Ins & Outs #11

RO: A trecut ceva vreme de cand nu v-am mai prezentat produsele care au intrat sau iesit din rutina mea de ingrijire si am zis ca nu ar strica sa va mai pun la curent cu ce produse mai folosesc si la acre am renuntat. Ce-i drept, nu sunt foarte multe pentru ca am ramas destul de constanta, doar lotiunile de corp sunt in continua rotatie asa ca nu am sa le mentionez, doar produsele de machiaj se schimba permanent si chiar ma bucur de asta. De la ultima reorganizare a colectiei mele si de cand mi-am aranjat si fardurile in paleta Melkior parca tot imi vine sa experimentez si sa tot alternez produsele dar si culorile.

Dar, revenind la articolul de astazi, iata care sunt cam cele mai importante schimbari in rutina


OUT: Dove Intensive Repair Conditioner de care deja v-am scris, l-am terminat si nu cred ca voi reveni prea curand la el pentru ca am alte cateva produse pe care vreau sa le incerc.
IN: Joico K-Pak Conditioner pe care l-am pomenit si ieri printre favoritele lunii Iunie. El este inlocuitorul lui Dove.

OUT: ACM Sebionex Foaming Gel este un produs pe care abia asteptam sa-l incerc dar am vrut sa termin inainte spuma Balea Med Ultra Sensitive despre care nu am mai scris absolut nimic pentru ca a fost scoasa de pe piata. Insa, gelul ACM a fost o mare dezamagire pentru mine - probabil si pentru ca eram atat de curioasa cum e - pentru ca, desi am un ten mixt cu portiuni grase a reusit sa mi-l usuce. Nu am mai simtit ca ma tine fata dupa ce ma spal de foarte mult timp dar asta am patit atunci cand am folosit acest gel si pe langa asta, parfumul din produs imi irita ochii si imediat cum dau cu gelul pe fata incep sa-mi lacrimeze ochii. Din pacate, nu este primul produs ACM cu care patesc asta deci e ceva cu parfumurile lor din produse.
IN: Balea Med Ultra Sensitive Waschgel este produsul care a inlocuit spuma amintita mai sus si pot spune ca imi place, textura este gel insa se simte si usor cremos, nu imi usuca tenul, este bine formulat si este chiar foarte ieftin. Probabil voi reveni si cu un review pentru el.

OUT: Derma E Soothing Toner este un produs pe care l-am avut in trecut si mi-a placut foarte mult, am si scris despre el si am fost incantata sa-l am din nou in rutina mea. Din cauza tenului meu actual, am zis ca am sa-l folosesc pentru hidratare dimineata, inaintea aplicarii cremei cu protectie solara. Doar ca dupa cateva ture de ten iritat destul de rau - de va povesteam eu ca pana si pleoapele ma usturau ingrozitor - am constatat ca el era produsul care-mi strica tot feng shui-ul in rutina. Si-mi pare atat de rau ca nu-l pot folosi si nu stiu daca sa-i mai dau o sansa mai incolo sau nu.

IN: Baia Bunicii Agafia Masca faciala purificatoare cu argila pentru ten mixt/gras este un produs disponibil la Cosmetica Verde iar eu am luat-o din magzinul lor din Mega Mall (este la subsol, nivelul -1) si este un produs rusesc. Este o masca cu argila, formulata bine cu un ambalaj igienic dar si practic iar un plic are 100 g si costa 10 lei. Mie mi s-a parut foarte bun pretul si am luat-o, chiar voiam asa ceva de ceva timp, avand in vedere ca va tot povestesc despre tenul meu mixt. Am folosit-o deja o data si nu am avut nicio problema, nu m-a usturat tenul, culoarea produsului este albicioasa, deci nimic de speriat, mirosul e placut iar tenul arata bine dupa ce am folosit-o insa vreau sa o pun in actiune dimineata pentru a studia mai bine efectele absorbante.

IN: Masca pentru par Gliss Oil Therapy Elixir este un alt produs de ingrijire a parului pe care l-am introdus in rutina pentru ca parul meu a fost foarte uscat in ultima perioada si asta a fost un impuls sa ma mobilizez pe partea de ingrijire asa ca am bagat in rotatie mastile din amestecuri de uleiuri inainte de spalare si aceasta masca Gliss dupa. Nu o folosesc la fiecare spalare pentru ca am si balsamul Joico si inca nu mi-am facut o parere clara despre efectele ei, voi reveni cu impresii pe blog cand va fi cazul, insa va pot spune ca este nemaipomenita pentru pensulele mele din par natural. 

IN: Sephora Face Konjac Cleansing Sponge este singurul dintre produsele mentionate pe care nu am apucat sa-l folosesc dar abia astept. Face parte din noutatile Sephora pentru aceasta toamna si vreau sa-l filmez nefolosit. Cred ca sunteti deja familiare cu acesti bureti naturali pe care ii folosesti impreuna cu un cleanser pentru ca au devenit foarte populari in toata lumea si iata ca Sephora are acum propria varianta. Cu greu m-am abtinut sa nu-l desfac si sunt super curioasa cum e pentru ca e primul astfel de burete pe care am sa-l folosesc. Deci, mai aveti putina rabdare pana cand voi reveni cu detalii despre acest burete dar si despre celelalte noutati pe care ni le-a pregatit Sephora

***

Cam atat pentru azi, va urez un weekend placut si ne revedem Duminca. Va pup!

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

10 comments:

  1. sa le folosesti cu drag pe cele noi introduse. O sa ma uit si eu dupa masca aia!

    ReplyDelete
  2. Mie nu imi place gelul de fata de la Balea! Mi se pare asa gumos, nu stiu cum sa explic, dar nu ma incanta deloc.
    Si eu sunt tare curioasa cum e buretele konjac sephora. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, inteleg, e mai ciudata consistenta dar mie imi place cum se simte. Pup :*

      Delete
  3. Si eu mi-am luat gelul Balea dupa ce am citit de el la abeautytale. Chiar imi place! si cred ca raman la el!

    ReplyDelete
  4. Gelul de la Balea, mi-am adus cu mine 2 bucati+lotiunea micelara. Le iubesc, sunt atat de blande cu tenul meu.....
    Abia astept sa iti aflu parerea despre buretelul de la Sephora!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uite lotiunea micelara nu am apucat s-o incerc dar o trec pe lista. Pup :*

      Delete
  5. OMG au magazin in MegaMall?! Chiar ieri am fost acolo si intamplarea a facut sa ma duc la -1 pt Carrefour :)). O sa trec luni iar sa vad ce-mi face cu ochiul din mascute :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sunt atat de incantata ca sunt toate la un loc in Mega Mall, Carrefour, DM, Cosmetica Verde si Kallos <3 Si eu m-as mai uita acum si la celelalte masti. Pup :*

      Delete
  6. Alt gel cu consistenta ciudata e cel de la Lidl, care imi cam usuca fata. Eu am acum Gerovital Plant, dar pe viitor as incerca gelul Balea.
    Am inceput de curand sa folosesc masca Gliss Total Repair - mi se pare chiar faina, vad ca si tu esti incantata de a ta, asa ca incep sa-mi formez o impresie buna despre mastile lor de par.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram