Escapada la Coffeol Ploiesti


RO: In timp ce-mi beau cafeaua de dimineata, fierbinte, ca sa ma incalzeasca pe frigul asta de s-a lasat in ultima vreme iar cafeaua mi-a amintit de mica escapada de acum aproape doua saptamani asa ca am zis ca despre asta va voi povesti azi.

M-am trezit intr-o sambata dimineata torida, era mult prea devreme pentru sambata dar prea cald ca sa mai dorm si oricum la 10 trebuia sa fiu la Casa Presei pentru ca urma sa plec, impreuna cu alte bloggerite, la Ploiesti. Atunci cand am primit invitatia de a merge la Coffeol m-am entuziasmat pentru ca Ioana ma ispitise deseori cu check-in-urile ei la Coffeol Ploiesti si Brasov, insotite de poze, bineinteles, si imediat mi-a venit in minte cea cu o cana de caramel macchiato.

Ajunse la Coffeol, am descoperit un loc frumos, luminos, o cafenea moderna perfecta pentru o iesire cu fetele. In ceea ce priveste cafeaua, mi-a fost foarte usor sa ma hotarasc: caramel macchiato. Dar cand am vazut bunatatile din vitrina cu prajituri cu greu am reusit sa aleg ceva si nu am fost singura, eu personal as fi mancat cate o prajitura din fiecare dar cum incerc sa fiu "cuminte" m-am oprit la Specialitatea cu fructe de padure.


Pe parcursul evenimentului am aflat mai multe despre cafea si despre Coffeol, am vorbit despre starea de zen, despre dragoste, gandire pozitiva si armonie sufleteasca. Gabriela Maalouf, consilier dezvoltare personala, a vorbit despre importanta unui ritual de dimineata intr-un cuplu, acele cateva momente de liniste in care aveti timp sa vorbiti despre una, alta, sa va faceti planuri pentru ziua ce urmeaza. Eu am participat si la o degustare de bauturi si am constatat ca si daca mi-as dori, nu as avea prea multe sanse sa ajung de profesie degustator. Evenimentul s-a incheiat cu un concert frumos de vioara si percutie sustinut de trupa 2 Man Show, alcatuita din Iustin Galea si Bogdan Niculicea.

"Ne dorim ca, in cafenelele noastre, clientii sa poata simti caldura pe care o gasesc si la ei acasa. Caldura transmisa atat prin designul cafenelei, cat si prin serviciile oferite de echipa Coffeol.
La noi veti gasi produse de foarte buna calitate, variate tipuri de cafea, ceaiuri, deserturi, iar fiecare isi poate alege ceea ce si-ar dori sa serveasca, indiferent ca este la el acasa sau la Coffeol" Elena Nica, Manager Coffeol Romania


Va spun sincer ca va invidiez pe voi, cei din Ploiesti si din Brasov iar daca nu ati apucat sa ajungeti pana acum la Coffeol, va recomand. Si pana o sa deschida in Bucuresti (sper sa deschida) cu siguranta voi profita de fiecare ocazie pentru a ma opri pe la ei pentru o prajitura si o cafea/chai latte.

Cei de la Coffeol au facut si un videoclip dragut, daca sunteti curioase sa si vedeti cum a fost.


Coffeol Ploiesti este in Ploiesti Shopping City iar in Brasov este la adresa Michael Weiss, nr. 18.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

3 comments:

  1. Mi s-a facut tare pofta de-o prajitura.:)

    ReplyDelete
  2. Daca stiam ca mergeti veneam si eu. :( M-am gandit ca voi fi singura cuc. :))

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram