Benefit Roller Lash review


RO: A venit timpul sa va vorbesc mai mult despre rimelul meu preferat in ultima vreme si cel pe care l-am folosit in special in ultimele 2 luni: Benefit Roller Lash. Daca va aduceti aminte, l-am mentionat si in favoritele lunii Mai si de cand l-am incercat a fost cam singurul rimel pe care l-am folosit atunci cand ieseam din casa machiata si l-am tradat doar atunci cand filmam ceva pentru Youtube sau pozam vreun machiaj special pentru blog.


Roller Lash este al treilea si cel mai nou rimel lansat de Benefit iar periuta lui este de cauciuc/silicon cu o parte concava si alta convexa iar perii difera in functie de parte. Cea concava are peri mai scurti pe care imi place sa-i folosesc la inceput pentru ca aplica foarte bine produsul pe gene si din cauza formei pot intra foarte bine la radacina genelor iar partea convexa are peri mai lungi si imi place s-o folosesc la final pentru o alungire si definire mai buna a genelor.



Formula nu este foarte lichida, ci mai degraba usor cremoasa si pana s-a mai uscat putin trebuia sa am grija ca de fiecare data sa curat periuta de excesul de produs pentru a fi sigura ca nu va incarca excesiv genele.

Si daca tot am pomenit de gene, sa va spun de ce m-a cucerit atat de repede Benefit Roller Lash: ofera atat volum cat si alungire, periuta incarca uniform toate genele dar cel mai mult mi-a placut definirea pe care o ofera si dupa care tanjeam atunci cand foloseam L'Oreal Miss Manga. Cei de la Benefit spun ca nu vei mai avea nevoie de clestisor de gene pentru ca ti le si curbeaza insa cum genele mele sunt natural asa, chiar nu va pot spune mai multe detalii si nici daca genele raman asa de-a lungul zilei. Dar efectiv ochii mei par mai deschisi si usor mai mari


De-a lungul zilei rezista bine, fara sa se sfaramiteze si sa cada sub ochi iar demachiatul lui se face usor si o lotiune micelara este de ajuns pentru a indeparta rimelul de pe gene. 

Inca un rimel Benefit care nu m-a dezamagit si daca nu ati vazut, va invit sa cititi review-ul comparativ pentru celelalte doua variante, Benefit BADgal Lash si They're Real!. Totusi, desi mi-a placut atat de mult Roller Lash, in continuare preferatul absolut este They're Real si, desi am o groaza de rimeluri neincepute, ma tenteaza sa mi-l iau din nou.

Produsele Benefit se gasesc exclusiv in Sephora iar pretul rimelului e undeva pe la 100 lei insa recent Sephora Romania a introdus multe produse in variante mini/travel, inclusiv rimelurile Benefit care costa 48 lei iar pe mine m-a tinut varianta mini a lui They're Real cat un rimel normal.


Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

8 comments:

  1. daaa, il folosesc acum, super este!

    ReplyDelete
  2. Il trec si eu pe wish list,chiar m-ai facut curioasa :) Pupici

    ReplyDelete
  3. Periuta nu seamana cu cea de la Maybelline Sensational?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ba da si d-asta ma gandeam sa incerc si rimelul Maybelline, mai ales ca am auzit ca este foarte rezistent. Pup :*

      Delete
  4. Daca vrei sa mergi la sigur, poti incerca They're Real. Despre el nu-mi amintesc sa fi citit vreo parere negativa. Pup :*

    ReplyDelete
  5. Good to know! Eram in cautarea unui rimel bun :D
    www.emilia-nita.ro

    ReplyDelete
  6. Si mie imi place acesta foarte mult. Chiar se vede o diferenta mare intre genele naturale si cele date cu Roller Lash.
    Asa mult ma bucur de produsele mini, ar trebui ca mai multe branduri sa "adopte" ideea asta.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram