Makeup Starter Kit (mass market) | Eyes

Am inceput saptamana trecuta seria Makeup starter kit si am inceput prin a va arata care sunt produsele pe care vi le recomand pentru a crea o baza iar pentru saptamana asta am ales sa va prezint produsele pentru ochi. Vorbin despre tot ce ati nevoie pentru a realiza machiajul ochilor si bineinteles ca nu puteam uita nici de sprancene, pentru ca sprancenele sunt un element foarte important. 

Farduri de ochi. Rimel. Sprancene.



Makeup starter kit - Eyes


Daca e un singur lucru in care va zic sa investiti neaparat si pentru care nu va pot da un echivalent din categoria mass market care sa-l egaleze este primer-ul de ochi. Daca e un lucru care sa investiti atunci cand incepeti sa va cumparati produse de machiaj va recomand ca acel produs sa fie Too Faced Shadow Insurance. Orice fard puneti peste, oricat de prost sau bun, ii va spori intensitatea si fardul va sta intact pana cand va demachiati. Este cea mai buna baza incercata de mine si un tub va tine lejer un an si il puteti lua in perioadele in care Sephora ofera 20% reducere pentru posesorii de card (anul acesta a fost o tura inclusiv pentru cardul alb pe care vi-l faceti la orice cumparatura in Sephora).

Bun, acum ca am mentionat TFSI-ul sa trecem si la fardurile propriu-zise si dintre cele disponibila, la momentul de fata mi se pare ca, dintre toate brand-urile mass market, paletele Sleek ofera cel mai bun raport calitate/pret/varietate. Paletele lor contin 12 nuante de farduri dintr-o anumita familie de culori si intr-o varietate de finish-uri ceea ce mi se pare foarte util si va puteti alege una dintre palete in functie de preferintele voastre. Dar as zice ca Au Naturel si Oh, So Special sunt niste alegeri bune pentru inceput, culorile sunt neutre si exista un echilibru destul de bun intre nuantele mate si cele sidefate Iar in ceea ce priveste fardurile de ochi crema, trebuie sa incercati faimoasele Maybelline Color Tattoos sau Elf Long-Lasting Lustrous EyeshadowAu culori frumoase, sunt rezistente si pot fi folosite singure pentru un machiaj rapid sau ca baza pentru farduri pudra.

Apropo, era cat pe ce sa uit despre tus si creioane de ochi dar cred ca nu o sa va surprinda ca va recomand in primul rand tusul Physician's Formula Eye Booster 2-in-1. Fiind sub forma de stilou, este unul foarte usor de folosit ceea ce mi se pare ideal pentru incepatoare (dar nu numai). Puteti trasa cu usurinta linii subtiri, nu depindeti de nicio pensula si puteti alege intre tus negru sau maro daca vreti un aspect mai soft. Dar daca va atrage mai mult un tus sub forma de gel tot de la Physician's Formula gasiti un set ce contine 3 culori: negru, maro si violet. In ceea ce priveste creioanele de ochi, nu ma lauda ca am incercat foarte multe pentru ca sunt cam lenesa si in general nu simteam nevoia unuia. Dar sunt sigura ca v-ar placea creioanele Rimmel Scandaleyes Khol Kajal . Sunt foarte laudate pentru rezistenta lor, Adina fiind una dintre ele. Oricum, puteti alege dintre mai multe culori, negru, un maro cald foarte frumos si exista inclusiv varianta nude foarte buna pentru conjunctiva.

In ceea ce priveste rimelul, Maybelline din nou ofera o selectie foarte la preturi accesibile. Mi-au placut mult rimelurile Volum' Express si The Rocket iar pe cel din urma il recomand de fiecare data cand am ocazia. Dar ar mai fi cateva rimeluri mai scumpe demne de mentionat si acestea sunt cele L'Oreal si Max FactorL'Oreal False Lash Wings mi-a placut super mult si mi se pare ca-mi facea niste gene fenomenale.

Iar la capitolul sprancene am sa readuc in discutie a mia oara fardul de sprancene Golden Rose Brow Powder. E ieftin, culorile mi se par destul de cenusii si chiar isi face treaba bine. Ah, si ca o completare ulterioara, mi-am adus aminte si de gelul Essence Make me brow care se aseamana cu Benefit Gimme Brow insa e la un pret mult mai accesibil si merge de minune pentru fixarea sprancenelor.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

3 comments:

  1. Foarte fain articolul. Nu sunt chiar noua la partea de machiaj, dar tot mi se pare foarte folositor. Voi comanda si eu tusul de care vorbesti, ca am vazut ca e pe stoc acum :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa, e bine daca e pe stoc si ma bucur ca ti-a placut articolul. Pup :*

      Delete
  2. Trebuie sa pun mana pe Oh So Special!!!! Neaparat!!!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram