Ghid de shopping in Franta - produse de machiaj

RO: După ce v-am spus câte ceva despre cum stă treaba cu produsele de îngrijire, a venit vremea celor de machiaj. Va mărturisesc faptul că, deşi eu aveam o lista clară cu ce-mi doresc, am cam ignorat-o...total. :)) Dar să trecem la ponturi şi la sfârşit vedeţi şi ce am luat.

  1. NU, nu şi nu pentru orice produs de tip "drugstore" pe care le-aţi găsi în România pentru că...sunt mai scumpe decât la noi.
  2. DAR, există produse pe care nu le găsiţi la noi dintre care îmi vin în minte momentan: Revlon Lip Butter, L'Oreal CC Cream, BB Blushers, Maybelline Dream Lumi Touch, gama extinsă de Color Tattoos, Bourjois Bronzing Primer (de care lumea spune că este un dupe pentru Chanel Soleil Tan), Comme Apres 10 Heures de Sommeil, Bourjois Cream Blush s.a.m.d.
  3. Cele mai bune preţuri pentru produsele drugstore le găsiţi în supermarket însă aveţi grijă pentru că nu găsiţi testere. Pentru a testa produsele vă recomand să mergeţi într-un Monoprix, Marionnaud sau altă parfumerie ce are şi produse de acest fel.
  4. Tot la capitolul chestii de evitat: ojele. Şi ojele mi s-au părut scumpe, comparativ cu preţurile noastre, şi le-am evitat pe toate, aproape.
  5. Kiko Vă ziceam că aproape am evitat ojele pentru că există Kiko care au preţuri mai mult decât decente (1.5-2.5 euro - LE: la reducere, de fapt sunt 4-5 euro) comparativ cu brand-urile drugstore "indigene". :D Monica a fost cea care m-a tentat pentru prima oară cu Kiko, au anumite produse mişto şi arată tare bine, dacă le cunoaşteţi deja, cu atât mai bine. Dacă nu le ştiţi, ojele sunt foarte mişto, am înţeles că şi creioanele de ochi, rujurile Ultra Glossy Stylo. Au inclusiv produse de îngrijire însă nu au gama completă. Vă recomand să verificaţi pe site-ul lor dacă există magazine Kiko în zona în care veţi fi pentru că nu sunt foarte răspândite în zona centrală a Franţei (de exemplu).
  6. La capitolul high-end, Sephora, baby! Nars, Bobbi Brown şi Urban Decay ar fi primele chestii care-mi vin în minte atunci când mă gândesc la Sephora Franţa. Să vedeţi live Naked-urile, să le swatch-uiţi, fardurile de obraz Nars, Nars Sheer Glow, Bobbi Brown Corrector, produse la care nu putem decât să visăm că le vom avea şi în România (bine, fie, avem Naked 1 şi Naked Basics, dar nu se compară cu ditai standul UD cu tot cu testere). De asemenea, penru că există magazine mai mici sau mai mari, vă recomand să folosiţi sistemul disponibil pe site-ul lor: căutaţi produsul pe care vi-l doriţi şi apoi căutaţi magazine Sephora în zona voastră (de exemplu Paris) şi vedeţi ce magazine deţin produsul pe care-l căutaţi, şi care nu. Mi s-a părut foarte tare sistemul şi l-am folosit. Vă recomand să vă uitaţi oricum pe site pentru a vedea exact toate brand-urile cât şi produsele şi preţurile.
  7. Dacă vă stresează stocurile MAC din magazinele din România sau faptul că nu toate colecÅ£iile lor ajung ÅŸi la noi, sau ajung dar stocul este foarte mic, dacă nu sunteÅ£i din BucureÅŸti ÅŸi nici nu apucaÅ£i să ajungeÅ£i în MAC în România, atunci vă recomand să le faceÅ£i o vizită. PreÅ£urile sunt comparabile cu cele de la noi. Ba găsiÅ£i MAC ÅŸi în anumite magazine Sephora. 

Iar la capitolul cumpărături, iată cu ce m-am întors:


  • Bourjois Bronzing Primer la care visam încă de când am aflat de el, abia aÅŸteptam să pun mâinile pe el. ÃŽn ultimul timp am început să iubesc atât de mult fardurile de obraz cremă încât mi-am dorit ÅŸi un bronzer/produs de conturare. Nu vă spun  momentan decât că miroase delicios.
  • Când mi-au căzut ochii peste Revlon Lip Butters am făcut ochii mari ÅŸi atunci când am văzut preÅ£ul i-am făcut ÅŸi mai mari: 16 euro. Dar am înghiÅ£it în sec, am încercat să-mi aduc aminte ce nuanÅ£e a mai pomenit Essie Button (love her tastes in lipsticks) ÅŸi m-am oprit asupra nuanÅ£ei Candy Apple. Eram mult prea curioasă ÅŸi eram gata să mă întorc după altă culoare dar nu, de banii ăştia mai bine îmi comand 2 culori pe ebay. Eu am găsit produse Revlon în Monoprix ÅŸi în unele parafarmacii.
  • Am aÅŸteptat cu atâta nerăbdare momentul în care voi ajunge într-un magazin Kiko, îmi rămăsese gândul la o ojă Sugar Mat, pe care nu o aveau din păcate însă nu am plecat cu mâna goală. Am ales o ojă din gama clasică, o ojă care mi s-a părut că aduce cu Chanel Taboo pe care am admirat-o îndelung la Cristina, seamănă, ca idee, dar are un subton mai roÅŸiatic decât Taboo, nuanÅ£a ojei este 245. Åži nu am putut rezista tentaÅ£iei de a mai adaugă un fard de obraz cremă în colecÅ£ie, Glow Touch Lips&Cheeks, ÅŸi am mers pe nuanÅ£a 02 Icy Watermelon pe care o ador atât în obraji, cât ÅŸi pe buze, plus că îmi place la nebunie să-l port sub Candy Apple.

Am să vă las din nou site-urile de referinţă: MAC, Sephora, Kiko, Bourjois, L'Oreal, Maybelline, Korres

Nu puteam totuşi să închei seria fără să va mai dau câteva ponturi:
  • în Paris găsiÅ£i magazin Forever 21!!! Eu nu am ajuns ÅŸi a fost marea mea dezamăgire însă am aflat prea târziu de magazin, la următoarea vizită în FranÅ£a nu îl voi mai rata.
  • duminica ÅŸi de sărbători magazinele sunt închise (buuuu!!!!) aÅŸa că atunci când vă gândiÅ£i să mergeÅ£i la shopping aveÅ£i în vedere acest aspect
  • la capitolul bunătăţi culinare aÅŸ menÅ£iona brânză (ofc!!) mai ales că este foarte ieftină, pate en croute, pain d'epices, foie gras (sau mousse de foie de canard, care seamănă cu pateul nostru). Acestea ar fi preferatele mele ÅŸi m-am gândit să le menÅ£ionez.

Sper că v-a plăcut seria aceasta de articole şi sper să vă fie utilă. Dacă nu le-aţi citit încă sau poate vreţi să recitiţi, mai am câteva articole despre Franţa:

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

15 comments:

  1. Forever 21 zici? Booo! Eu am mancat pain au raisins de mi-a venit rau, I'm not even sorry :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mi-a picat fata cand am auzit si ce m-am ofticat ca nu mai aveam timp. Eu am facut exces de branza si cica eram si la dieta, daca nu as fi alergat ar fi fost rau :D

      Delete
  2. Ojele Kiko erau la reducere, de asta le-ai gasit la 1-2 euro. In mod normal costa 4 euro cele din gama normala si 5 euro cele in editie limitata. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mda, asa e :(, eh, chiar si la 4-5 euro sunt mai ok decat ce am mai vazut eu.

      Delete
  3. AQm si eu oja de la KIKO si rujul care se potriveste cu ea si sunt superbe amandoua :D. Sa le folosesti pe toate cu placere :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulala...exista un ruj care se potriveste cu oja? Nice...gotta have it :D

      Delete
  4. Am si eu oja kiko fix aceiasi nuanta ;) Sa le folosesti cu placere.

    ReplyDelete
  5. Foarte utila postarea! Multumim!:*

    ReplyDelete
  6. Ai fost destul de cuminte! Sa le folosesti cu placere!
    Si eu m am abtinut sa iau multe produse din cauza pretului ridicat. Am preferat sa le iau din Andora sau Spania..
    Mai ieftine mi s au parut oricum in Auchan (fata de alte supermarketuri). Imi facusem si un card de fidelitate cu care aveam discount si adunam puncte pe care le foloseam la cumparaturi :-)
    Din cate imi amintesc, doar duminica era inchis tot. Cred ca depinde de zona - eu sambata plecam aiurea prin magazine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca la asta ma gandeam si eu atunci cand le-am adunat, dar nici nu-mi doream foarte multe. Oricum, voi mai avea ocazii sa ma rasfat prin Franta. :D

      Uite prin Auchan eu n-am ajuns, de fiecare data am avut carrefour mia la indemana, foarte misto faza cu cardul, mi-ai dat o idee. :)

      Cat despre magazine, da, de duminica ziceam si eu dar si de sarbatorile legale, de exemplu, de Sf. Maria, in Lyon totul era inchis, mai putin Monoprix. :D

      Delete
  7. Sa le folosesti cu placere, oja arata bine de tot!

    ReplyDelete
  8. Sunt cu carnetelul in fata, mi-am luat notite :)) Miercuri zbor la Paris si m-am inspirat din postarile tale, pentru care iti multumesc! :)
    Nu am nevoie de mai nimic, insa nu stiu daca ma voi putea abtine, cel putin DOP si Le Petit Marsellais si Sensibio, clar nu le voi rata!!! Si branza!!!!

    Oja de la Kiko o am si eu :))

    ReplyDelete
  9. Ma bucur ca te-au inspirat si ca ti-au placut postarile. Distractie placuta in Paris! <3 Cred ca trebuie sa fie asa frumos sa-l vizitezi in perioada asta. 8->

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram