My new favorite toy


RO: Este trio-ul de conturare de la Sleek, Face Form. Deși există deja de mult timp Face Contour Kit, cei de la Sleek s-au gândit să incorporeze într-o singură paletă toate elementele folosite pentru conturarea feței: o nuanță de contur mată, highlighter și blush sau bronzer și au conceput câte o astfel de combinație pentru diversele tipuri de ten:

Sleek Face Form in Fair

Sleek Face Form in Light

Sleek Face Form inMedium

Sleek Face Form in Dark

Fair și Light sunt aproape identice, din poze doar nuanța de contur este diferită, highlighter-ul pare identic iar fardul de obraz este Rose Gold pentru ambele. Celelalte două palete, Medium și Dark conțin bronzer în loc de fard de obraz.

ÃŽncă de când am primit vestea că va apărea Sleek Face Form am È™tiut instant că vreau paleta pentru că deja aveam în wish list Face Contour Kit-ul, din vară de când l-a folosit Adina în machiajul pe care mi-l făcuse iar blush-ul Rose Gold îl voiam dar nu atât de mult, Face Form combină cele două produse într-unul singur.

  • Ambalajul este asemănător cu cel al paletelor iDivine, negru, simplu, rezistent È™i cu o oglindă mare, foarte utilă atunci când sunteÈ›i în oraÈ™ È™i vreÈ›i să retuÈ™aÈ›i puÈ›in machiajul sau când plecaÈ›i în călătorie. Ca să vă faceÈ›i o idee de mărimea kit-ului, este cam 3 sferturi dintr-o paletă iDivine. 
  • ConÈ›ine 20 g, față de 22 g cât aÈ›i obÈ›ine dacă aÈ›i aduna cantitatea unui Face Contour Kit cu cea a unui blush. 
  • DiferenÈ›a È™i marele avantaj al Face Form față de Face Contour Kit este că îl găsiÈ›i în 4 combinaÈ›ii diferite față de 2, deci È™anse mult mai mari ca nuanÈ›ele să vi se potrivească. Eu am ales varianta Light, pentru că Adina folosise kit-ul Light È™i È™tiam deja că mi se potriveÈ™te nuanÈ›a de conturare. 
  • Ca textură, nu se compară cu alte produse mai scumpe, nu sunt mătăsoase la atingere, sunt mai dure dar nici nu sunt prăfoase 
  • M-am gândit să fac È™i o comparaÈ›ie între nuanÈ›a pe care o folosesc de aproape un an pentru conturare, Benefit Hoola, È™i cea din kit. Mă gândeam că poate descopăr vreun dupe, dar n-a fost să fie, Hoola este ceva mai deschis È™i cu un alt subton. NuanÈ›a de contur din Face Form este mai roÈ™iatică, sper să se observe È™i în poze, mi-a fost destul de dificil să-i surprind acel subton, cred că cea mai exactă poză este cea unde apare È™i Hoola. E posibil ca nuanÈ›a din kit-ul Fair să fie mai apropiată. 
  • DeÈ™i nuanÈ›a de contur este este mai închisă decât Hoola, este destul de slăbuță ca pigmentaÈ›ie È™i atunci când am vrut o conturare mai puternică a fost nevoie să revin de câteva ori pentru a obÈ›ine rezultatul dorit. 
  • ÃŽn ceea ce priveÈ™te pigmentaÈ›ia iluminatorul È™i Rose Gold stau mai bine. 
  • ÃŽmi place tare mult Rose Gold, deÈ™i mă feresc în general de farduri de obraz sidefate È™i îmi era frică de particulele aurii pe care le are, mă gândeam să nu-mi evidenÈ›ieze porii dilataÈ›i. Dar nu mi s-a părut că o face, rezultatul e mai "glowy" dar foarte plăcut. 
  • Și dacă tot vorbim de copii, fardul de obraz Rose Gold este o versiune mai accesibilă a renumitului Nars Orgasm, nu este identic, dar aduce. :) Dar din nou este o chestie de subton, Orgasm fiind mai rozaliu iar Rose Gold mai "piersiciu". 
  • ÃŽl găsiÈ›i fie la Sleek Makeup la preÈ›ul de 12.49$, cu tot cu transport ajungeÈ›i pe la 18$ dar câmpul lor pt adresă are numărul de caractere limitate, adresele noastre nu prea încap dacă aveÈ›i bloc, scară, etc. Am vrut de multe ori să plasez comanda, dar nesiguranÈ›a că va ajunge coletul unde trebuie m-a împiedicat de fiecare dată. 
  • Eu l-am cumpărat de la Make-up Shop, la 58 lei + 10 lei transport. Iese cam la acelaÈ™i preÈ› dar de o mie de ori mai comod. Ar fi de adăugat că cei de la MKS nu au adus decât 3 dintre cele 4 variante, varianta Dark nu este disponibilă. 

Cum vi se pare Sleek Face Form, sunteți tentate să-l luați? Sau preferați mai degrabă produse separate pentru a realiza conturarea feței?



EN: I'm talking about Sleek's Face Form palette. Although Sleek already has had for some time now the Face Contour Kits, they thought about incorporating all the 3 products necessary to properly contour your face: a matte contour shade, highlighter and blush or bronzer and came up with 4 different combination to suit different skin tones:

Sleek Face Form in Fair

Sleek Face Form in Light

Sleek Face Form in Medium

Sleek Face Form in Dark

The Fair and Light palettes are almost identical, you can tell from the pictures that the highlighter is the same one, the blush is Rose Gold, just the contour shades are slightly different. The oher 2 palettes have a bronzer instead of the blush.

Ever since receiving the first email announcing the launch of this new product, I instantly knew that I wanted one, the Face Contour Kit had already been on my wish list since I had the chance to see it in action back in June (I think) and Rose Gold was somewhat on the list as well. Conveniently, Sleek Face Form combine the 2 products in one.

  • The packaging is similar to those of the iDivine palettes, black, simple, durable, elegant and with a big mirror that comes in handy whenever you're out and about and you feel the need for a little touch up or when you're traveling. As a comparison, the Face Form palette is 3 quarters of the iDivine ones.
  • The product contains 20 g/0.68 oz of product as opposed to the 22 g you get when adding the quntity of a Face Contour Kit to the one that a blush has.
  • The difference and also the big advantage of Sleek Face Form over the Face Contour Kit is that it comes in 4 different combinations against just 2 so you're chances of getting the perfect matching shades are increased.
  • When it comes to texture I'd say it's not comparable to higher brands, the product is not soft and velvety to the touch, it's quite rough though they're not powdery. 
  • I thought about doing a comparison of the Contour shade with the product I've been using for the last year to contour my face, Benefit's Hoola. I thought that maybe I've struck gold and found a dupe but as it happens, they're not quite the same Hoola is lighter and a different undertone. The contour shade in Face Form has a moe reddish undertone, maybe the one in the Fair kit is closer to Hoola. 
  • Though darker, the contour shade lacks pigmentation so when I wanted a more pronounced contour I had to go over several times in order to achieve the desired look. 
  • Fortunately, the highlighter and Rose Gold are better when it comes to pigmentation.
  • I really like Rose Gold although I always tend to avoid shimmery blushes, especially with all that gold shimmer Rose Gold has, because I don't want them to highlight my enlarged pores. Surprisingly, after applying it for the first time I felt it looked good, not too shimmery, just a little bit more "glowy" that usual.
  • And if we're already talking about dupes, Rose Gold is a sort of dupe for the well-known Orgasm by Nars, it's not a perfect dupe though, but close. :) We're talking again about undertones, so Orgasm has a more pink-ish undertone and Rose Gold is more peachy. 
  • You can get it online on Sleek Makeup for 12.49$ + shipping and handling.
So, are you tempted in getting a Sleek Face Form for yourself or do you prefer separate products to do your contouring?









Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

13 comments:

  1. Imi place, mi l-am luat si eu. Foarte practica asocierea celor 3.

    ReplyDelete
  2. Mie-mi plac foarte mult highlighterul si blushul, conturul mi se pare putin subtil :(

    ReplyDelete
  3. Cat de mult imi place nuanta blush`ului, e superba ;))

    http://makeupbybyutzika.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Foarte bine arata, mi se pare foarte practica asocierea celor 3. In general prefer produsele "multifunctionale" :)

    ReplyDelete
  5. Arata foaaaaaarte bine si este gandita foarte practic paletuta.

    ReplyDelete
  6. Imi place, ma tenteza insa din pacate am blush-ul Rose Gold si mi se pare aiurea sa iau si paleta. Era super daca aveau si alte nuante de blush, adica sa fie disponibila paleta cu nuante de blush diferite, I hope it makes sense....Asa puteai sa cumperi una cu un blush pe care nu il ai deja.

    ReplyDelete
  7. @Anca Pop pacat, cu Hoola obtin un efect mai accentuat, cu toate ca e o nuanta mai deschisa :(

    ReplyDelete
  8. Nu cred ca m-ar tenta in momentul asta pentru ca am deja produse separate care fac acelasi lucru. Cred ca un alt dezavantaj pentru mine ar fi ca n-as folosi iluminatorul...sunt iremediabil indragostita de mary-lou manizer.

    ReplyDelete
  9. de mult ma bate gandul sa il cumpar dar nu stiu de ce nu am facut asta pana acuma :D

    ReplyDelete
  10. @Byutzika da, e tare frumoasa si probabil foarte cumparata daca au ales s-o puna si in light, si in fair. :)

    ReplyDelete
  11. @BettyF acum ca ai zis tu, m-am gandit ca ar fi fost foarte misto sa fac un sistem personalizat si sa-ti alegi tu cele 3 culori pe care sa le pui in paleta. Revenind, si pe mine m-a tentat de multe ori sa-l iau dar m-am chitrosit de fiecare data, pana la urma a fost bine asa. :))

    ReplyDelete
  12. @Gabriela Streche oh, mary-lou manizer :X, tare l-as vrea si eu pt ca am auzit numai laude la adresa lui.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram