare care nu au stand Flormar in oras sau preturile au un adaos considerabil fata de cele din Bucuresti. Nu stiu mai multe detalii dar am sa va anunt cu siguranta cand va fi cazul. Apoi, pentru cele din Bucuresti mai am o veste: in curand se va deschide un magazin Flormar in Auchan Titan. Da, ati citit bine, un magazin, nu stand, eu abia astept sa pot intra si sa ma perind , sa incerc diverse produse, diverse texturi ...*daydreaming*... Irina a fost foarte draguta si ne-a oferit cateva produse sa le incercam. Eu am primit quad-ul 408 (din dorinta de a incerca si alte nuante inafara de cele neutre), un ruj LongWearing in nuanta L24, o mostra e parfum Hot, una de Apricot scrub si una de Facial cleansing gel, cu musetel.



Si daca nu ati apucat sa ajungeti in acest weekend sa stiti ca puteti trece pe la Styling Corner si weekend-ul viitor. Per total, m-am simtit foarte bine cu fetele, am ras, ne-am bagat "dejtele" prin tot felul de produse, care mai de care, am baut sampanie, am mancat Bounty (yummy, yummy!)  si am aflat informatii interesante. Va recomand cu draga inima, daca aveti drum incolo, sa treceti pe la Styling Corner.


PS: Voi pune mai multe poze pe pagina de Facebook, pe masura ce le si prelucrez, so stay tuned :)

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. Ce rau imi pare ca m-am dus in AFI si nu am ales Baneasa...Poate ma duc weekend-ul viitor. :P

    ReplyDelete
  2. distractiv...in ceea ce priveste pantofii cu bot ascutit :(

    ReplyDelete
  3. @Katyna - si eu as fi vrut sa ajung in AFI dar n-am apucat :( Have fun weekend-ul viitor :*

    ReplyDelete
  4. @Alexandra - ma bucur :D :*

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram