Top 6 preferate actuale OPI

RO: Saptamana trecuta va spuneam in clipul cu produse mass market preferate ce mult imi plac ojele OPI dar nu se incadrau in tema saptamanii. Nu-i nimic, pentru ca a acum despre ele am sa va vorbesc astazi si am sa va prezint cam care ar fi cele 6 nuante dupa care imi fug ochii momentan atunci cand ma uit in sertarul in care e colectia OPI. S-ar putea sa va surprind chiar pentru ca, spre deosebire de alte dati cand predominau creme-urile, veti vedea ca acum se afla in minoritate.


Teas-y Does It


Desi cand am fost la Top Beauty Trade Show la inceputul lui Octombrie eram sigura ca nu mai iau nicio oja OPI, nici nu ma atragea vreuna in mod special, asta pana sa vad Teas-y Does It. Este un visiniu foarte inchis cu sclipici fin holografic care variaza de la roz la galben si verde, in functie de cum cade lumina. Nu este foarte evident sclipiciul si e nevoie de lumina puternica pentru a fi remarcat dar asta nu-i fura din farmec si mi se pare perfecta pentru toamna-iarna. Inclusiv formula e prietenoasa pentru ca, fata de urmatoarele doua oje cu sclipici, este opaca din doar doua straturi.

On Her Majesty's Secret Service


Am mai pomenit-o pe blog si in continuare, dupa aproape doi ani, se numara printre preferatele absolute datorita nuantei atat de speciala. Doar ca formula ojei este destul de lichida si pentru a fi complet opaca trebuie aplicate neaparat 3 straturi.

It's My Year


Daca sunteti curioase ce voi purta pe unghii de sarbatori, va spun sigur ca It's My Year va fi printre ele cu siguranta. Are aceeasi formula ca On Her majesty's Secret Service deci trebuie sa aplicati 3 straturi pentru a fi opaca dar sunt sigur ca si pe voi va va cuceri movul plin de sclipici auriu care iti atrage instant atentia.

Coca Cola Red


Iata si prima oja creme si bineinteles ca este un rosu creme. Ojele rosii OPI sunt o slabiciune a mea iar dintre cele pe care le am in colectia, cea din colaborarea Coca Cola de anul trecut este momentan preferata mea. Are o formula excelenta si este opaca dintr-un strat deci merge de minune daca sunteti pe fuga iar culoarea este una clasica, un rosu deschis foarte frumos care se potriveste oricui.

Thanks A Windmillion


Imi plac mult ojele in culori usor cenusii, mai palide, ca un gri colorat sa-i spunem, iar Thanks A Windmillion mi-a atras atentia inca de la lansarea colectiei Holland in 2013. Este un verde pal creme care se aplica usor, se usuca repede si arata foarte interesant pe unghii.

OPI Venice the Party?


Un turcoaz superb metalizat, este una dintre ojele editie limitata din colectia Venice de anul acesta. Poate asa nu va spune multe culoarea, insa trebuie s-o vedeti pe unghii si va va cuceri.


***

Care e preferata voastra? 

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

3 comments:

  1. Tease-y Does It e prima, da? Ma simt mandra! :D On Her Majesty's Secret Service e urmatoarea mea preferata dintre cele prezentate de tine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, merita, merita, e tare frumoasa si bine a fost ca mi-ai zis atunci impresii la cald despre ea. Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram