Inglot #360 Nail Enamel

inglot 360 nail polish swatch cover

RO: In Monthly review: Ianuarie 2015 v-am spus ce oja urmeaza sa va arat asa ca ma tin de cuvand iar astazi puteti admira oja Inglot 360. Dupa cateva oje teal, simteam nevoia de putina culoare si nu orice, ci una cu totul diferita asa ca am deschis sertarul de oje si am inceput sa ma uit prin ojele pe care nu vi le-am aratat pe blog. M-am oprit asupra celei Inglot.

inglot 360 nail polish

Si chiar ca ce culoare: o nuanta intensa si calda de roz cu un sclipici foarte fin perlat (dar care nu se observa deloc pe unghii si abia daca se observa in sticla),  perfecta pentru primavara si vara. Initial mi s-a parut ca seamana cu OPI Hey Baby, dar Inglot 360 este mai roz si mai deschisa ca nuanta. Formula mi s-a parut foarte buna, cremoasa, nu foarte apoasa cat sa trebuiasca sa aplici multe straturi nici prea vascoasa si asa sa se usuce greu, s-a aplicat frumos si uniform, e nevoie sa aplicati doua straturi si se usuca repede. Din nou, pensula era una clasica, rotunda, subtire cu peri lungi dar, din fericire, consistenta ojei usureaza aplicarea. De la Inglot am mai incercat doar oja O2M 622 dar din cele normale Nail Enamel nu, asa ca am fost placut impresionata si am de mult timp o alta oja in wish list. 

inglot 360 nail polish swatch

inglot 360 nail polish vs OPI Hey Baby

Gama de nuante este foarte, foarte mare si gasiti orice culoare vreti  dar puteti sa va uitati aici pentru a vedea orientativ ce nuanta sunt iar pretul unei oje este 42 de lei.

Cum vi se pare oja? Ati inacercat vreo oja Inglot Nail Enamel?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. Nu am încercat nici o oja Inglot dar imi place rezultatul! Imi place luciul ei si culoarea aleasa de tine este foarte calda si placuta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi place mult faptul ca e un roz cald, pe cele reci nu le suport pe unghii. Pup :*

      Delete
  2. arata foarte bine, eu as purta-o vara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu probabil ca o voi purta mai mult primavara si vara, dar m-am gandit sa v-o arat din timp ;) Pup :*

      Delete
  3. Arata fantastic pozele tale, nu ma satur uitandu-ma la ele. Swatch-ul e perfect. M-ai facut sa-mi doresc oja asta, mai ales ca tocmai azi ma gandeam ca nu am o oja roz care sa nu fie tipatoare :))

    ReplyDelete
  4. Mmm ce culoare primavaratica! Arata super fain! :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram