Parfumul



RO: Cum nu am mai făcut un tag de foarte mult timp şi pentru că mi s-a părut interesant acesta m-am gândit să-l fac şi eu, aşa o chestie uşoară, ca pentru duminică. :) Ca orice femeie, sunt o mare iubitoare de parfumuri, pantofi, genţi, haine...oops, staţi că deja deviem. :P

Deci, parfumurile...le-am descoperit prin clasa a 9a, nu ÅŸtiu cum o mai fi acum, dar pe atunci nu era aÅŸa la modă să te parfumezi, cel puÅ£in nu la acea vârsta. ÃŽn generală, doar aÅŸa, pentru zilele de naÅŸtere, când trebuia să merg la o petrecere,  mai furam parfumul mamei pentru a mă da cu el, pe atunci nu era o varietate mare, deh, anii '90. AÅŸadar, primul parfum descoperit ÅŸi cumpărat încă este printre preferatele mele ÅŸi cred că va rămâne până la adânci bătrâneÅ£i, l-am cumpărat cu banii strânÅŸi din colindat ÅŸi ce am mai primit de Crăciun, am fost foarte mândră de mine. Iar de atunci, am început, uÅŸor, uÅŸor să tot strâng parfumuri, la un moment dat chiar îmi plăcea să le păstrez sticluÅ£elele, ca un fel de colecÅ£ie, dar când m-am mutat nu le-am mai cărat cu mine. :( ÃŽn general, îmi plac parfumurile dulci ÅŸi am o afinitate specială către cele care conÅ£in vanilie.

Dar să trecem şi la întrebările acestui tag. :D

1. Ce parfum ai cumpăra la nesfârşit?

Nu e doar unul ar fi 3: Givenchy Hot Couture, Givenchy Very Irresistable şi Lancôme Hypnôse, le ador pe toate, nu aş rezista dacă aş şti că-mi lipseşte unul din ele.

2. Câte parfumuri ai?

Uhm, cred că vreo 8-10, nu sunt multe, nu-i aşa? ;;)

3. PParfumul din colecţia ta pe care îl foloseşti cel mai des?

În ultimul timp am folosit foarte des Enigma de la Oriflame, pentru că este parfumul pe care-l încarc în Travalo, şi cum iau Travalo peste tot, e uşor să-l folosesc pe ăsta.

4. Primele 3 parfumuri preferate.

Cum scriam mai sus
  • Givenchy Hot Couture
  • Givenchy Very Irresistable
  • Lancôme Hypnôse
5. Un parfum care nu ţi-a plăcut.

Simplu: Lancôme Poême. Mi s-a părut greÅ£os de dulce ÅŸi prea puternic. Mie-mi plac parfumurile dulci, dar ăsta mi s-a părut parcă prea mult, pe mine. ÃŽn schimb, mama lui iubi am înÅ£eles că mereu primea complimente atunci când îl folosea. Ah, ÅŸi ar mai fi Chanel No. 5. Da, cel mai vândut parfum al tuturor timpurilor, nu îmi place, nu îmi plac notele lui, oricât aÅŸ vrea. 

6. Un parfum dulce.

Lancôme La vie est belle, este următorul parfum pe care vreau să-l iau.

7. Brand-ul preferat de parfumuri.

Nu ştiu dacă aş putea să spun că am unul preferat, dar tind să acord ceva mai multă atenţie atunci când apare un nou parfum Givenchy sau Lancôme, dacă tot preferatele mele aparţin acestor case.

8. Magazinul din care îţi cumperi parfumuri cel mai des.

Duty free. :))

9. Parfumurile dominante în fiecare anotimp.

Hm, cred că iarna îmi place mult mai mult să port Hot Couture iar vara Hypnôse, dar abia aştept să se mai încălzească că să iau la purtat cel mai nou intrat parfum în colecţie: GAP 1969. :)

10. Cu ce parfum te asociezi ca femeie.


Fără discuţie Hot Couture, este parfumul de care vă povesteam în introducere, numai când îl folosesc parcă mă binedispune mult timp a fost "my signature scent". Atunci când mi-am deschis blogul şi aveam un pseudo-header, era şi el p-acolo, apoi, în tema precedentă, cu slide-uri, iniţial am avut unul cu o poza tot cu Hot Couture, pentru că eu consider că mă reprezintă şi am vrut să includ atunci în design-ul blogului lucruri care mă reprezintă.

***

Am citit pe undeva şi despre parfumurile preferate pentru bărbaţi şi chiar mi-a plăcut şi aş vrea să vi le împărtăşesc pe ale mele. În primul rând Givenchy Very Irresistable for men mi se pare tare...irezistibil. Nu e de mirare că după ce mi-a plăcut atât de mult parfumul pentru femei să mă cucerească, de când l-am mirosit pentru prima oară, şi cel pentru bărbaţi. Încă un parfum preferat ar fi Roma de la Laura Biagiotti, este parfumul lui iubi dar îmi place şi mie la nebunie, chiar am avut Roma, varianta pentru femei, dar cea pentru bărbaţi e mult mai mişto, e mai special parfumul. :)

***

Şi dacă tot e vorba de parfumuri, mi s-a părut ocazia perfectă să va arăt acest filmulet, v-am zis eu că pur şi simplu nu-mi plac notele parfumului Chanel No. 5, dar povestea lui este de-a dreptul fascinantă.


Care sunt parfumurile voatre preferate?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram