Apidermaliv cream review

Hello ladies!

Scroll down for English

RO: Astazi, teoretic, trebuia sa fac un outfit post, dar avand in vedere ca am fost racita ultimele zile, numai starea necesara de a face poze nu am avut-o. Asa ca astazi voi face un review, sper sa nu va suparati :D Si revin, sper, si cu un outfit zilele urmatoare.

Mica introducere:

A trecut ceva timp de cand am primit Apidermaliv-ul pentru testare si cred ca a venit timpul sa va spun si parerea mea despre crema.

Descrierea produsului:

Tipul de ten
Normal si mixt

Actiune
Apidermaliv este o crema hranitoare cu actiune de hidratare, emoliere si intinerire asupra tenului normal si mixt. Proprietatile anti-imbatranire ale laptisorului de matca, emolierea intensa a uleiului de masline si hranirea puternica a untului de Shea, ingrijesc si rasfata pielea in profunzime.

Rezultate
Datorita complexului activ bogat in ingrediente naturale, starea pielii este imbunatatita in primele saptamani de la utilizare.

Ingrediente active
Uleiul de masline hraneste in profunzime pielea, actionand precum un scut de hidratare ce mentine pielea supla si elastica.
Untul de Shea cunoscut ca unt de Karite, este derivat din grasimea arborelui de Karite, un unt natural cu actiune hranitoare ce combate in acelasi timp imperfectiunile pielii si ii reda elasticitatea.

Laptisorul de matca - citit aici detaliat despre beneficii



Textura
 



Utilizare
Zilnic, dimineata si/sau seara, aplicati putin produs pe fata si gat, apoi masati bine pentru a se absorbi crema

Cantitate
40 g sau 50 ml/fara cutie

Ingrediente: AQUA, OLIVE OIL, BEESWAX, LANOLIN, CETYL ALCOHOL, SHEA BUTTER, SODIUM TETRABORATE, CHOLESTEROL, ROYAL JELLY, PARFUM

Pentru cele pe care le ingrijoreaza Sodium tetraborate, sau sunt curioase sa afle, pe romaneste ii zice Borax, si il mai puteti gasi de exemplu si in sapunuri, indicate pentru cosuri (un exemplu: http://farmaciaverde.util21.ro/produs_2783_sapun-borax-acnee-ten-sensibil-sapun-antiacneic-100gr-ortos.html). Am folosit in trecut cand am avut ceva probleme cu cosurile si d-aia stiam de borax.

Quick pros and cons:

 + buna hidratare
 + buna baza de machiaj (impreuna cu Corstay-ul meu normal/dry)
 + se absoarbe repede
 + nu am avut reactii adverse
 - ambalajul
 - lasa o pelicula grasa pe maini
 - usoara roseata

Detaliere:

Ca de obicei, voi incepe sa vorbesc despre ambalaj. Ei bine, nu-mi place! Aceeasi poveste cu cremele care sunt ambalate in clasicul borcanas in loc de tub. Consider ca asta este marele neajuns al brand-urilor romanesti: au produse bune dar prost ambalate. Eh, e totusi ceva mai bine (sa zicem, din punctul meu de vedere) ca macar exista un capacel aditional, fata de clasica folie folosita pentru a sigila cremele.

Apoi, sa vorbim despre textura cremei la care inca nu m-am decis daca imi place sau nu, mi-e aproximativ indiferenta. Prima oara cand am deshis crema am fost uimita fiindca textura era apropiata cu cea a Apidermin-ului dar placut surprinsa cand am constatat ce repede se absoarbe. Lucrul care imi displacea la Apidermin, si se repeta si in cazul Apidermaliv-ului este ca, din cauza uleiului de masline, ramane o pelicula grasa, atat pe fata cat si pe maini. Bine, pe fata se absoarbe in vreo 10 minute dar pe maini, chiar si dupa ce ma spal raman cu senzatia respectiva.

Apoi ar fi parfumul, acelasi parfum ca la Apidermin, mie mi se pare ok, nu este pregnant, mie mi se pare chiar discret cat de cat.

Eu am folosit crema, ziua, seara si ca baza de machiaj. Am fost multumita de nivelul de hidratare pe parcursul zilei, si s-a comportat bine ca baza de machiaj pentru Colorstay-ul normal/dry. Si chiar daca este o crema mai grasa, nu mi-a incarcat tenul, si nu a favorizat secretia de sebum.

Dar, nu mai folosesc crema ziua deoarece imi da o tenta usor rozalie tenului (ca si cum m-ar fi prins un pic soarele) si nu-mi place acest lucru pentru ca in ultimul timp am renuntat la fondul de ten. Poate e doar impresia mea, poate sunt nebuna (totusi sper ca nu :P) In schimb am folosit crema pe timpul noptii si asa e perefct, iar dimineata nu ma trezesc cu fata uleioasa.

Concluzii:

Dupa ce am citit si review-urile colegelor din blogosfera am ajuns la comcluzia ca, desi cei de la Complexul Apicol zic ca este pentru tenul mixt, daca tenul tau are tendinte de ingrasare, Apidermaliv nu este crema pentru tine. Bine, as putea zice ca merge pentru tenul mixt, daca este normal/uscat, ca in cazul meu, dar altfel nu. Per total, mie imi place crema, a fost inlocuitorul perfect pentru Apidermin, si era exact ce speram atunci cand mi-am exprimat dorinta de a o testa.

Pret: 9.13 lei aici (si banuiesc ca in jur de 10 lei la Plafar )

PS: Nu uitati de giveaway-ul Sigma

PS2: Normal ca am uitat ceva: sa va urez La multi ani!!! Sper ca ati facut ceva si pentru copilul din voi  :*





EN: Guess what time it is? It's review time :D Well, today it should be outfit time, but since I've been sick these days didn't have the time to take pictures. So I guess today you'll just have to do with the review :D

Little introduction:

Some time has passed since I received my Apidermaliv cream for testing and I think it's time to let you know what I think about it. It's been hard not share too much in comments on other reviews on the cream and finally you get to know my opinion on this cream

Product description:

Skin type
Normal to mixed skin

Action
Apidermaliv is a nourishing cream with a moisturizing, softening and rejuvenation action on the normal and mixed skin. The anti-aging properties of the royal jelly, the softening of the olive oil and the nourishing of the shea butter take care and pamper the skin.

Result
Due to the active complex rich in antural ingredients, the overall look of the skin is improved in the first weeks of use

Active ingredient
Olive oil has been known for generations not only for its healing qualities but also as a natural, deep penetration moisturizer, regenerating skin cells and softening the tissue. Widely used in cosmetics, soaps and are immensely beneficial in adding smoothness and softness to dry scaly skins especially during winter seasons.
Royal jelly - soon (I hope) to come article, the translation for this post
Shea Butter is widely used in cosmetics as a moisturizer, salve or lotion. It has been claimed to be effective treatment for the following conditions: fading scars, eczema, burns, rashes, severely dry skin, dark spots, skin discolorations, chapped lips, stretchmarks, wrinkles, and in lessening the irritation of psoriasis

Texture



Use
Daily, in the morning and/or evening take just a little product and massage it into your skin.

Size
40 g or 50 ml in a small plastic jar/ no box

Ingredients: AQUA, OLIVE OIL, BEESWAX, LANOLIN, CETYL ALCOHOL, SHEA BUTTER, SODIUM TETRABORATE, CHOLESTEROL, ROYAL JELLY, PARFUM

For those concerned about the Sodium tetraborate, it is also called Borax, and can also be found in facial soaps, indicated for acne (for example: http://farmaciaverde.util21.ro/produs_2783_sapun-borax-acnee-ten-sensibil-sapun-antiacneic-100gr-ortos.html). I know about it, because I have used such a soap, some time ago, when I had some acne problems.


Quick pros and cons:

+ good moisturizing
+ good as a make-up base (in conjuction with my Revlon Colorstay dry/normal)
+ quickly absorbed by skin
+ no adverse reactions
- packaging
- leaves a greasy film on the hands
- slight redness

Detailing:

As usual, I'll start with the packaging. I don't like it! The same old story, the cream comes in a small jar instead of a tube. This is the main problem with Romanian brands. They have good products but poor packaging. Well, they do have an aditional plastic lid, that I like it, over the normal foil used to seal the cream.

Next comes the texture, can't decide if I like or not :D. When I first tried the cream I was surprised that the texture was similar to Apidermin but was pleasantly surprised when I did put it on my face and was absorbed almost instantaneously, compared with Apidermin. The thing I don't like about Apidermaliv is the fact that, because of the olive oil, it leaves a greasy layer on your hands and your face. On the face, if you applied just a little bit of product, it will get absorbed after some 10 minutes. But even if i wash my hands I can't get rid of the sensation.

Moving on to the perfume, the same as the one in Apidermin, I think it's ok, not strong, may I say, even quite discreet.

I have used the cream during the day and the night. Also tried it as a make up base. I was very satisfied with the hydration level during the day, also my Colorstay looked good applied on top of the cream. Even though it is a greasy cream, my skin wouldn't get oily because of it.

But I stopped using this cream during day time because it tends to make my skin look just a little bit red-ish and since I have not used foundation lately, I don't like it. Maybe it's just me, may be I'm crazy (hope not though :P) For night time, it's perfect, and when waking up in the morning, my skin is not oily what so ever.

Conclusions:

After reading the reviews of my fellow bloggers I have come to the following conclusion: if your skin tends to get oily, at all, this is not the cream for you. They say it's a cream for normal and mixed skin, and it sort of is, if mixed is dry and normal (like in my case). Overall, I like the cream, it has been the perfect substitute for Apidermin in this warmer times. It's what I wished it would be when I first heard of it.

Price aprox. 2,5 euros

PS: Don't forget about the Sigma Giveaway

BI-LAL-KAIFA

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. Cred ca esti printre primele persoane care este multumita de aceasta crema :). Ma bucur ca iti prieste! Eu nu ma inteleg deloc cu ea.

    Pupici

    ReplyDelete
  2. @Little D - am observat si eu ca multe lume a fost nemultumita de crema :) Imi pare rau ca tie nu ti-a priit :*

    ReplyDelete
  3. Eu cred ca voi habar nu aveti ce contine o crema light, cum ziceti voi pt ten noormal, o crema normala si naturala are cosistenta apidermaliv...asta spre stiinta voastra.
    Si faza cu tenul rozaliu dupa crema...am ras de m+am dat pe spate:):)))))
    Pai asta e si scopul peliclulei ce se pastreaza la nivelul tenului...sa protejeze si sa mentina umiditatea pielii...ajutand astfel la ferirea de riduri.
    Daca nu va place cumparati-va de la Farmec Aia cu floare de colt...e light asa cum vreti voi si dupa ce te dai cu crema....curg transpiratiile pe fata..ohoo...bloceheaza porii.
    Eu sunt alergica la parabenii din cosmetice si m-am umplut de la cremele noastre cu renume bun de bube de toata frumusetea.
    Apidermin si Apidermaliv sunt singurele creme care nu imi dau reactii de genul...asta pt ca nu au parabeni si tiate prostiile...ca daca aveau...tenul ma anunta...
    Asa ca...trageti concluziile singure...
    Si in legatura cu ambalajul...costa DOAR 9 lei....daca avea sa aiba ambalaj bengos, avea sa coste 40 lei
    ca asa se face la restul cremelor.
    Deci...tot pt buyunarul vostru nu au pus ambalaj bengos...Bai fetelor...da mancati si ambalajul...de ce Dumnezeu puneti atata pret pe el>???????????

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. @Anonim - toti cei care atacati asa va ascundeti in spatele anonimatului, ce usor, va invit sa faceti comentariile astea dar nu sub protectia anonimatului.
    Cred ca nu ai citit ce am scris eu acolo si doar te-ai uitat pe alocuri. Eu am zis ca nu este o crema pentru cele care au tenul cu tendinta de ingrasare (demonstrat de colegele din blogosfera care au primit si ele Apidermaliv), nu cele cu ten normal. In al doilea rand, am zis ca asa mi s-a parut mie partea cu roseara, este parerea mea, tu nu trebuie sa fii de acord. In al treilea eu am zis ca ma deranjeaza pelicula pe maini, ca nu se duce nici dupa ce ma spal, de fata nu am zis nimic, doar ca se absoarbe.
    Legat de ambalaj: tie ti se pare igienic ca de fiecare data sa-ti bagi "gherutele" in crema aia? De fiecare data sa expui intreaga crema la aer? Nu e ok si d-asta tot comentez despre acest aspect.
    Iar legat de Gerovital, chiar nu inteleg ce lagatura au transpiratiile cu porii blocati, poate imi explici tu?
    Daca m-ai fi citit, ai fi stiut ca am mai zis in cateva randuri ca imi place Apidermin-ul, si am zis si despre aceasta crema ca imi place: "a fost inlocuitorul perfect pentru Apidermin, si era exact ce speram atunci cand mi-am exprimat dorinta de a o testa."

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram