30 de zile fara oja #30daysbarenailschallenge

Nu stiu daca ati apucat sa cititi in Monthly review, daca nu, oricum am sa scriu aici. Va ziceam in acel articol ca oja Nails inc. Judo Red, desi una superba, a reusit sa-mi pateze unghiile  destul de rau si iata cum, in timp ce-mi stergeam oja si ma ingrozeam de culoarea unghiilor mele am luat o decizie, decizie despre care voiam sa va povestesc astazi. 

Fiind o mare iubitoare de oje si colectionara de sticlute colorate, asa cum scrie si la sfarsitul fiecarui articol, in ultimii 4-5 ani rar s-au ivit ocazii in care unghiile mele sa vada lumina zilei mai mult de 20 de minute cat stateam sa-mi refac manichiura. Si ador sa-mi fac manichiura, mai ales cand cate o oja pe care mi s-a pus pata, am asa o placere cand iau o oja noua si-mi fac manichiura cu ea insa pentru 30 zile nu ma voi atinge de niciuna.

Initial am citit la Irina, The Rawscientist, despre experienta ei si de atunci m-am tot gandit daca as rezista atat fara a-mi face unghiile. Uite ca acum ma simt usor obligata sa fac asta, pentru a le da timp sa-si revina, sa creasca iar rozul sanatos sa ia locul unghiei usor portocalii. Si in tot acest timp am sa ma ocup mai degraba de ingrijirea lor si a cuticulelor. Deja stau cu ele fara oja de 5 zile asa ca la inceputul lui Martie voi reveni cu un update. Va pot spune ca momentan decurge chiar bine si nu simt nevoia de ma da cu oja desi uneori tare as vrea sa ascund partile patate. Aproximez ca dupa o saptamana voi resimti mai acut lipsa ojei dar va voi povesti la sfarsit mai pe larg cum au descurs cele 30 de zile.

Deci, ma voi rezuma doar la ingrijirea si hidratarea unghiilor, m-am gandit chiar sa incerc sa nu mai tai cu unghiera ci doar sa le pilesc. Iar cu ocazia asta voi incerca si cateva produse noi. Aliatii mei pentru perioada urmatoarea vor fi: manusile EcoTools, uleiul de cuticule CND SolarOil si crema Alessandro, clasicele betisoare pe care le voi folosi doar pentru a impinge cuticulele (pentru ca pe moment am sa renunt si la solutia Sally Hansen Instant Cuticle Remover), pila The Curve, baza Nails inc. NailKale si tratamentul cu cheratina CND Rescue RX (pe care nu-l vedeti in poza pentru ca am constatat azi ca nu l-am luat cand m-am mutat dar il voi recupera cat de curand pentru ca am 2 unghii care se tot exfoliaza).


Pe final, va arat si cum se prezinta acum unghiile mele iar dupa o luna va exista un termen de comparatie si vom vedea impreuna care e diferenta. Acum ca ma gandesc, cred ca voi mai posta si din cand in cand cate o poza de update pe Instagram sub hashtag-ul #30daysbarenailschallenge. Mai jos aveti link direct catre contul meu.


Cum vi se pare aceasta idee? Voi aveti perioade in care stati fara oja pe unghii?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

20 comments:

  1. m-a luat groaza numai cand am citit titlul :)) eu nu rezist nici 10 minute fara oja, innebunesc!
    mult succes, eu nici nu pot sa ma gandesc la asta

    ReplyDelete
  2. Ar trebui sa fac si eu asta,unghiile mele arata horror doar pt ca se exfoliaza intr-un hal cu toate ca sint tari. Si le hidratez incontinuu, le protejez ci manusi, imi ung cuticulele, dar degeaba. Nu stiu ce sa ma mai fac cu ele. Spor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :( Si Antonia, Macnetize, a avut problema asta si in cazul ei a functionat Trind Nail Balsam sau poti incerca OPI Nail Envy Sensitive & Peeling. Pup :*

      Delete
  3. Nu stiu cum vei rezista :)) In poza nu mi se pare ca arata atat de rau, dar dincolo de aspect, sunt sigura ca unghiutele tale iti vor multumi. Am stat si eu o perioada fara oja colorata (dar cu lac incolor/intaritor). It's not so bad. Astept sa citesc progresul :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ce-i drept, nu e prea rau dar sunt asa portocalii varfurile, mai ales la inelar si degetul mic, si ma enerveaza. Pup :*

      Delete
  4. Haaa, uite o provocare pe care eu o fac de mai multe ori pe an :))
    E chiar o noutate pentur mine ca ultima data am stat doar 2 zile cu unghiile necolorate pana sa incerc altceva.

    De obicei is groaznic de lenesa cand vine vorba de aplicat oja (bine, s-ar putea sa fie si pentru ca atunci cand o folosesc ajunge pe citucule, sub cuticule, pe unghii, sub unghii.. pe degete.. ma rog). + Ca imi place cumva destul de mult momentul ala cand sunt fara oja, le-am taiat de 3 zile (scurte scurte) si numai ce s-a ivit un pic partea alba. E ca un french natural :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inseamna ca unghiile tale arata foarte bine. :D Cat despre aplicarea ojeu, sa stii ca "practice makes perfect";si poti incerca sa nu t duxi cu oja pana in cutixula xi sa lasi un mic spatiu intre. Pup :*

      Delete
    2. Pai cam aia incercam.. tot timpul ajungea pana acolo la cateva dintre unghii (am mainile si unghiile foarte mici :-s) si apoi arata straniu :D
      Mna, incet, incet :D

      Delete
    3. Vai cum am putut sa scriu comentariul de mai sus, se vede ca eram pe telefon. :O

      Delete
  5. Eu am rezistat si un an fara oja/lac :)) Ce-i drept, le faceam doar la ,,ocazii". Ajunsesem sa nu mai suport mirosul de oja, asa ca am renuntat rapid la ea. Si acum am perioade in care o saptamana stau fara oja, o saptamana imi schimb culoarea de 3 ori. Bafta multa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG!!! Nu as putea, cred ca m-as intrista uitandu-ma la toate sticlutele care stau nefolosite. :)) Pup :*

      Delete
  6. nu mi se pare chiar atat de greu. la sfarsitul lui 2015 am trecut si eu printr-o "perioada" si cred ca vreo doua saptamani nu am avut nimic pe unghii, poate doar lac transparent din cand in cand. Pup si bafta!

    ReplyDelete
  7. Salut, eu am stat vreo 2 ani fara oja, tot asa, sperand ca isi vor reveni, vor avea o culoare placuta. Sincer nu mi s-a parut si nici nu as mai repeta a doua oara experimentul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello! Imi pare rau sa citesc asta :(, acum sa vad cum va fi la mine dupa o luna, macar o sper sa creasca destul cat sa scap de portiunile patate.

      Delete
  8. Eu am stat vreo 6 luni fara oja pe unghii anul trecut. Asa ca nu-i problema. :)

    ReplyDelete
  9. Eu nu mai folosesc oja de muuuulta vreme! Dupa ce am renuntat la gel, am zis sa folosesc tratamentul de la Ebeline si sa vedem cum se prezinta unghiile mele mai tarziu. Sunt incantata pana acum si, desi nu c credeam ca poate trece asa multa vreme fara ca unghiile mele sa fie colorate, iata ca nu am murit! :))
    Si sincer, cred ca e indicat sa facem o "cura" pentru unghii, sa ne ocupam de cuticule si de ingrijirea lor. In acest moment folosesc doar Ebeline, ulei de cuticule si le imping cu ajutorul peelingului cuticular de la Farmec, folosind betisoarele clasice.
    Urmeaza sa scriu si eu despre experienta mea cu gelul, despre tratamentul acesta...despre unghiile mele, in general. Nu stiu cand ma voi mobiliza, insa cred ca este un subiect bun si interesant, mai ales ca din ce in ce mai multe femei apeleaza la gel sau oja semipermanenta.
    Pupici si bafta! :)

    ReplyDelete
  10. De unde ti-ai luat tratamentul cu cheratina CND? il caut de ceva timp :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu l-am vazut in magazinul Topline din Bucuresti dar daca nu esti in Bucuresti fie poti verifica pe site-ul Topline daca e magazin in orasul tau sau ii poti intreba pe pagina lor de facebook daca te pot ajuta cu informatii https://www.facebook.com/toplineshops

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram