Monthly review: Octombrie 2014

RO: Mai putin de 2 luni pana la Craciun, lumea deja a inceput numaratoarea inversa, in Anglia chiar au pus deja pe strazi luminile de Craciun, magazinele au deja sectiunea de globuri si decoratiuni. Sunt putin socata atunci cand ma uit la vlog-urile englezoaicelor, eu sunt departe de a fi intrat in spiritul sarbatorilor. Voi cand incepeti cu planurile si cadourile pentru sarbatori?

Trecand peste asta, pentru ca este ultima zi a lunii, am revenit cu obisnuita retrospectiva a lunii.

InstaOctombrie


Cateva machiaje purtate luna asta: 1. burgundy shades - rujul Catrice Berry Bradshaw (swatch) iar la ochi am purtat Inglot #452P / 2. dramatic smokey eye - facut de Ioana sambata trecuta / 3. primul machiaj cu noul meu ruj preferat: Sleek Matte Me Fandango.


Si ojele pe care le-am purtat cu placere, toate OPI: 1. Green on The Runway (swatch) / 2. din colectia Nordic am purtat Do You Have This Color In Stock-holm? (cea albastra) si v-am zis ca i-am gasit si un dupe / 3. Thanks A Windmillion a fost aleasa pentru #handselfie


La inceputul lunii a avut loc lansarea unei noi game Academie, Aromatherapie, si am avut placerea sa aflu mai multe despre fiecare produs si despre extractele care stau la baza acestei game. Apoi, un alt eveniment dragut a fost deschiderea restaurantului Zen Sushi Dorobanti, ocazie cu care m-am delectat cu sushi delicios. Iar cea mai mare surpriza a fost ieri dimineata cand am descoperit, ca la Ida Spa putem gasi tratamente si produse Elemis


Cateva noutati in rutina: 1. serul hidratant Academie Aromatherapie / 2. am comandat Pai Try Me Kit  Pure Hydration si am incercat crema si laudatul ulei, mi-au placut amandoua dar mi-as comanda doar uleiul / 3. cea mai recenta comanda iHerb a venit plina de noutati iar inafara de ceaiuri si de masca Andalou (pe care nu am apucat s-o incerc inca - buu!) sunt incantata de toate produsele.

Preferatele lunii


1. Academie Aromatherapie Hydrating Treatment Oil

Va spuneam mai sus ca luna aceasta a fost lansarea gamei Aromatherapie iar unul dintre produsele preferate ale gamei la prima vedere a fost acest serum care a si intrat rapid in rutina mea de ingrijire. Are o textura usoara si se absoarbe foarte repede lasand in urma o piele fina, hidratata si acea senzatie de "plumped". Eu l-am introdus in rutina de dimineata, ca unic produs de hidratare inainte de aplicarea cremei cu SPF.

2. Bioderma Hydrabio H2O
*review*

Cel mai nou produs Bioderma Romania, lotiunea micelara Hydrabio se adreseaza tenului deshidratat dar mie mi se pare perfecta pentru perioada rece a anului, Indeparteaza destul de eficient machiajul si ce-mi place la ea este faptul ca iti simti tenul hidratat dupa ce o folosesti. Voi reveni oricum cu mai multe detalii in curand.

3. Babor Khanya of Africa Body Lotion

A devenit crema mea de maini preferata si o tin mereu langa pat sau pe masa langa laptop. Are un miros puternic, dulceag, vanilat, o textura foarte usoara, se absoarbe foarte repede si lasa in urma o piele hidratata.

4. Oriflame THE ONE Volume Blast Mascara

Initial, nu mi-a placut acest rimel si mi s-a parut ca formula e prea lichida pentru gustul meu dar dupa ce a mai stat putin in sertar si s-a mai ingrosat  totul s-a schimbat. Am folosit-o exclusiv in ultima luna si chiar daca nu am cele mai cele gene dupa ce-l folosesc

5. Inglot #452P si Seventeen Harmony Eyes #63 (nuanta a2a)

Era inevitabil ca o data cu venirea toamnei sa nu scot eu si fardurile burgundy din arsenal. 

6. OPI Green On The Runway

Abia am asteptat sa port oja asta iar culoarea este speciala si perfecta pentru toamna.

7. OPI Thanks A Windmillion
*swatch*

Va aratam luna trecuta ca mi-am cumparat oja Thank A Windmillion si de cand o voiam. De cand a aparut colectia Holland. Ca urmare am tinut-o pe unghii cred ca vreo 10-11 zile fara sa ma satur si fara sa fie nevoie s-o reaplic (inca o data: CND VINYLUX rules!). O sa v-o arat si pe blog pentru ca este asa frumoasa.

Top 5 articole


  1. Produse care m-au dezamagit
  2. Comanda iHerb de suplimente
  3. Comanda iHerb
  4. Colectia mea de rujuri * I - rujuri rosii *
  5. 10 oje de toamna

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

11 comments:

  1. Frumoasa luna ai avut! Frumoase produse :-)

    ReplyDelete
  2. Chiar ca ce diferite ti-am facut eu sprancenele fata de cum le faci de obicei...

    ReplyDelete
  3. eu inteleg nebunia cu craciunul, dar la momentul potrivit. abia azi e prima zi din noiembrie si in supermarketuri de o saptamana am vazut decoratiuni de craciun. nu inteleg, ceva parca imi scapa :)
    singura parte buna e ca urmeaza black friday si am de gand sa imi fac de cap :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu o inteleg, dar in Decembrie. :) La Black Friday ma gandesc si eu acum si abia astept sa vad ce oferte vor fi. :D

      Delete
  4. Imi plac foarte mult machiajele si ojele :). Rujul Sleek Matte Me Fandango este incredibil de frumos. Imi poti spune, te rog, de unde l-ai comandat?

    ReplyDelete
  5. Multumesc! Aici il gasisem si eu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu placere, de la ei l-am luat sapt trecuta la Makeup Fest.

      Delete
  6. Desi sunt indragostita de orice este Christmas-related, daca incepem sa vedem beculete si nebunii de prin Octombrie, isi cam pierde totul farmecul pana in Decembrie. So a big no-no! Cadourile le planuiesc si le cumpar cu mult timp inainte pentru ca imi place sa fiu prezavatoare si sa nu ma trezesc cu buzunarele goale de sarbatori.

    ReplyDelete
  7. Ce frumoase sunt fardurile alea de ochi!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram