Fabsolutely outfit post


RO: Asa cu poate ati citit la Macnetize, Duminica am fost impreuna la Absolutely Fabulous Fair. Desi vremea nu a tinut deloc cu noi si a plouat cu galeata fix cat ne indreptam noi spre targ, nu ne-a descurajat in a alege tinute chic si sa ne dichisim si noi, asa ca fetele. :) Daca va intrebati ce-i cu titlul, mi-a ramas termenul in minte dupa ce am citit o urare lasata Alinei, una din jumatatile Ab Fab Team si mi-a placut tare mult asa ca l-am imprumutat :D

Pentru Macnetize a fost prima oara cand vine la acest targ, iar pentru mine a fost o revenire dupa cateva targuri ratate, ultimul meu Ab Fab Fair coincide si cu ultima mea postare de acest fel (ca sa vezi) daca va mai amintiti de cel din toamna.

Targul a fost tare dragut, ca de obicei, iar eu m-am simtit foarte bine si cu atat mai mult cu cat m-am bucurat s-o revad pe Macnetize. Am vazut o groaza de lucruri dragute, rochite peste rochite, care mai de care mai frumoase, fuste maxi la tot pasul, cercei vintage, cercei statement, coliere statement. Dintre toate mi-a ramas gandul la cerceii si geanta Chanel disponibile pe VintageBazar.ro, la cerceii celor de la ItalianVintage.ro si la inelele YSL Arty ring pe care nu aveam cum sa nu le ochesc pentru ca imi place foarte mult acest model, bine, de fapt in general imi plac inele YSL ;;) Am facut niste poze, 90% proaste din pacate, lumina nu te ajuta deloc acolo, poate ma invat minte si data viitoare folosesc blit-ul (desi nu-mi plac deloc pozele facute cu blit si ca atare, nu il folosesc). Iar dupa targ, ne-am delectat la o cafea si o vorba, unde mai pui ca ni s-a alaturat si Andreea. The more, the merrier! :) Timpul a zburat pe langa noi si va spun ca as fi ramas acolo pana seara la taclale cu fetele, dar mai lasam si pentru data viitoare.

Cat despre tinuta pe care am ales-o, am mers pe negru si pasteluri, la care am accesorizat un colier statement de la H&M pe care il iubesc si l-am purtat destul de des in ultimul timp, dar de fiecare data la o alta tinuta. Am facut un "shooting" asa in strada, si am avut doua fotografe chiar. :) M-am amuzat putin de situatie, de la zero fotografi am ajuns la 2, sau cel putin pentru sambata :D

WIW*: blazer, blouse, bag - thrifted / skirt, shoes - no name / neckalace - H&M







"bratara cu tepi" pe care am luat-o de la Miruna, o ador ♥♥♥,
 langa bratara luata la Ab Fab-ul din toamna

Pe Facebook voi pune si alte poze, atat de duminica cat si de sambata, cand am fost la intalnirea cu Dana Sota la Sephora Magheru.

*WIW=what I'm wearing
**poze c/o Macnetize&Never Spoiled Enough

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

13 comments:

  1. Imi place mult fustita, si tu esti foarte draguta.

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoasa tinuta, frumoase poze si mai ales tu! :*
    Colierul este superb!!!

    ReplyDelete
  3. Am vrut si eu sa merg insa ploaia naibii... arati foarte cute, imi place mult rochia

    ReplyDelete
  4. Esti tu frumoasa, deci pozele nu putea fi decat frumoase. Bai, stiu ca ti-am admirat outfitul si atunci, dar tre' sa-ti spun iar ca-ti sta perfect! Lovely! :*

    ReplyDelete
  5. Foarte foarte dragut outfit-ul! Imi place mult colierul si asa de tare regret ca nu mi l-am luat si eu, desi am intentionat :(
    Am o curiozitate: cat a costat bratara? Am vazut unele pe ebay identice si-as vrea sa fac o comparatie.
    Pups

    ReplyDelete
  6. @ABeautyTale - :( stiu cum e, eu am gasit unul singur si l-am luat, m-am gandit eu ca daca nu-l iau atunci probabil nu-l mai gasesc. Bratara a fost 30 de lei, probbail pe ebay e mai ieftina, nu? Chiar nu stiam ca sunt si pe ebay, poate imi mai iau una, erau unele si cu tepi mai mari :D Pup! :*

    ReplyDelete
  7. @Macnetize - sa stii ca si eu ti-am admirat outfit-ul, nici nu stiu daca am apucat sa-ti zic ;;) But thank you :*:*

    ReplyDelete
  8. Thank you ladies, ma bucur ca v-a placut, si eu eram foarte incantata de rezultat

    ReplyDelete
  9. frumoasa tinuta si bijuteriile sunt pe masura.:)pupici :*:*:*

    ReplyDelete
  10. Ce frumoasa esti...iar tinuta imi place de mooooooor....pupici Neta

    ReplyDelete
  11. Imi place mult cum esti imbracata. Si bratara e misto, vazusem una asemanatoare pe asos.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram