Monthly review: Februarie 2015

RO: Din pacate, am luat din nou o pauza de la blog si mi-a parut rau de multe ori pe parcursul saptamanilor astea ca nu apucam sa postez dar uneori apar diverse situatii si la momentul respectiv mi s-a parut cea mai buna alegere dar sper sa revin la ritmul normal. 

Pentru ca este sfarsitul lunii, revin pe blog cu obisnuita retrospectiva a lunii. Chiar daca am lipsit de pe blog, am descoperit si incercat destule produse noi care mi-au placut si m-au impresionat dar au fost si cateva dezamagiri despre care am sa va povestesc cu alta ocazie.

#InstaFebruarie


  1. am profitat de promotia din DM pentru noile Astor Style Lip Lacquers si mi-am luat nuanta 150 despre care am sa va povestesc maine sau duminica
  2. nu uitati de promotia pentru gama ITOPIK care este valabila si in Martie 
  3. avantajul de a avea un var pasionat de ceai, la fel ca mine: mi-a trimis din Anglia ceaiuri Yorkshire si Teapigs, despre care am tot auzit pe canalele de Youtube pe care le urmaresc. Si ca sa se distreze, mi-a trimis si Marmite care mi se pare odios
  4. imi era dor de parul roscat pe care l-am avut acum foarte multi ani, in liceu, asa ca am luat cea mai intensa nuanta de Loncolor pe care am gasit-o si voi reveni cu mai multe detalii
  5. toata luna am preferat doar un machiaj minimal dar mereu am folosit cate un ruj intens
  6. surpriza pe care am copt-o pentru Valentine's Day, in poza fiind portfardul in care i-am pus produsele Stefanei
  7. cutiuta editie speciala NIVEA a venit la fix luna asta, ador cutiile de metal si imi place sa le colectionez iar balsamurile de buze au fost foarte apreciate, cel cu visine de mine si cel clasic de za bf
  8. rimelul meu preferat in acest moment, L'Oreal False Lash Wings, si urmatorul pe lista de incercat, Miss Manga, sunt supercurioasa sa vad cum e
  9. nu mai incercasem astfel de sucuri, dar mi-au placut mult cele Sloop, mai ales cel cu visine, mi se par perfecte cand esti pe drumuri si ai nevoie de o doza de energie si o alternativa mai buna la dulciuri. Le gasiti in InMedio, 1minute, voyage si socoffee si pana la sfarsitul lunii vin cu o surpriza. 


Preferatele lunii



NIVEA Creme Care
Cream Shower si Cream Soap

Doua produse care au devenit indispensabile in ultima luna pentru ca sunt blande si nu usuca pielea, un lucru minunat pentru o posesoare de zone uscate si care a cam sarit peste aplicarea cremei hidratante in ultima vreme. Sapunul chiar a venit la fix pentru ca am observat ca cel pe care il foloseam inainte imi cam usca mainile.

Dove Intense Repair Conditioner
*review*

Pe care vi l-am prezentat deja pe scurt in postarea Ins & Outs si despre care imi mentin parerea, d-asta il si mentionez din nou aici.

CHI Argan Oil
*review*

Si despre el v-am povestit in postarea Ins & Outs iar de cand il folosesc, mai ales de cand il folosesc in combinatie cu balsamul Dove, am vazut o imbunatire clara a parului si nu se mai electrizeaza atat de mult, se aseaza mult mai frumos si arata mai bine chiar si fara sa--l aranjez in vreun fel. Puncte bonus pentru mirosul nemaipomenit. 

La Roche Posay Cicaplast Mains

Este o crema de maini lansata la inceputul anului si care contine 30% glicerina si 4% niacinamide. Eu sunt o mare fana a orice contine niacinamide, cu motive intemeiate si ma bucur ca entuziasmul meu pentru acest ingredient trezeste curiozitatea. Atunci cand am auzit procentul mare pe care il contine crema m-am gandit la un singur lucru: oare cum o fi daca o aplic pe ten? Dar ca sa nu ma lungesc aici prea mult, am inclus-o printre preferate pentru ca este o crema de maini nemaipomenita, chiar salvatoare pentru pielea extrem de uscata pe care am avut-o. Hidrateaza excelent dar din cauza cncentratiei mare de glicerina (care lasa pelicula la suprafata pielii) am folosit-o doar seara. 

Bioderma Atoderm Nutritive

Desi tenul meu nu mai are portiuni uscate, au fost zile, de fapt seri in care am simtit nevoia unei hidratari suplimentare si am aplicat crema Bioderma. Si-a facut treaba foarte bine si a adus acel plus de ingrediente emoliente pe care il voiam fara sa incarce prea mult tenul pentru ca dimineata nu imi simteam tenul mai gras decat in mod normal. Si in continuare, o folosesc zi de zi in zona ochilor.

Xtreme Lashes Long Lasting Brow Pen in Deep
*review*

Pentru ca m-am nuantat roscata am adaptat si culoarea sprancenelor. Niciodata nu mi-a fost mai usor sa-mi conturez sprancenele decat cu aceasta carioca iar timpul acordat acestui pas a scazut dramatic. Daca vreti sa cititi mai multe detalii, puteti citi articolul dedicat tusului de sprancene Xtreme Lashes.

Lioele Blooming Shimmer Pearl Base
*review*

Va spuneam ca am purtat doar un look minimal iar aceasta baza, folosita pe post de iluminator asa cum am scris si aici, a completat foarte frumos machiajul.

Bourjois Silk Edition Powder
*review*

In ultima vreme am folosit numai pudre Bourjois. Imi place mult cea Silk Edition, este fina, nu incarca tenul, matifiaza bine tenul si imi place ambalajul foarte mult. Mi-a placut atat de mult incat o iau si in geanta, pentru retusuri.

***

Pentru voi cum a fost aceasta luna si ce produse interesante ati descoperit?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram