Giveaway Mario Badescu - CLOSED


RO: Morning! Caci pentru mine este inca dimineata ;;), vremea asta imi da programul peste cap. Asa cum v-am zis la pranz cand am anuntat castigatoarea pentru giveaway-ul Vichy, mai dau startul unui giveaway si va spuneam eu ca este vorba despre un brand foarte apreciat in strainatate, ei bine este vorba de Mario Badescu :)



Asa ca astazi dam startul unui giveaway cu 2 produse Mario Badescu:
 - Honey Moisturizer - in varianta de 29 ml (1 oz), destinat tenurilor mixte/uscate si sensibile (conform indicatiilor celor de la MB)
 - Alpha-Grapefruit Cleansing Lotion - in varianta de tester, destinat tot tenurilor mixte/uscate si sensibile

Regula obligatorie:
 - sa urmariti in mod public prin GFC Sihaya's World


Extra entries:
 - Like paginii de Facebook a blogului (+1)
 - Share pe Facebook acestei postari (+1) si imi lasati link-ul, pasii pentru Share sunt urmatorii:
1. Inainte de a da post setati la Friends Public, altfel nu voi putea verifica share-ul in caz ca aveti Wall-ul privat
2. Dupa ce ati postat, click acolo unde scrie cu cat timp in urma a fost postat status-ul

3. Copiati adresa de sus din bara si aia mi-o lasati in formulat fara altceva gen "link:"

Dupa ce ati indeplinit conditiile, completati formularul cu datele voastre.

Deadline: Miercuri, 4 aprilie 2012, ora 12:00 PM
Extragerea castigatoarei o voi face probabil cu list randomizer, ca de obicei, voi randomiza lista de 3 ori.
Dupa afisarea castigatoarei, aceasta este rugata sa-mi trimita un mail cu datele de livrare in cel mult 48 de ore de la anuntarea ei, altfel, you know the drill.




Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. multumim pentru frumosul concurs !

    ReplyDelete
  2. Madalina Zamfirache29 March 2012 at 11:58

    Multumim pentru acest concurs!

    ReplyDelete
  3. multumim pentru frumosul concurs

    ReplyDelete
  4. Am completat ceva gresit;O sa incerc sa rewfac tabelul,in caz ca nu va fi posibil te rog sa ma descalifici! Multumesc pentru intelegere!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram