Charlotte Tilbury Magic Foundation


A trecut cam mult timp de cand nu v-am mai povestit cu lux si amanunte despre un fond de ten insa cum am folosit atat in tutorialul acesta, si l-am pomenit si printre favoritele lunii Noiembrie, am zis ca ar cam fi vremea sa va dau mai multe detalii despre Charlotte Tilbury Magic Foundation.

Eram super curioasa, de fapt inca sunt, sa incerc niste produse Charlotte Tilbury pentru ca vuiesc blogurile de laude la adresa lor iar produsele in sine arata de vis. Atunci cand s-a lansat Magic Foundation m-am tot uitat la clipurile pe care le-a postat Charlotte pe canalul ei de Youtube asa ca va imaginati cat de entuziasmata am fost sa vad cum e pe propria piele.

Incepand cu ambalajul, pot spune ca imi place si nu prea. Arata bine, fiind de sticla si cu un capac Rose Gold, ca o prima impresie pot spune ca arata foarte bine. Insa capacul nu sta bine si iese foarte usor, lucru problematic daca il tii prin portfard iar pompa este din plastic si nu prea arata a un produs premium pentru care platesti un pret.


Dar trecand peste ambalaj, haideti sa vorbim despre nuante. Sunt 15 nuante care variaza de la unele foarte deschise pana la foarte inchise. Eu am nuanta 3 care ar parea perfecta dupa graficul de pe site insa nu e chiar asa. Este o nuanta foarte inchisa pentru mine si mi-am cam luat teapa insa nuanta 2 era cu subton roz, 3 cu subton neutru, deci nu prea aveam alta alegere. Inainte de a filma tutorialul in care l-am folosit, am avut grija sa folosesc autobronzant pentru a aduce si corpul la aceeasi nuanta cu fondul de ten deci probabil ca la vara as putea sa-l folosesc. Deci, concluzia mea e ca, desi sunt multe nuante disponibile, mi se pare ca ar mai trebui cateva intre.

Formula este usor cremoasa si emolienta insa se intinde foarte usor, nu se simte neplacut pe ten iar acoperirea este una medie spre mare. Roseata, pete, pistrui, le acopera bine deci daca vreti ceva care sa ascunda aceste probleme, Magic Foundation se incadreaza foarte bine. Daca nu, "a little goes a long way". Dupa aplicare tenul se simte foarte bine la atingere, catifelat si nu ramane deloc lipicios deci puteti foarte bine sa sariti peste partea de fixare cu pudra.



La aplicare am folosit atat Beautyblender/dupe, cat si pensula sau chiar degetele. Imi plac toate dar in functie de efectul pe care-l vreau aleg una sau alta. Pentru o acorperire mare imi place metoda cu Beautyblender si mers in straturi fine succesive. Mi se pare ca asa reusesti sa cresti cel mai bine acoperirea si daca se intampla ca tenul sa fie mai uscat sau descuamat pe anumite portiuni, aplicand asa fondul de ten nu le vei deranja si produsul se aseaza frumos peste. Cand vreau o acoperire mai mica si un aspect aproape invizibil pensula este alegerea mea si aici mi-a placut mult sa folosesc Bdellium 949 sau Real Techniques Contour Brush. Imi plac aceste doua pensule pentru ca pot intinde foarte bine produsul insa nu incarca foarte mult tenul asa cum ar face o pensule de buffing. Iar pentru o aplicare super rapida, degetele sunt cheia.

Ca finish, as zice ca acest fond de ten e usor satinat, nici foarte mat, nici foarte dewy, mai ales daca il aplicati cu pensula sau degetele. Nu este un fond de ten matifiant iar de-a lungul zilei nu face o treaba nemaipomenita pentru a tine sebumul sub control insa chiar si asa mi se pare ca rezista foarte. Imi place cum arata pe ten si mi se pare ca pentru un fond de ten cu asa acoperire arata bine, nu incarca tenul si nu e ca o masca. Iar daca il aplicati intr-un strat mai subtire va arata si mai bine. Dar nu sunt tocmai incantata de cum arata in zonele cu pori dilatati si cu siguranta nu este "poreless" asa cum zice Charlotte.


Ca un punct in minus, pe langa pompita cam urata si care se murdareste instant, ar fi faptul ca este un fond de ten parfumat si cum eu folosesc Skinoren pentru depigmentare am tenul si mai reactiv in acele zone, imediat am simtit o usoara usturime. 

Ca o o conlcuzie, chiar daca imi place fondul de ten Charlotte Tilbury Magic Foundation, nu pot spune ca m-a dat pe spate. Inafara de acoperirea buna, nu mi se pare nimic foarte special incat sa-si merite pretul. Benefit Big Easy de exemplu arata mult mai bine pe tenul meu si as putea spune ca inca nu am gasit un fond de ten mass market care sa-i semene. In schimb, Ivatherm Joviale mi se pare ca se aseamana destul de bine ca formula cu Magic Foundation, fara a avea o acoperire atat de mare.

Magic Foundation costa 30 lire iar produsele Charlotte Tilbury se gasesc on-line pe site-ul Selfridges.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram