Ghid de buna purtare cu Beautyblender-ul


Sau cum am si va recomand sa aveti grija fie be Beautyblender, fie de alti bureti asemanatori de machiaj astfel incat sa ramana intr-o stare buna cat mai mult timp.

V-am povestit in review de ce am ales sa iau intr-un final Beautyblender iar familia mea de buretei a crescut la doua varianta mari, cea clasica roz si cea Red Carpet, plus varianta Micro.mini. Insa am realizat apoi ca nu am intrat in prea multe detalii despre cum am grija de bureti, am si primit un comentariu in care cititoarea mentiona ca buretele ei s-a rupt, asa ca m-am gandit sa revin cu un update in care sa va povestesc cum ii curat si cum am grija de ei astfel incat sa ii pot folosi cat mai mult timp. Tinand cont ca un Beautyblender e o investitie, avand in vedere ca platiti 77 de lei pe un burete de machiaj, am zis ca va fi bine-venit acest articol, mai ales daca vreti sa cumparati unul sau v-ati luat unul de curand.

Bineinteles ca sfaturile se aplica si in cazul celorlalti bureti de machiaj.

Cum il curat si cat de des


De-a lungul anilor si de-a lungul bureteilor pe care i-am avut am incercat diverse metode de curatare insa acum folosesc un banal sapun solid pentru a-mi curata buretii Beautyblender. V-am povestit ca materialul din care sunt facuti nu este atat de dens asa cum este in cazul copiilor ceea ce usureaza considerabil spalarea si am constatat ca cea mai rapida metoda a-i curata este cea cu un sapun solid. Pur si simplu ud sapunul si frec usor buretele pe suprafata sapunul pentru a lua produs. Frec putin cu degetele pentru a curata fondul de ten, clatesc si repet pasii pana cand buretele este complet curat.

Dar ca sa va fie mai usor, am filmat si un clip pentru a va arata exact cum procedez.


Stiu ca este si un sapun special creat de cei de la Beautyblender insa formula nu mi s-a parut speciala in vreun fel sau ar mai fi romanescul sapun Cheia. nici pe acela nu l-am incercat. Dar, in schimb, ma bate gandul sa iau un sapun negru African de pe iHerb si sa vad cum este pentru ca formula lui este diferita.

Legat de cat de des imi spal buretii, o fac de fiecare data dupa ce il folosesc. Nu numai ca sunt mai usori de curatat asa pentru ca produsul nu se usuca, nu se impregneaza foarte mult in burete si mai important, este igienic si benefic pentru ten. Pentru ca il spal dupa fiecare folosire produsul nu ramane in burete, nu se imbacseste si nu devine un mediu perfect pentru bacterii care apoi ajung pe ten.

In cazul copiilor, mai dense, am observat ca fondul de ten se imbiba foarte rau uneori si nu reuseam sa-l scot de nicio culoare doar folosind produse solubile in apa. Singurul lucru care a reusit sa scoata acele pete ramase a fost un ulei demachiant. Am zis ca daca dizolva un rimel waterproof, ar merge si cu fondul de ten imbibat un buretel. Am turnat cate putin ulei, apoi am frecat zonele respective (exact ca in clip, doar ca in loc de sapun pe burete era ulei), am clatit si am repetat procesul. La sfarsit am avut grija sa spal foarte bine buretele astfel incat sa nu ramana ulei.

Alte sfaturi pentru intretinerea unui Beautyblender

  • nu frecati intens buretele atunci cand il spalati
  • cand il spalati folositi buricele degetelor pentru a evita infigerea unghiilor in burete, mai ales daca le aveti si lungi. Sper ca se observa si in clip faptul ca mereu ma folosesc de laterala degetelor. Mi s-a intamplat o singura data sa-mi infig o unghie intr-un burete vechi si de atunci am avut mereu grija. 
  • dupa ce-l udati, pentru a absorbi excesul de apa tapotati buretele cu un prosop/servetel si din nou, nu frecati, frecand constant e foarte posibil sa rupeti materialul
  • tineti buretele intr-un loc bine aerisit si puneti-l astfel incat se se poate usca peste tot. Daca sta intr-un loc umed permanent va mucegai. Eu il tin in dormitor si ma folosesc de cutia lui ca suport pentru a-l tine si atunci cand este umed. 
Voi ce metode folositi pentru a curata buretii, fie Beautyblender, fie altii?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. Eu nu am acest produs. Oricum informatia este binevenita :)

    ReplyDelete
  2. Eu nu am beautyblender-ul inca (nu prea folosesc nimic pe fata, dar am zis ca voi investi in el aunci cand hotarasc ca voi apela la fondul de ten mai des), dar am ceva buretei ebelin pentru concealer pe care ii folosec din an in paste.
    Cel mai fain s-au curatat cu uleiul de curatare de la Bioderma (pe care am reusit sa pun mana intr-un final) si cred ca voi ramane la el pentru asta, mai ales ca vreau sa iau o varianta mare

    ReplyDelete
  3. Eu am buretelul de la Real Techniques si imi place mult!
    Si pentru a-l spala folosesc sampon normal sau sapun lichid...A ramas totusi patat si ma gandeam sa-l las cateva ore in apa cu un produs de curatare sau ulei...poate ies petele.
    Incerc sa-l spal si eu dupa fiecare utilizare, dar nu mereu imi iese. Si daca nu-l spal zilnic, atunci a doua zi clar urmeaza sa fie curatat.

    ReplyDelete
  4. eu foloseam sapun lichid. o sa incerc si cu cel solid. pup.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram