In portfardul meu: Noiembrie


RO: Nu stiu daca va mai aduceti aminte dar am mai avut o tentativa de In portfardul meu in luna August care nu mi-a prea iesit, pentru ca postarile au fost foarte haotice in acea perioada dar mai incerc o data si am o noua tura de produse de machiaj noi pe care le-am pus deoparte ca sa le folosesc cat mai des si astfel sa-mi formez o parere despre fiecare si apoi sa vi le arat pe blog impreuna cu mai multe detalii. De data asta am inclus in postare produse pe care abia am inceput sa folosesc.


1. Xtreme Lashes Glideliner Long Lasting Eye Pencil in Xtreme Black
*94 lei aici*

Ioana este extrem de incantata de aceste creioane si nu degeaba: aplicat pe pleoapa arata fix ca un tus, nici nu ai spune ca e un creion dermatograf.  Asa ca mi-am propus sa-l incerc in diverse moduri si apoi sa va dau toate detaliile. Ascutitoarea (2) din poza a fost special creata pentru aceste creioane, pentru consistenta si formula lor si puteti sta linistite ca nu riscati sa va rupa mina. 

3. Elf Long Lasting Lustrous Eyeshadow in festivity
*3$ aici* reveiw*

Vi l-am aratat in ultima comanda iHerb, atunci cand l-am primit si l-am si purtat o data martea trecuta, am facut un smokey eye simplu si rapid folosind doar Festivity Glideliner de la Xtreme Lashes. Textura este foarte placuta, fina, cream to powder as spune, sta foarte bine la capitolul pigmentatie si culoarea este speciala cu acele particule de sclipici. Sper sa vi-l arat cat de curand pentru ca merita sa-l puneti in wishlist pentru sarbatori.

4. Elf Eyelid Primer
*3$ aici*

Tot din ultima comanda iHerb, e inca in teste dar se descurca chiar ok.

5. Inglot #393P
*26 lei*

Nuanta 393 este un piersiciu pal perlat cu o tenta galbena si cu reflexii albe care-l fac sa arate mai deschis odata aplicat. Observ ca in poza se vede cam cum arata atunci cand il aplici dar o sa vi-l arat separat pentru a-i putea surprinde culoarea reala. Am sa-l folosesc pe pleoapa dar si pentru iluminarea coltului intern sau a arcadei.

6. Golden Rose Brow Powder
* 12 lei aici*

La capitolul sprancene am 2 noutati in porfard, unul dintre ele fiind acest fard pe care l-am mentionat si in articolul cu machiaj complet sub 100 lei si care imi place deocamdata.

7. Xtreme Lashes Long Lasting Brow Pen in Deep
*86 lei aici*review*

Cealalta noutate pentru sprancene. E primul tus de sprancene pe care-l incerc si imi place ideea produsului pentru ca il face foarte usor si rapid de aplicat.

8. L’Oreal False Lash Wings
Rimelul asta sta de un an dar am tot deschis rimeluri si mie imi place sa le iau pe rand. Eram foarte curioasa cum e pentru ca rimelurile L’Oreal mi se par foarte bune iar dupa o aplicare  in graba nu pot spune decat ca a rezistat foarte bine.

9. Inglot Freedom System HD Sculpting Powder in #505
*40 lei* 

Nuanta acestei pudre mi se pare foarte buna pentru ca nu este calda, nu bate in portocaliu, deci efectul creat cu ea arata mai natural pentru ca umbrele tind sa bata mai degraba inspre gri decat portocaliu. Textura este matasoasa, se aplica foarte usor si poti controla bine intensitatea astfel incat sa obtii atat un look natural dar si un efect mai pronuntat (pentru un machiaj de seara). Este o diferenta imensa intre acest produs si cealalta pudra de conturare pe care o aveam (din Sleek Face Form) si acum realizez ca acea pudra nu este nici pe departe una adecvata pentru crearea umbrelor. 

10. Physician’s Formula Shimmer Strips in Vegas Strip
*12.43$ aici*

Abia l-am asteptat pentru a-l folosi si a intrat instant in portfard. L-am folosit constant  si imi place schimbarea asta, catre un iluminator intr-o nuanta mai calda. Se aplica frumos iar intensitatea

11. E.l.f. Mineral Powder Brush
*3$ aici*

Este pensula pe care o folosesc pentru a aplica cele doua produse de mai sus. E fina, aplica produsul si-l intinde foarte bine iar ca dimensiune este perfecta pentru contouring dar am de gand s-o incerc si in alte scopuri.

12. Bourjois Blush Exclusif
*11.37 euro aici*

Blush Exclusif promite o nuanta de roz perfect adaptata oricarui ten datorita pigmentilor reactivi la pH-um pielii. Aplicata pe tenul meu deschis nuanta arata natural, iar textura mi se pare deosebita, de mult ma tentau fardurile de obraz crema de la Bourjois. Din pacate, exista o singura nuanta de Blush Exclusif si ar fi fost interesant daca ar fi scos si alte variante.

13. Flormar Deluxe Cashmere Lipstick Stylo in DC30

Nici nu am apucat sa va prezint colectia de rujuri si deja s-a marit iar printre noutati se numara si acest ruj. Nuanta DC30 este perfecta pentru perioada asta fiind un visiniu inchis iar formula acestei game imi este deja cunoscuta si imi place. 


Despre care din produsele mentionate ati vrea sa cititi mai intai?

***

Shop the post: 


Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. buna aveti un articol extraorinal de buna si utila pentru ori ce femeie,multumim

    ReplyDelete
  2. Nu am acel fard de la elf, insa mi-ai deschis apetitul. De indata ce am vazut ca ti l-ai comandat, mi-am amintit de cele de la Oriflame si mi-am facut un smokey de pomina! Cred ca o sa-l comand si pe Festivity, dupa ce vad o propunere de machiaj din partea ta. Am cam evitat burgundy-ul la ochi pentru ca poate arata ciudat, mai ales daca nu ai skill, ca mine...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, cam greu cu propunerile de machiaj la mine. Cu ochii tai, sa stii ca nu ar trebui sa mai eviti burgundy si nu mia spune ca nu ai skill pentru ca ai. :*

      Delete
  3. Multe chestii dragute am vazut, am citit articolul de pe mobil cand a aparut, am vrut sa comentez si am apasat nush ce aiurea... s-a dus naibii comentariul - urasc sa comentez de pe mobil.
    Ca sa rezum ce cred c-am vrut sa scriu atunci: mi-a placut False Lash Wings, mi-am comandat Festivity si imi mai doresc niste bunatati de pe acolo, la un moment nedeterminat din viitor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, imi pare rau, eu de obicei nu am probleme dar cred ca am mai patit-o si eu sa raman fara comentariu. Si mie imi place mult False Lash Wings <3, stiam eu ca pot avea incredere in rimelurile L'Oreal. :D Sa folosesti Festivity cu placere si sa-mi spui cum ti se pare. Pup :*

      Delete
  4. Mi-am mai adăugat in wishlist câteva produse Elf dupa iherb!
    Nu mai ramane decât sa ma apuc sa sap si dupa o comoara :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram